Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بررسی خودرو هاوال ۲h

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودورهای خارجی
Konu Başlığı بررسی خودرو هاوال ۲h
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :

بررسی خودرو هاوال ۲h


هاوال یکی از معتبرترین کمپانی‎های چینی است. در ابتدا قرار بود ورود این خودرو به بازار ایران توسط شرکت عظیم خودرو صورت پذیرد، اما متاسفانه پس از عرضه‎ی تعداد محدودی ازین خودرو این شرکت واردات این خودرو را به صورت ناگهانی قطع کرد و اعتبار این برند را خراب کرد.
اما در حال حاضر گروه بهمن نه تنها هاوال را وارد بلکه تولید هم می‎کند؛ اولین خودرو این برند هاوال ۲h است.
طراحی داخلی به روز، به کار بستن تریم مشکی و قطعات کرومی، استفاده از مواد با کیفیت مرغوب در ساخت کابین و دسته بندی امکانات داشبورد احساس رضایت به سرنشینان القا می‎کند. جنس مواد به کار رفته در ساخت داشبورد پلاستیک فشرده است اما به دلیل استفاده از پلاستیک براق با حالت پیانویی، شکل های هندسی با زوایای شکسته و قاب‎های فلزی نقره‎ای رنگ در قسمت‎های مختلف ظاهری لوکس به کابین بخشیده است. سیستم تهویه مطبوع در بالای کنسول تعبیه شده است، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی زیر آن و پایین‎تر هم کلیدهای مربوط به سیستم صوتی و تهویه مطبوع قرار گرفته شده است. روکش چرمی صندلی‎ها و پوشش درها (در استراحتگاه آرنج و تودری) فضای مطلوبی برای سرنشینان فراهم کرده است.
خودرو هاوال ۲h یک موتور ۱.۵ لیتری توربو (علامت T۱.۵ نوشته شده روی عقب خودرو) دارد که ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به وسیله یک گیربکس ۶ سرعته به چرخ‌ها متصل می‌شود و خودرو دیفرانسیل جلو است. نکته مهم آن است که سیستم توربو در قسمت عقب موتور نصب شده است و هنگام تصادف می‌توان خاطر جمع بود که این سیستم آسیب نمی‌بیند. dcu خودرو هاوال ۲h، سیستم کوئل و خیلی از سوکت‎ها و سنسورها از شرکت بوش استفاده شده است که نشان دهنده حساسیت خودروسازان برای استفاده از کیفیت بالاتر است.
از ویژگی‎های خودرو هاوال ۲h می‎توان به: چراغ‎های جلو با قابلیت روشن شدن اتوماتیک (اتولایت)، سانروف برقی به همراه دکمه چرخان تنظیم کننده آن، برف پاک کن اتوماتیک، تهویه مطبوع دوگانه، فرمان الکتریکی، گرمکن صندلی‎های جلو، سنسور دنده عقب، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت استاپ، کروز کنترل، سنسور باران، صندلی برقی ۶ حالته راننده، تنظیم گودی کمر، ۶ کیسه هوا، ترمز پارک برقی، آینه الکتروکرومیک، نمایش فشار باد لاستیک‎ها، روکش چرمی صندلی‎ها، ترمز دستی برقی و سیستم نقطه کور اشاره کرد.
هاوال ۲h به عنوان یک کراس اوور تک دیفرانسیل جمع و جور برای برآوردن نیازهای شهری شناخته شده است؛ به همین دلیل نمی‌توان زاویه ورود و خروج خوبی را از این خودرو توقع داشت اما بهتر از هاچ بک‎ها و هاچ بک‎های تراز در مواقع اضطراری ظاهر می‌شود. brand finance به عنوان یکی از معتبرترین موسسات تحقیقاتی و ارزش گذاری صنایع جهان شناخته می‎شود؛ این موسسه در ابتدای سال ۲۰۱۸ اعلام کرد هاوال به عنوان شانزدهمین برند ارزشمند در بازار جهانی شناخته می‌شود و در بحث سرمایه گذاری می‎تواند برای سرمایه گذاران سودآور باشد.
هاوال ۲h، ۶ عدد کیسه هوا که شامل ۴ کیسه در جلو (راننده ، سرنشین جلو و جانبی) و ۲ کیسه پرده ای است. از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به: سیستم ایمنی ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سیستم تقسیم نیروی ترمز، کنترل لغزش، جلوگیری از لغزش، سیستم ضربه‎گیر کناری و فناوری DSR اشاره کرد.
 
بالا پایین