Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پرســـــــــــــپولیس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı پرســـــــــــــپولیس
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan نبات

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵



فرصت ۴ روزه پرسپولیس برای فرار از محرومیت سنگین
فرصت ۴ روزه پرسپولیس برای فرار از محرومیت سنگین

رسول پناه تنها چهار روز فرصت دارد تا با پرداخت مطالبات برانکو و کادرش، مانع از ابلاغ حکم محرومیت پرسپولیس شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک سال و دو ماه پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس، قرمزهای پایتخت هنوز مطالبات این مربی کروات را پرداخت نکرده‌اند. آن ها که از دوره گرشاسبی در این امر ناموفق بودند، در زمان مدیرعاملی عرب و انصاری فرد هم نتوانستند با سرمربی موفق خود تصفیه حساب کنند و حالا این وظیفه بردوش مهدی رسول پناه قرار گرفته است.

او تنها چهار روز دیگر فرصت دارد تا حقوق برانکو را بپردازد؛ مبلغی در حدود یک و نیم میلیون یورو که مدیران پرسپولیس هنوز به طور دقیق نگفته‌اند که به چه شکلی پرداخت خواهند کرد. اما نگرانی اصلی هواداران پرسپولیس در مقطع فعلی این است که مشکلات بانکی مانع از انتقال پول در فرصت اندک باقی مانده شود.

پرسپولیس در صورت عدم پرداخت این بدهی، با ابلاغ حکم محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد و سپس احکام کسر امتیاز، حذف از لیگ قهرمانان و سقوط به لیگ یک در بازه زمانی سه ماهه انتظار این باشگاه را خواهد کشید اما حتی در صورت پرداخت بدهی نیز کار تمام نخواهد شد و پرونده های بودیمیر، کالدرون و... در انتظار رسول پناه و هیئت مدیره پرسپولیس خواهند بود.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷



وعده جدید و سنگین پرسپولیس به برانکو
وعده جدید و سنگین پرسپولیس به برانکو

ایسنا نوشت: باشگاه پرسپولیس به سرمربی پیشین خود قول داد تا پیش از مهلت تعیین شده از سوی فیفا، مطالبات او را بپردازد.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس توانسته منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ را فراهم کند.

دیروز تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با دارو بوشیچ، وکیل برانکو برقرار شده و به او قول داده شده تمام مطالبات این مربی کروات پیش از ششم اوت (١۶ مرداد) به حسابش در عمان واریز شود.

بر اساس حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا پرسپولیس‌ محکوم به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو به سرمربی سابق خود شده است. البته به این مبلغ باید ۵ درصد سود دیرکرد را نیز اضافه کرد که بر اساس آخرین نامه فیفا تا ١٨ تیر این سود نیز محاسبه شده که مطابق آن در مجموع پرسپولیس‌ باید یک میلیون و ١١٠ هزار و ۶۴٠ یورو به حساب برانکو واریز کند.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶



مخالفت سازمان لیگ با درخواست باشگاه پرسپولیس
مخالفت سازمان لیگ با درخواست باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی در بازی‌های این تیم به ورزشگاه شده، اما سازمان لیگ با این درخواست مخالف است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های یک مجری برنامه تلویزیونی، با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، درخواست کرده تا از ورود دوربین‌های صداوسیما به محل بازی‌های رسمی تیم پرسپولیس که به میزبانی این تیم برگزار می‌شود، ممانعت شود.
در همین ارتباط یکی از اعضای هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ در ارتباط با تبلیغات محیطی با شرکت‌های مختلف تا پایان فصل قرارداد دارد و موضوع ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه در حیطه اختیارات باشگاه‌ها نیست. تصمیم‌گیری در این مورد به سازمان لیگ ارتباط دارد و با توجه به قرارداد این سازمان و اینکه بازی‌های پرسپولیس و استقلال مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد، بعید می‌دانم سازمان با درخواست باشگاه پرسپولیس برای ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی موافقت کند. ملاک سازمان لیگ قانون و قراردادی است که بسته شده و مشکل یک باشگاه با یک مجری تلویزیون به این سازمان ارتباطی ندارد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷


مبلغ رضایتنامه بیرانوند واریز شد
خبر خوش برای باشگاه پرسپولیس
خبر خوش برای باشگاه پرسپولیس

باشگاه آنتورپ بلژیک باقیمانده مبلغ رضایتنامه علیرضا بیرانوند را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه آنتورپ بلژیک صبح امروز اقدام به پرداخت باقیمانده مبلغ رضایتنامه علیرضا بیرانوند کرد.
طبق توافق سه جانبه بین بیرانوند با باشگاه‌های آنتورپ و پرسپولیس، مبلغ رضایتنامه این دروازه بان ۷۰۰ هزار دلار بود که ۱۵۰ هزار دلار آن هنگام امضای قرارداد به حساب پرسپولیس واریز شد و باقیمانده آن نیز امروز پرداخت شد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰


این پرسپولیس برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شد/عکس
این پرسپولیس برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شد/عکس

پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر موفق شد قهرمان شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر با هدایت علی پروین موفق شد به مقام قهرمانی برسد. پرسپولیس در حالی که به مقام قهرمانی رسید که تا هفته پایانی، استقلال در صدر جدول بود و در بازی آخر مقابل ملوان تنها یک امتیاز برای رسیدن به جام قهرمانی نیاز داشت اما آبی پوشان در انزلی شکست خوردند تا سرخپوشان با گل ابراهیم اسدی فجرسپاسی را شکست دهند و به مقام قهرمانی برسند. در آن تیم رهبری فر، انصاریان، جباری، حلالی، فنایی، پیروانی، باهنر، ابوالقاسم پور، جمشیدی، خانمحمدی، کاویانپور بازی می کردند.



منبع: فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال ایران
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱



ایوانکوویچ: برای هر یک دلار این پول زحمت کشیدیم
برانکو رقم قراردادش با پرسپولیس را لو داد
برانکو رقم قراردادش با پرسپولیس را لو داد

ورزش سه نوشت: برانکو این روزها از یک سو منتظر دریافت مطالبات خود از پرسپولیس است و از سوی دیگر امیدوار است باشگاه سابقش از سوی فیفا مجازات نشود.

تقریبا در هر یک از قهرمانی های مربوط به پوکر پرسپولیس، هواداران این تیم درگیر استرس یک موضوع دیگر بوده اند. فصل گذشته درست در روزهایی که پرسپولیس سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ را در شهر جم جشن گرفته بود، هواداران این تیم نگران این بودند که برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس جدا نشود؛ چیزی که هر روز از سوی سرپرست یا یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس تکذیب می شد اما پس از قهرمانی جام حذفی عملا رخ داد. حالا یک سال از آن روزها گذشته و در جشن چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم در گفت و گو با شبکه سه اعلام کرد که «قرار نیست پنجره نقل و انتقالات ما بسته شود»، با این حال همچنان پرسپولیسی ها نگران هستند و حتی یحیی گل محمدی هم چندبار نگرانی خود را از حکم جریمه احتمالی فیفا ابراز کرده است. درست در همین روزها منتشر شدن بندهای آخرین قرارداد برانکو با پرسپولیس از سوی CAS نیز خبرساز شده و واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.

تخفیف و همکاری مالی با پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ که اصلا فکر نمی کرد پس از موفقیت های بزرگ و مداوم با پرسپولیس، تا امروز درگیر حواشی دریافت طلبش از این باشگاه باشد، در گفت و گویی به برخی از این حواشی پاسخ داده: «اولا من باید قهرمانی پرسپولیس را یک بار دیگر به کادرفنی این تیم و بازیکنان تبریک بگویم. کسب عنوان قهرمانی با این اختلاف امتیاز، نشان می دهد که آنها سزاوار این عنوان بودند. یک سال از جدایی من و دستیارانم از پرسپولیس می گذرد و درحالی که نتایج گرفته شده از سوی ما کاملا راضی کننده بود، این همه حاشیه در مسیر پرداخت مطالبات کادرفنی، برای ما و هواداران ازاردهنده شده است».

برانکو درباره انتشار بندهای قرارداد آخر خود با پرسپولیس می گوید: «هرچند مربیان از انتشار قرارداد خود خوشحال نمی شوند، اما من هیچ شرمی از انتشار این قرارداد و صحبت درباره آن ندارم، چون حالا می توانم نکات ویژه ای را در ارتباط با آن روشن کنم. اول اینکه من وقتی شاهد بودم باشگاه پرسپولیس روز به روز درگیر مشکلات اقتصادی و تامین منابع مالی است، پایه قرارداد خودم را در طول چهار فصل افزایش ندادم. درواقع مبلغ اولین قراردادم ۸۰۰ هزار دلار برای هر فصل بود و آخرین قراردادم هم که روز بازی با الجزیره امضا کردم، ۸۰۰ هزار یورو بستم. تصمیم این بود که قراردادها از دلار به یورو تبدیل شود. این وسط فقط تفاوت ارزش یورو و دلار بود که در آن زمان فقط ۱۰ درصد بود. یعنی ۸۰۰ هزار یورو، معادل ۸۸۰ هزار دلار می شد. در طول این چهار سال، من تلاش کردم فصل به فصل مبلغی به قرارداد دستیارانم اضافه شود اما در مورد خودم، نه اصراری به این کار داشتم و نه باشگاه پیشنهاد خودش را بالا می برد. فقط دقت کنید که اگر فصل به فصل ۱۰ درصد روی پایه قرارداد خودم می گذاشتم که اتفاقا مدیران باشگاه هم با آن مخالفت نمی کردند، در فصل آخر قرارداد من با آنچه دیده اید، چقدر متفاوت می شد. در قرارداد با سرمربی، مطلوب ترین حالت برای باشگاه این است که پرداخت های اصلی منوط شود به موفقیت های تیم. درواقع دارم درباره همان آپشن ها حرف می زنم. این حالت ایده ال برای باشگاه پرسپولیس، در قرارداد با من شکل گرفته بود و این نشان می دهد که من سعی داشتم بهترین حالت همکاری را برای مدیری که با او کار می کردم، رقم بزنم».



*آپشن های قرارداد

موضوع دیگری که پس از انتشار قرارداد برانکو مطرح شده، آپشن های قرارداد اوست: «رقم پایه قرارداد همانطور که گفتم ثابت بود اما آپشن ها درصورتی فعال می شود که شما موفقیت ایجاد کنید. مثلا موفقیت ما در راهیابی به فینال لیگ قهرمانان، چند میلیون دلار برای پرسپولیس درآمدزایی کرد و در این میان، چند صد هزاردلار هم پاداش من بود. همینطور قهرمانی ها و عناوین دیگر. درواقع در دوره چندساله حضور ما، برند و اعتبار پرسپولیس تقویت شد و چند برابر پولی که پرسپولیس باید به کادرفنی پرداخت می کرد را چه با پاداش های مستقیم AFC و چه با قوی شدن برند و فرصت بستن قراردادهای بهتر تجاری تامین کرد. همین معادله ساده باعث می شود که من به راحتی و بدون شرم درباره قرارداد خودم حرف بزنم. درواقع من و دستیارانم برای سنت به سنت مبلغی که در قراردادمان قید شده بود، زحمت کشیدیم و ایجاد اعتبار و افتخار برای باشگاه کردیم. بنابراین سزاوار دریافت دستمزد خود بودیم و فکر نمی کردیم کار به اینجا برسد که هوادارانی که بیش از چهار سال کنار ما بودند، اینطور سر پرونده ما دچار رنج و استرس شوند. این موقعیتی نیست که من از آن لذت ببرم. من ترجیح می دادم باشگاه پرسپولیس زودتر این موضوع را حل کند تا این روزها اسم برانکو که می آید، همه هواداران پرسپولیس آن همه خاطرات خوش را مرور کنند، نه پرونده مالی و پرداخت حقوق و احتمال جریمه از سوی فیفا. درمجموع امیدوارم پرسپولیس از سوی فیفا جریمه نشود و این تیم فصل بعد هم با قدرت در لیگ برتر و مسابقات آسیایی شرکت کند».
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶



توضیح جدید باشگاه پرسپولیس درباره اتمام فرصت فیفا
توضیح جدید باشگاه پرسپولیس درباره اتمام فرصت فیفا

فارس نوشت:علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا فیفا نامه تهدیدآمیزی درباره پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تا روز ۲۴ مرداد به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است،توضیحات جدیدی داد.

علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا فیفا نامه تهدیدآمیزی درباره پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تا روز ۲۴ مرداد به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است، اظهار داشت:این موضوع را از بخش بین الملل باشگاه پیگیری کردم و تاکنون چنین نامه ای به دست باشگاه نرسیده است.فکر می کنم فضایی که درباره پرونده برانکو وجود دارد سبب شده این خبر منتشر شود. من و مهدی رسول پناه بارها اعلام کرده ایم حق برانکو این نبود که با وی چنین برخوردی شود و باید باشگاه بهتر با این مربی برخورد می کرد.
او ادامه داد:واقعا پیش از این فرصت بیشتری برای مذاکره و مصالحه با برانکو وجود داشت. بهتر بود بحث پرونده برانکو به اینجا کشیده نمی شد تا هواداران، بازیکنان و کادرفنی ما نگران بسته شدن پنجره باشند. البته اکنون هم چنین مشکلی وجود ندارد و خطر بسته شدن پنجره باشگاه را تهدید نمی کند.در فضای فعلی خیلی ها هم اسیر بازی های رسانه ای می شوند که برخی دوستان برای خودشان طراحی می کنند. هواداران ما هم به دلیل نگرانی خیلی از این اخبار را باور می کنند که البته آنها هم گناهی ندارند. بازهم تاکید می کنم نامه ای از فیفا برای ما نیامده است.
 

Raeeka

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 27, 2019
ارسالی‌ها
7
پسندها
79
امتیازها
13
سن
26
محل سکونت
tehran
وب سایت
afree.ir
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳


پرسپولیس به دنبال کاپیتان تیم ملی
پرسپولیس به دنبال کاپیتان تیم ملی

خبرورزشی نوشت: گفته می‌شود برای برطرف کردن مشکلات سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، کاپیتان تراکتور به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شده است.

پرسپولیس در فصل جاری از ۴ مدافع چپ در ترکیب خود استفاده کرد. یکی از متغییرترین (!) پست‌ها در ترکیب پرسپولیس که فصل را با محمد نادری در این پست آغاز کردند. در ادامه افت و خیز این بازیکن جوان و رهایی محمد انصاری از بند مصدومیت، این یکی فیکس شد. با این حال با مصدومیت محمد انصاری و پارگی رباط صلیبی بار دیگر محمد نادری بازیکن اصلی پرسپولیس در این پست شد. نادری نیز در بازی با پیکان به رغم درخشش و دادن پاس گل به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی خارج شد تا محسن ربیع‌خواه سومین مدافع چپ فصل پرسپولیس باشد.
از بد حادثه نحسی سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس گریبان محسن ربیع‌خواه را هم گرفت. این هافبک بی‌حاشیه در دیدار با شاهین بوشهر حدود ۳۰ دقیقه با پای مصدوم و استخوان مو برداشته بازی کرد و پس از مصاف با شاهین مجبور شد پاشنه پای خودش را گچ بگیرد. بعد از خانه‌نشینی محسن ربیع‌خواه این بار شجاع خلیل زاده در دفاع چپ به میدان رفت تا سرخ‌ها چهارمین مدافع چپ فصل را هم تجربه کرده باشند که البته او هم محروم شد! و در مسجدسلیمان وحید امیری به دفاع چپ رفت. حالا یحیی باید دنبال مدافع چپ‌پا برای سال بعد باشد. بازیکنی که براساس تاکتیک سرمربی پرسپولیس بتواند بالا بازی کرده و مثل یک هافبک یا حتی وینگر در فاز تهاجمی باشد. یحیی گل‌محمدی مطمئن نیست باشگاه بلژیکی کورتریک رضایت محمد نادری را بدهد و محمد انصاری نیز حداقل تا پایان نیم‌فصل اول لیگ بیستم مهیای بازی نخواهد شد.
در همین ارتباط شنیدیم احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی کشورمان و ستاره تراکتور تبریز به گل‌محمدی پیشنهاد شده است. او قادر است در چند پست از جمله دفاع چپ، هافبک و وینگر چپ و حتی هافبک دفاعی بازی کند، اما این وسط مشکلاتی وجود دارد. اول اینکه احسان حاج‌صفی ظاهراً با تراکتور قرارداد دلاری بسته که پرداخت آن از عهده پرسپولیس شاید خارج باشد. دوم آنکه گفته می‌شود کاپیتان تیم ملی هنوز یک فصل دیگر با تراکتور تبریز قرارداد دارد. با این وجود مربیان پرسپولیس بدشان نمی‌آید چنین ستاره‌ای را در اختیار داشته باشند هرچند برای خرید حاج‌صفی ستاره و گرانقیمت کار بس دشواری پیش‌رو خواهند داشت. شاید هم یک مأموریت غیرممکن!
بازیکن خوبیه ولی فکر نکنم بشه گرفتش
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶


پیشنهاد چشمگیر چینی‌ها به علیپور؛ ۵۰ میلیارد تومان برای ۲ سال
پیشنهاد چشمگیر چینی‌ها به علیپور؛ ۵۰ میلیارد تومان برای ۲ سال

خبرورزشی نوشت: باشگاه چینی به علی علیپور پیشنهاد قرارداد ۲ ساله به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بدون مالیات ارائه داده که در نوع خود رقم درخور توجهی است.

در حالی که هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده، تب نقل و انتقالات کم‌کم در فوتبال ایران بالا می‌گیرد و هر روز اخبار زیادی درباره نقل و انتقالات منتشر می‌شود، اما عجیب‌ترین خبر مربوط به مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس است که با پایان قراردادش، پیشنهادات جدیدی را پیش‌روی خود می‌بیند.
علی علیپور که بهترین گلزن لیگ برتری تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، در فصل جاری ۱۴ گل در مسابقات مختلف برای سرخ‌ها زده و تلاش می‌کند در هفته‌های پایانی لیگ برتر عنوان آقای گلی را تصاحب کند و با کفش طلا به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود.
حال چند روز پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اخباری مبنی بر جدایی علیپور از پرسپولیس و حضورش در لیگ چین به گوش می‌رسد. هر چند باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هیچ پیشنهادی درخصوص علیپور نداشته، اما گویا باشگاه چینگ‌دائوی چین با مدیر برنامه‌های مهاجم پرسپولیس مذاکره کرده و خبر توافق هم از همین ناحیه منتشر شد.


با توجه به اینکه علیپور در ۶ ماه پایانی قرارداد خود است، امکان مذاکره با تیم‌های دیگر را دارد. چینگ‌دائو باشگاهی ۷ ساله در فوتبال چین است که در بالاترین سطح لیگ این کشور قرار دارد و از ۳ بازی نخست این فصل تنها ۲ امتیاز کسب کرده است. این باشگاه چینی به علی علیپور پیشنهاد قرارداد ۲ ساله به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بدون مالیات ارائه داده است.
اگر فرض کنیم هر دلار در بازار ایران ۲۰ هزار تومان می‌شود (که البته بیشتر است!) مبلغ پیشنهادی چینی‌ها حدود ۵۰ میلیارد تومان خواهد شد. رقمی که به طور قطع نه در ایران، نه بلژیک و پرتغال و نه حتی در قطر به علیپور پرداخت نخواهد شد. ظاهراً خود علیپور هنوز پاسخ قطعی به این پیشنهاد نداده و فرصت بیشتری برای فکر کردن خواسته است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲


مرادمند، آقایی، مهدی‌پور، اسماعیلی‌فر...
رونمایی از لیست خرید گل‌محمدی برای لیگ بیستم
[IMG alt="رونمایی از لیست خرید گل‌محمدی برای لیگ بیستم
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/08/01/3/5435389.jpg[/IMG]
خبرورزشی نوشت: یحیی گل‌محمدی لیست بازیکنان مد نظرش را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده تا زمینه تمدید قرارداد آن‌ها فراهم شود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنان مد نظرش را برای فصل آینده در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده تا زمینه برای تمدید قرارداد آن‌ها فراهم شود. این در حالی است که مربیان و مدیران باشگاه با توجه به بازی‌های باقی مانده همواره هرگونه لیستی را تکذیب کرده و می‌کنند. باید به مسئولان پرسپولیس حق داد که برای حفظ انگیزه بازیکنان تا پایان فصل و رقابت‌های جام حذفی هرگونه لیست جدیدی را تکذیب کنند، اما گل‌محمدی نمی‌خواهد از قافله نقل و انتقالات عقب بیفتد.

مسئولان پرسپولیس در نظر دارند برای فصل آینده بازیکنان مد نظر کادر فنی این تیم را در تیم نگه دارند. بر همین اساس گل‌محمدی لیست بازیکنان مد نظرش را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده تا زمینه تمدید قرارداد آن‌ها فراهم شود. شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود بیاید که چه نفراتی در سبد خرید یحیی گل‌محمدی قرار گرفته‌اند؟ اگر شما هم کنجکاوید گزارش زیر را با این توضیح بخوانید که سرمربی پرسپولیس در پُست‌های دروازه‌بانی، دفاع میانی، دفاع چپ و راست، هافبک دفاعی و فوروارد دنبال جذب بازیکن است. البته به شرط آنکه بازیکنان مد نظر فعلی خودش در پرسپولیس را حفظ کند.

دروازه‌بان؛ حامد لک!
گر چه نفراتی همچون امیر عابدزاده، علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری به پرسپولیس پیشنهاد شده‌اند، اما به نظر می‌رسد شانس حامد لک برای پیوستن به این تیم بیشتر از بقیه باشد. دروازه‌بان پرسر و صدای کنونی ماشین‌سازی تبریز قول داده نیمکت‌نشین رادو باشد و از حاشیه هم پرهیز کند.

دفاع راست؛ دانیال اسماعیلی‌فر
سرلیست خریدهای فصل آینده پرسپولیس دانیال اسماعیلی‌فر است. شاگرد سابق یحیی گل‌محمدی که قادر است به عنوان دفاع، هافبک و حتی وینگر راست بازی کند. او نیم‌فصل دیگر با ذوبی‌ها قرارداد دارد، اما می‌تواند از این تیم اصفهانی جدا شود.

دفاع چپ؛ سعید آقایی
در شماره قبلی خبرورزشی هم نوشتیم که سعید آقایی مدافع چپ مورد علاقه یحیی گل‌محمدی است. آقایی چپ‌پا می‌خواهد دوباره به پیراهن تیم ملی برسد و تصور می‌کند راه میانبر همین تیم پرسپولیس باشد؛ معامله‌ای برد- برد!

دفاع وسط؛ محمدحسین مرادمند!
لطفاً تعجب نکنید! پرسپولیس ۳ دفاع وسط با تجربه به اسامی سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل زاده را در اختیار دارد، اما اخباری به گوش می‌رسد که ممکن است نفر سوم به لیگ ستارگان قطر کوچ کند. در این صورت محمدحسین مرادمند بهترین جانشین برای شجاع خلیل زاده در پرسپولیس خواهد بود. چرا؟ باید از خود یحیی گل‌محمدی پرسید که اعتقاد زیادی به شاگرد سابق خودش دارد.

هافبک دفاعی؛ مهدی مهدی‌پور
شاید باور نکنید، اما شاگردان قدیمی سرمربی پرسپولیس به شوخی از مهدی مهدی‌پور به عنوان پسر یحیی یاد می‌کنند! گل‌محمدی اعتقاد فراوانی به سبک بازی هافبک دفاعی فعلی ذوب‌آهن اصفهان دارد. مهدی مهدی‌پور توانسته به عنوان شاگرد یحیی گل‌محمدی ۲ مرتبه قهرمان جام حذفی و یک بار هم فاتح سوپرجام کشور شود. گفته می‌شود صحبت‌های مقدماتی در این رابطه انجام و توافقاتی نیز حاصل شده است.

فوروارد
شاید مهم‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی در خط حمله باشد. قرارداد علی علیپور با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او هنوز آن را تمدید نکرده است. کریستین اوساگونا و مهدی عبدی هم قادر نیستند نفر اول خط حمله تیم مدافع قهرمانی باشند. شهریار مغانلو گزینه مورد نظر یحیی گل‌محمدی نیز ظاهراً راهی لیگ پرتغال خواهد شد و عیسی آل‌کثیر هم از قرار معلوم در مدار سرمربی پرسپولیس نیست. پیدا کردن مهاجمی ششدانگ و گلزن واقعاً در فوتبال ایران سخت است و به همین خاطر هم یحیی گل‌محمدی هنوز نتوانسته گزینه‌ای در نظر بگیرد.

نکته؛ لازم به ذکر است هر تیمی می‌تواند ۶ بازیکن بزرگسال جذب کند و لیست مورد اشاره در صورت جدایی مهدی ترابی، بشار رسن، علی علیپور یا احمد نوراللهی ممکن است دستخوش تغییرات جدیدی شود.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰



هافبک تراکتور به سبد خرید پرسپولیس اضافه شد
[IMG alt="هافبک تراکتور به سبد خرید پرسپولیس اضافه شد
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/07/04/3/5419678.jpg[/IMG]
خبرورزشی نوشت: گویا یحیی گل‌محمدی هافبک تراکتور را به سبد خرید تیمش اضافه کرده و می‌خواهد او را به پرسپولیس بیاورد.

لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تنها دو هفته به اتمام لیگ نوزدهم باقی‌مانده است، اما اکثر تیم‌ها فعالیت‌های نقل و انتقالاتی و مذاکره با گزینه‌های مد نظر خود را آغاز کردند، به‌خصوص تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهرخودرو که بلافاصله بعد از اتمام لیگ باید در بازی‌های آسیایی شرکت کنند. پرسپولیس هم بعد از قطعی شدن قهرمانی اش در لیگ مذاکراتی با چند بازیکن داشته و به توافقاتی هم رسیده است. یحیی برای تقویت تیم پرسپولیس لیست مد نظرش را به مدیران باشگاه داد تا برای جذب این نفرات اقدام کنند ولی در طی یکی، دو روز گذشته نفرات جدیدی به لیست پرسپولیسی‌ها اضافه شدند. یکی از این نفرات رضا اسدی هافبک دفاعی تراکتور است و گویا گل‌محمدی هافبک تراکتور را به سبد خرید تیمش اضافه کرده و می‌خواهد او را به پرسپولیس بیاورد. گفتنی است قرارداد اسدی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و از این بابت مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴



قرارداد نجومی بشار رسن با پرسپولیس هم لو رفت!/عکس
قرارداد نجومی بشار رسن با پرسپولیس هم لو رفت!/عکس

فارس نوشت:هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با آپشن‌هایی که در قرارداد خود گنجانده، سالانه رقمی حدود ۱۰ میلیارد تومان از این باشگاه دریافت خواهد کرد.

یکی از دغدغه‌های باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید حفظ بشار رسن بازیکن عراقی است. بازیکنی که در فصول اخیر یکی از تاثیرگذارترین هافبک‌های تیمش محسوب می‌شود.

مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی مفصلی که روز گذشته داشت اشاره کرد که ۹۰ درصد مطالبات قرارداد رسن پرداخت شده است. وی به هواداران این وعده را داد که برای حفظ این بازیکن باشگاه همه تلاش خود را می‌کند، اما با وجود اظهار نظر سرپرست باشگاه پرسپولیس مشخص است که با نرخ ارز امروز حفظ چنین بازیکنی برای فصل آینده سخت خواهد بود. قرارداد این بازیکن عراقی نیز حاوی نکاتی است که در این گزارش به بخشی از آن‌ها اشاره می‌شود.

قرارداد بشار رسن با پرسپولیس با دریافت آپشن‌های اشاره شده که این بازیکن همه آپشن‌ها را شامل می‌شود به رقمی حدود ۴۵۰ هزار دلار برای یک فصل می‌رسد. (این رقم با نرخ دلار روز معادل ۲۲ هزار تومان، به رقمی حدود ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌رسد.)

«بخشی» از موارد اشاره شده در قرارداد، به شرح زیر است: (لازم به توضیح است، فارس در زمینه ریز دریافت مطالبات این بازیکن، نظری ندارد و صرفا روایتگر قرارداد است).
* اصل قرارداد این بازیکن، ۳۰۰ هزار دلار برای یک فصل است.
* بعد از امضای قرارداد و قبولی در تست پزشکی، ۲۰ درصد قرارداد بلافاصله به این بازیکن تعلق می‌گیرد.
* بازیکن مستحق دریافت ۵۰ هزار دلار پاداش خواهد بود؛ چنانچه در ۵۰ درصد از بازی‌های لیگ برتر در لیست ۱۸ نفره قرار بگیرد. (وی تاکنون در بیش از هشتاد درصد بازی ها، در فهرست ۱۸ نفره تیمش حضور داشته است)
* در صورتی که در ۴۰ درصد از مسابقات لیگ برتر در فهرست ۱۴ نفره باشد، ۵۰ هزار دلار پاداش دریافت می‌کند. (این بازیکن تا قبل از بازی امشب با گل گهر، در بیش از هفتاد درصد دیدارها حضور داشته است)
* در صورت رضایت مدیرعامل از عملکرد بازیکن، ۵۰ هزار دلار به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد.
* مطابق با قوانین و مقررات، کلیه مالیات‌های پرداختی برعهده خود بازیکن خواهد بود.
* در صورت بروز اختلاف، موضوع به فدراسیون فوتبال ایران ارجاع خواهد شد. بدیهی است آرای صادره از سوی کمیته‌های انضباطی و استیناف برای طرفین قابل اجرا است؛ درصورتی که هر یک از طرفین از آرا متقاعد نشوند، موضوع به فیفا ارجاع می‌شود.
* قرارداد به دو زبان فارسی و انگلیسی با اعتبار یکسانی تنظیم شده است و کلیه نسخه‌ها به یک میزان معتبر است.

قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران، به اتفاقی شگفت انگیز تبدیل شده است. قرار گرفتن آپشن‌هایی در کنار رقم اصلی قرارداد که عمدتا غیرمتعارف و شائبه برانگیز است، ابهامات زیادی را موجب شده است. این اتفاق، جریانی شائبه برانگیز را به وجود آورده که در دو تیم استقلال و پرسپولیس که دارای هواداران گسترده بوده و از بیت المال بهره می‌برند، نگرانی‌های گسترده و جدی را دامن زده است.

قرارداد شیخ دیاباته با استقلال و بشار رسن با پرسپولیس و آپشن‌های عجیب و غیرمتعارف آن، شائبه‌های گسترده‌ای را دامن زده که برخی با اصطلاح "ترکمانچای" با آن‌ها مواجه شده اند. در این روزها انتظار می‌رود که درباره چگونگی انعقاد این قراردادها و آپشن‌های آن، توضیحات منطقی و قابل قبولی از سوی مسئولان وقت داده شود.

تصاویری از قرارداد رسن با باشگاه پرسپولیس را در زیر می‌بینید:

 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲



رونمایی از لیست خریدی که گل‌محمدی به باشگاه داد
رونمایی از لیست خریدی که گل‌محمدی به باشگاه داد

مدیران باشگاه پرسپولیس بالاخره لیست بازیکنان مد نظر کادر فنی را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق اعلام رسمی سرپرست باشگاه، این لیست حاوی ۷ بازیکن در پست‌های مختلف است که مهدی رسول‌پناه باید در زمان شروع نقل و انتقالات یعنی بین ۶ شهریور تا ۲۴ آبان است، کارهای لازم برای جذب یاران مد نظر یحیی را انجام بدهد.

در لیست گل‌محمدی نام هیچ بازیکن ملی‌پوشی به چشم نمی‌خورد، اما او برای تقویت دفاع، خط میانی و به خصوص خط حمله، نقشه‌های زیادی کشیده است. پیش‌تر، از نام چند بازیکن مثل حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد میری، امین قاسمی‌نژاد، علیرضا حقیقی، صادق محرمی، محمدرضا خانزاده، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژادمهدی، محمد مرادمند، حسین مهربان، احسان پهلوان و... برای حضور در پرسپولیس اخباری شنیده می‌شد، اما به گفته رسول‌پناه، لیست جدید یحیی فقط ۷ نفره است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳



پرسپولیس با اولین خریدش به توافق رسید
پرسپولیس با اولین خریدش به توافق رسید

خبرورزشی نوشت: دانیال اسماعیلی‌فر در مذاکره با باشگاه پرسپولیس به توافق هم رسیده، اما شنیدیم هنوز برگه‌ای را امضا نکرده است.

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی براینکه دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به توافق ضمنی با باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم رسیده است. یحیی گل‌محمدی که در دوران حضور خود در قامت سرمربی ذوب‌آهن از اسماعیلی‌فر به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی خود استفاده می‌کرد قصد دارد او را به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه کند تا در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. اسماعیلی‌فر که سه پیشنهاد رسمی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری دارد تا پایان نیم‌فصل لیگ بیستم با ذوبی‌ها قرارداد دارد، اما با توجه به مفاد مندرج در آن می‌تواند با رضایت باشگاه ذوب‌آهن از این تیم جدا شود. از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس درصدد جذب این بازیکن به طور قطعی هستند تا اسماعیلی‌فر را با عقد قراردادی دو ساله به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه کنند. این یک طرف ماجراست. طرف دیگر دانیال اسماعیلی‌فر است که به خاطر علاقه فراوان به یحیی گل‌محمدی تمام پیشنهادات رسیده از تبریز و اصفهان (بخوانید سپاهان) را زیر پا گذاشته است.



او می‌توانست با رقمی تقریباً ۲ برابر پیشنهاد پرسپولیس به تراکتور یا سپاهان اصفهان برود، اما عجله نکرده و برای پرسپولیس صبرکرده است. دانیال اسماعیلی‌فر حتی در مذاکره با باشگاه پرسپولیس به توافق هم رسیده، اما شنیدیم هنوز برگه‌ای را امضا نکرده است. چرا؟ باشگاه پرسپولیس قصد داشت نحوه پرداخت این پول را با مذاکره مدیریت کند و با توجه به مشکلات مالی‌اش این پرداخت در چند نوبت اتفاق بیفتد، اما برانکو پالس مثبتی نشان نداد. برانکو سال قبل در جلسه با نماینده باشگاه پرسپولیس در زاگرب یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو طلب کرده بود و انتظار داشت در آن جلسه و قبل از صدور رأی فیفا با پرسپولیس به توافق برسد، اما ظاهراً وقتی پرسپولیس این عدد را نمی‌پذیرد برانکو هم سر لج می‌افتد. در مورد نحوه پرداخت، این مربی هیچ نرمشی نشان نداد و حالا قهرمان ایران باید به جای خرید بازیکن جدید اول پول و طلب سرمربی کروات سابق خود را پرداخت کند. این در حالی است که دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان یک فوتبالیست تاپ و پرمشتری در فصل نقل و انتقالات حداقل ۳۰ درصد از مبلغ قراردادش را به عنوان پیش پرداخت می‌خواهد، اما ظاهراً باشگاه چنین پولی در اختیار ندارد! این بی‌پولی ممکن است کار را حتی برای ادامه حضور یحیی گل‌محمدی نیز غیرممکن کند!
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰


دربی‌ تنور فوتبال ایران را داغ می‌کند
علی پروین: از پرسپولیس گل‌محمدی توقعات زیادی دارم
علی پروین: از پرسپولیس گل‌محمدی توقعات زیادی دارم

علی پروین اسطوره فوتبال پرسپولیس از شرایط این تیم و دربی جام حذفی می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین این روزها حسابی سر خود را شلوغ کرده و بیشتر از گذشته به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان می رود. البته برای این دیدارها دو هدف خاص را دنبال می‌کند؛ اول اینکه بتواند شرایط بهتری برای شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و قدیمی‌ترهای این تیم بسازد و در ثانی، برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس قبل از ورود به تالار بورس مسئولان امر را راضی کند که مشتری شماره یک باشد و طرح های خرید خود را توضیح دهد. با این حال، فعلاً رفت و آمدهای پروین به دفتر سلطانی‌فر و سایر همکارانش در وزارت ورزش ادامه دارد اما او ترجیح می دهد فعلا حرفی در این مورد شرایط مذاکرات و اتفاقات رقم خورده تا کنون، نزند. در همین رفت و آمدها بود که زمان کوتاهی پیدا کردیم تا پای صحبت‌های پروین بنشینیم.

پرسپولیس برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شد

تیمی که من می بینم واقعا قدرتمند است زیرا توانسته چند هفته قبل از پایان مسابقات، قهرمان لیگ شود. این موضوع بعدها مشخص می شود که پرسپولیس چقدر قوی بوده و چه کارهایی انجام داده است.

پرسپولیس اما در دو بازی اخیر بسیار بی انگیزه نشان داده

شاید الان بگویید چون پرسپولیس قهرمان شده، در دو، سه بازی گذشته بی انگیزه بود ولی من اعتقاد دارم این تیم همیشه «پرسپولیس» است و فقط باید برای کسب پیروزی در هر میدان و هر تورنمنتی به زمین برود. من این موضوع را قبلاً هم گفتم و خدا را شکر که گل‌محمدی آنقدر عاقل و منطقی است که می‌داند همواره تیمش را باید برای برد به زمین بفرستد. نیازی نیست که ما چنین مسائلی را پیش بینی کنیم یا بچه ها را نصیحت کنیم. خودشان می دانند که هواداران چه انتظاراتی دارند.

گل‌محمدی آنقدر عاقل و منطقی است که می‌داند همواره تیمش را باید برای برد به زمین بفرستد

شما اول فصل پیش بینی کرده بودید که پرسپولیس قهرمان خواهد شد

وقتی این بازیکنان را می‌بینم کیف می کنم. واقعاً آنها بسیار قدرتمند و شجاع هستند و در کنار هم یک تیم خوب ساختند که یحیی هم آنجاست و می تواند بازیکنان را مدیریت کند. من از این تیم توقعات زیادی دارم و فکر می‌کنم در سال‌های آینده بتوانند کارهای بزرگتری را رقم بزنند. یادتان می آید همان اول فصل هم گفتم که این تیم دوباره قهرمان می شود؟ دیدید که حرفم کاملا درست بود چون قدرت پرسپولیس را می شناختم.

پربیننده‌های ورزشی را ببینید:

بشار رسن از مقصد بعدی خود رونمایی کرد

مبلغ انتقال طارمی به پورتو مشخص شد

گواردیولا را اخراج کنید!

به نظرتان پرسپولیس می‌تواند قهرمانی جام حذفی را تکرار کند؟

در مورد جام حذفی هم باید بگویم تمام شیرینی و مزه این جام به آن است که نمی توان مسائل و نتایج و اتفاقاتش را پیش‌بینی کرد. مثلاً چه کسی فکرش را می کرد که استقلال و پرسپولیس در این مرحله به مصاف هم بروند؟ اما این اتفاق افتاده و مردم سرگرم آن هستند که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنند.



پس از شیوع کرونا و تعطیلی لیگ، فوتبال ما از تب و تاب افتاد، دربی جام حذفی می تواند دوباره شور و حرارت را به فوتبال برگرداند؟

واقعا دربی‌ها می‌توانند تنور فوتبال ایران را داغ کنند. به همین خاطر از بازیکنان دو تیم انتظار دارم حالا که هواداران نمی‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند، جای خالی آنها را با ارائه بازی زیبا و تهاجمی پر کنند. من فکر می‌کنم این دربی زیبا و پرگل شود و امیدوارم هر اتفاقی که در آن می‌افتد به خیر و صلاح فوتبال مملکت باشد.

نتیجه دربی را چه پیش بینی می‌کنید؟

من همیشه این را گفتم که باید احترام ها سر جای خودش بماند. فوتبال چیزی است که یک روز شروع می‌شود و یک روز هم به پایان می رسد. پس نباید رفاقت های واقعی را فدای نتایج کنیم چون در این صورت ممکن است خیلی ها آسیب ببینند و از فوتبال «زده» شوند. من در وهله اول دوست دارم یک دربی زیبا ببینم که همه از تماشای آن کیف کنند و در ثانی طبیعی است که دوست داشته باشم تیم خودم (پرسپولیس) برنده از زمین بیرون بیاید. البته برای استقلال هم خیلی احترام قائل هستم و برای آنها هم آرزوی موفقیت دارم.

درخواستتان از هواداران پرسپولیس چیست؟

من از هواداران پرسپولیس خواهش می کنم به کمک تیم شان بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند چون این تیم بیش از هر چیزی به حمایت نیاز دارد. انشاالله مسئولان هم همتی کنند و مشکلات را از میان بردارند تا بازیکنان با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شوند.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰


از اعتماد کادرفنی ممنونم
سعید حسین‌پور: اول سایپا را می بریم، بعد نوبت دربی است
[IMG alt="سعید حسین‌پور: اول سایپا را می بریم، بعد نوبت دربی است
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/08/17/3/5444775.jpg[/IMG]
سعید حسین پور گفت: برای روحیه تیم لازم است که دیدار با سایپا را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با روحیه برای دربی آماده شویم.

سمیه قدیری: بازیکن جوان سرخ ها بر این باور است که پرسپولیس پس از برد در برابر سایپا برای پیروزی در دربی آماده می‌شود.
سعید حسین پور بازیکن جوان تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار داشت: ما برای برد و جبران شکستی که تیم در برابر ذوب آهن در کارنامه ما به ثبت رسیده بود، برابرگل گهر به میدان رفتیم اما با 10 نفره کار ما سخت شد و یک مقدار تمرکزمان را از دست دادیم ولی تلاش بچه ها در نیمه دوم جواب داد و کامبک خوبی داشتیم
او در مورد شرایط گل گهر تصریح کرد: این تیم با توجه به شرایطی که در جدول داشت با انگیزه زیادی برابر ما ظاهر شد و شاید اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم کامبک مان را حفظ کنیم اما فکر می کنم 10-20 ثانیه کم آوردیم و فکر می کنم قشنگی فوتبال همین مساله است که شرایط و اتفاقات می تواند نتیجه هر بازی را تغییر دهد.
جوان با انگیزه این روزهای پرسپولیس در مورد تغییر شرایط این تیم در نیمه دوم تصریح کرد: ما در این فصل معمولا در نیمه مربیان بهتر کار کردیم و توانستیم با توصیه های آقا یحیی و دیگر اعضای کادرفنی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم که در این دیدار نیز جبران مافات کردیم و نتیجه را عوض کردیم.
او با اشاره به پنالتی حساسی که برای پرسپولیس به دست آورد، گفت: ما با نظر کادرفنی در کارهای هجومی هم شرکت می کنم که در این بازی در صحنه ای که ایجاد شد، اوساگونا پاس خوبی به من داد و من برای حرکت به سمت دروازه حریف فرصت خوبی داشتم که مدافع گل گهر مرا زد و داور به درستی اعلام پنالتی کرد و توانستیم با این پنالتی به گل سوم یرسیم. خوشحالم که در این دیدار توانستم در نتیجه‌ای که رقم خورد، تاثیرگذار باشم و از اعتمادی که کادرفنی به من داشت، ممنونم
حسین پور در ادامه در خصوص بازی برابر ساپیا تصریح کرد: بازی سایپا قبل از دربی است، هر چند این بازی به لحاظ امتیازی برای ما چندان مهم نیست برای روحیه تیم لازم است که این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با روحیه برای دربی آماده شویم. هواداران از ما انتظار دارند و تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا با موفقیت در این بازی، برای پیروزی در دربی آماده شویم.



بیشتر بخوانید: واکنش پرسپولیس به انتشار لیست خرید یحیی
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶


پرسپولیس صاحب ورزشگاه شد
پرسپولیس صاحب ورزشگاه شد

در جلسه امروز سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان سند ورزشگاه درفشی فر به این باشگاه تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سند مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر امروز سه شنبه با حضور مرتضی فلاح مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان و مهرآسا، رئیس اداره ثبت زیبا دشت در ساختمان مرکزی باشگاه پرسپولیس ودر جریان ملاقات با مهدی رسول‌پناه، رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه، تحویل پرسپولیس شد.

گفتنی است؛ این ورزشگاه در منطقه جنت‌آباد دارای زمین چمن مصنوعی با ابعاد استاندارد است که سکوهای آن بالغ بر 2هزار و پانصد نفر ظرفیت را در خود جای می‌دهد و زیر سکوها، رختکن، سالن بدنسازی و تجهیزات دیگری برای استفاده تیم‌ها قراردارد. ساختمان اداری، سالن کنفرانس، استخر و سالن سرپوشیده از دیگر امکانات این مجموعه است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵


به نمایش درآمدن مستند 4×6 پوکر قهرمانی
به نمایش درآمدن مستند 4×6 پوکر قهرمانی

سایت پرسپولیس نوشت: مستند 4×6 مربوط به پوکر قهرمانی پرسپولیس از دهه دوم شهریور به نمایش درخواهد آمد.

فیلم بلند و مستند 4×6 (پوکر) روایتی است از 4 قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران؛ روایت خلق یک حماسه، روایت از خود گذشتگی و همدلی، روایت همت ارتش سرخ برای ضرب طلایی‌ترین سکه افتخار فوتبال در ایران.

پوکر پرسپولیس، ثمره اندیشه و تلاشی بود که به عشق 24 ابدی کلید خورد؛ پایان لیگ پانزدهم، قهرمانی از دست رفته با تفاضل و قسمی که تک تک پرسپولیسی‌ها و همه هواداران پرخروش تیم به یاد هادی به زبان آوردند تا آغازی باشد برای چهارگانه‌ای تاریخی.

مستند 4×6 یا پوکر، داستان عشقی است که با برانکو آغاز و با یحیی گرم شد؛ داستانی که برد و باخت و تلخ و شیرین را در خود دارد. داستانی که روح هادی نوروزی، اشتیاق سید جلال و شجاع، علی بیرو و احمد نوراللهی، علیپور و امید، بشار و مهدی ترابی و تک تک بازیکنان، همدلی علی کریمی، تعصب علی پروین، شورحسین کلانی، حمید استیلی، مهرداد میناوند، ناصر محمدخانی و ... آن را به فراتر از یک فیلم، تبدیل کرد؛ بزرگانی که تک به تک، مقابل دوربین پوکر نشستند و این قصه تماما سرخ را روایت کردند.

مستند 4×6 هرآنچه که پرسپولیس را به سمت این موفقیت تاریخی (پوکر) پیش برد به تصویر کشیده و در حقیقت برشی است از تاریخ پرافتخار پرسپولیس؛ برشی که بی تردید سالیان سال زرین‌ترین برگ کتاب لیگ فوتبال ایران خواهد بود.

این فیلم، با اتمام تصویربرداری، اکنون در مرحله صداگذاری و تدوین است؛ فیلمی که با سرمایه گذاری شرکت آتیه داده پرداز، کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس و در راستای فعالیت فرهنگی این باشگاه در حال ساخت بوده و احتمالا بین 15 تا 20 شهریور به نمایش درخواهد آمد.

مستند پوکر به کارگردانی محسن خان جهانی اصل؛ مستند ساز خوش ذوق و برجسته ایران که فیلم‌های خاطرات یک قاضی، کلاه شیشه ای، کلید و لیدر را در کارنامه فیلم‌های ورزشی خود دارد، در حال ساخت است و حمیدرضا قرایی و خان جهانی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

ساخت مستند پوکر کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بوده که نفرات بسیار خبره و شناخته شده‌ای در تولید آن نقش داشته‌اند که از آن جمله باید به امیر جغتایی (تصویر بردار)، احمدرضا طایی (صدابردار)، محسن محمدی (تدوینگر)، باقر شریفی سمنانی (مدیر تولید) و سیامک آقایاری به عنوان مشاور ورزشی و مجری طرح اشاره کرد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳


بازی پرسپولیس و سایپا به جنجال کشیده شد/عکس
بازی پرسپولیس و سایپا به جنجال کشیده شد/عکس

کنعانی‌زادگان و آقاخان در صحنه‌ای از دیدار پرسپولیس و سایپا با یکدیگر درگیری لفظی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دقیقه ۳۱ بازی پرسپولیس و سایپا، توپ در حالتی مشکوک درون محوطه جریمه پرسپولیس به دست چپ سیدجلال حسینی برخورد کرد اما اعلام نشدن پنالتی در این صحنه سبب شد بازیکنان سایپا به اکبریان معترض شوند.

در نهایت درگیری مرتضی آقاخان با محمدحسین کنعانی‌زادگان سبب شد داور به هافبک سایپا کارت زرد نشان بدهد.

 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶


تلاش پرسپولیس برای رسیدن کاپیتان به دربی
تلاش پرسپولیس برای رسیدن کاپیتان به دربی

تسنیم نوشت: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم تا احمد نوراللهی را به دربی برسانیم.

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت احمد نوراللهی که در بازی با سایپا مصدوم شد، گفت: بعد از این بازی مراحل درمانی را آغاز کردیم، تلاش ما این است که نوراللهی از روز یکشنبه دوندگی را آغاز کند و مشکلی در این زمینه نداشته باشد. سعی ما این است که نوراللهی را به این بازی برسانیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
 
بالا پایین