Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تراکتور

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı تراکتور
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

خطر از بیخ گوش هافبک تراکتور گذشت


هافبک جوان تراکتور با سانحه رانندگی شدیدی مواجه شد.


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا اسدی عصر امروز در حالی که از تمرین تراکتور به محل اقامت خود برمی‌گشت، در اتوبان شهید کسایی سانحه رانندگی شدیدی برای او اتفاق افتاد و خودروی او واژگون شد.
در این سانحه خودروی ستاره جوان تراکتور یک بار چپ شد و به کنار اتوبان افتاد ولی خوشبختانه برای او اتفاقی نیفتاد.
اسدی که در دیدار اخیر تراکتور موفق به زدن گل ارزشمندی مقابل سپاهان شد، مشکلی برای همراهی تیمش در بازی آینده برابر شهرخودرو ندارد و در سانحه رانندگی امروز، تنها بازوی دست او خراش برداشته است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴


مدیرعامل باشگاه تراکتور از جایگاه مطمئنی در این باشگاه تبریزی برخوردار نیست.


تراکتور بدنبال مدیرعامل جدید

به گزارش افکارنیوز، میرمعصوم سهرابی که از آذرماه ۹۸ و بعد از استعفای غلامرضا صادقیان به عنوان سرپرست باشگاه تراکتور انتخاب شد، بعد از حدود ۶ ماه از سوی اعضای هیئت مدیره حکم مدیرعاملی این باشگاه تبریزی را دریافت کرد.
اخبار ورزشی- با وجود اینکه مدت زیادی از مدیرعاملی سهرابی در تراکتور نمی‌گذرد، اما از شهر تبریز خبر می‌رسد که مدیران این تیم تبریزی از عملکرد سهرابی رضایت چندانی ندارند و به دنبال انتخاب مدیرعامل جدیدی هستند.
البته زنوزی مالک باشگاه تراکتور هر گونه تغییر مدیریتی را تکذیب و بیان کرده که سهرابی تا پایان فصل مدیرعامل این باشگاه خواهد بود.

به هر حال اظهارات زنوزی یادآور ماجرای دنیزلی است. زمانی که این مربی قرار بود تا پایان فصل سرمربی تراکتور بماند، اما در نهایت او به بهانه ترس از زلزله از این تیم تبریزی جدا شد و به کشورش بازگشت.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

آخرین وضعیت ستاره تراکتور پس از تصادف مهیب + رضا اسدی هافبک تراکتور پس از واژگونی ماشینش: خدا زندگی دوباره به من دادنویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کامتاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۰
رضا اسدی
رضا اسدی هافبک تیم فوتبال تراکتور بعد از پایان تمرین امروز دچار سانحه رانندگی شدید شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
بعد از پایان تمرین امروز تیم فوتبال تراکتور رضا اسدی هافبک سرخپوشان تبریز با سانحه شدید رانندگی مواجه و خودروی وی و همراهانش واژگون شد که البته خوشبختانه به وی و سرنشینان هیچ آسیبی نرسیده است.
رضا اسدی ، در خصوص اتفاق رخ داده اظهار داشت:
خدا را هزار بار شکر می‌کنم که به من و همراهانم زندگی دوباره داد. خوشبختانه آسیبی به کسی نرسیده و همگی در صحت و سلامت هستیم.
وی دلیل واژگونی خودرو را نقص فنی به وجود آمده عنوان کرد و گفت:
از اینکه دوستانم بعد از حادثه مرتب جویای احوال شدند تشکر می‌کنم.
بعد از پایان تمرین امروز تیم فوتبال تراکتور رضا اسدی هافبک سرخپوشان تبریز با سانحه شدید رانندگی مواجه و خودروی وی و همراهانش واژگون شد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹


واکنش باشگاه تراکتور به مذاکره با برانکو


واکنش باشگاه تراکتور به مذاکره با برانکو؛ الهامی برای لیگ بیستم قراردادش را تمدید کرده است

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور به بحث مذاکره این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ برای فصل آینده واکنش نشان داد.


به گزارش مشرق، کریم جمالی درباره اینکه آیا باشگاه تراکتور مذاکره ای با برانکو ایوانکوویچ برای حضور وی در این تیم برای فصل آینده داشته است، اظهار داشت: من این موضوع را تکذیب می کنم زیرا باشگاه تراکتور قرارداد ساکت الهامی را برای فصل آینده تمدید کرده و وی در لیگ بیستم هم سرمربی ما است.

وی افزود: تراکتور هیچ مذاکره ای با برانکو نداشته است و شاید افرادی می خواهند با مطرح کردن این بحث در بازی های باقی مانده فصل تمرکز کادرفنی ما را به هم بریزند.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور درباره اینکه اگر این تیم نتواند با سرمربی فعلی اش در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، باز هم الهامی در لیگ بیستم سرمربی تراکتور است یا خیر، بیان کرد: این موضوع در حیطه اختیارات مدیرعامل و مالک باشگاه است اما الهامی به تازگی قراردادش را تمدید کرده است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹



استوکس: تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم!
استوکس: تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم!

تسنیم نوشت: مهاجم پیشین تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از تجربه حضورش در فوتبال ایران و چرایی ترک این کشور سخن گفت.

آنتونی استوکس که اخیراً با عقد قراردادی یک ساله و به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم فوتبال لیوینگستون در لیگ برتر اسکاتلند ملحق شد، در گفت‌وگو با روزنامه «ادینبرگ نیوز ایونینگ» اسکاتلند درباره تجربه‌اش از بازی در ایران گفت: در تراکتور من بهترین گلزن تیم بودم و در پایان فصل اگر دچار مصدومیت نمی‌شدم، می‌توانستم بهترین گلزن لیگ برتر ایران باشم. چون تراکتوری‌ها دستمزدم را پرداخت نکردند، ناچار به جدایی از این تیم شدم و برای گرفتن حقم به فیفا شکایت کردم.

وی افزود: در تیم آدانااسپور ترکیه هم وضعیت به همین منوال بود. آنها هم دو یا سه ماه در پرداخت حقوق من دیرکرد داشتند. از طریق وکلایم هنوز هم در پی دریافت پولم از باشگاه‌های تراکتور و پرسپولیس هستم. من هرگز قراردادم را نقض نکردم و این را در تراکتور به اثبات رساندم. اختلاف اولیه (با تراکتور) حل شده و فیفا چیزی را که حق من بوده است، با صدور رأی خود داد.

مهاجم پیشین پرسپولیس تصریح کرد: در پرسپولیس اوضاع کمی متفاوت بود، چون با شیوع ویروس کرونا ادامه کار برای من و برای باشگاه دشوار بود و از این بابت اطمینان دارم. من اما باید به سلامت خودم توجه می‌کردم. ایران جایی نبود که من بخواهم برای دو یا سه ماه در قرنطینه بمانم، این در حالی بود که نه فوتبالی بود، نه تمرینی و باید خودم را در آپارتمان قرنطینه می‌کردم.

زمانی که پرسپولیس برای انجام یک بازی به دبی سفر کرد، استوکس از مدیران باشگاه اجازه گرفت تا ۲۴ ساعت دیرتر به ایران برگردد و کمی با خانواده‌اش در دبی وقت‌گذرانی کند، اما سپس سعی کرد با استفاده از تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا به ایران بازنگردد.

استوکس درباره چرایی بارنگشتنش به ایران اظهار داشت: تصمیم گرفتم با فرزندانم به دوبلین بازگردم. باشگاه پرسپولیس می‌خواست من به ایران بازگردم، اما شیوع ویروس کرونا در ایران در وضعیت بدی بود و این بیماری ضربه بدی به آنها زده بود. از این رو صادقانه می‌گویم وقتی به عقب برمی‌گردم و نگاه می‌کنم، می‌بینم که تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم.

وی ادامه داد: مردم می‌گویند که من رفتاری غیرقابل‌ پذیرش داشته‌ام و می‌دانم که خارج از زمین مشکلاتی داشته‌ام، اما در دو یا سه سال اخیر در بازی از خارج کشور، مشکلات از جانب من نبوده است. من چند سالی در چند باشگاه مختلف کار کردم و باید بگویم که تجربه خوبی بود و خوشحالم که این کار را کردم، اما اوضاع در ایران به خصوص در دوره اول حضورم در این کشور دشوار بود، کشوری که به لحاظ فرهنگی کاملاً متفاوت است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰



شجاعی: متأسفم برای فوتبالی که در آن دم از پاکی می‌زنند
[IMG alt="شجاعی: متأسفم برای فوتبالی که در آن دم از پاکی می‌زنند
"]https://media.khabaronline.ir/d/2019/08/22/3/5246217.jpg[/IMG]
مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور می‌گوید که کمیته انضباطی با یک گزارش جعلی او را سه جلسه محروم کرده و این کمیته متخلف است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتور تبریز پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی درباره اینکه آیا فصل آینده در جمع تراکتوری‌ها می‌ماند یا نه، گفت: من یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارم، اما باید ببینیم تا فصل آینده که شروع می‌شود، چه خواهد شد.

وی افزود: دوست داشتم رسانه‌های بیشتری اینجا حضور داشته باشند و بیشتر این قهرمانی را پوشش بدهند، اما گویا علاقه‌ای نداشتند که اینجا حضور داشته باشند و شاید دوست نداشتند پیش ما باشند! یک اتفاقی افتاد و گذاشتم تیم به فینال برسد و خیلی دوست داشتم تیم به قهرمانی برسد تا این مسائل را بگویم تا خدای نا کرده روز باخت نباشد. الان تیم قهرمان شده و همه چیز گل و بلبل است. بعد از بازی برابر گل‌گهر من سه بازی محروم شدم و خیلی خیلی متأسفم برای این فوتبالی که همه در آن دم از پاکی، انسانیت و خیرخواهی می‌زنند.

شجاعی در ادامه گلایه‌هایش خاطرنشان کرد: من سه جلسه با رأی جعلی کمیته انضباطی محروم شدم. رأی کمیته انضباطی جعلی بود! کمیته‌ای که خودش باید به تخلفات انضباطی رسیدگی کند، تخطی می‌کند و متخلف است. آقای سیدعلی و ناظر بازی هستند و می‌توانند شهادت بدهند که هیچ گزارشی برای من رد نشده بود، اما من را سه بازی محروم کردند. رأی کمیته انضباطی که به کمیته استیناف هم رفت، این بود که من به داور گفته‌ام «چقدر گرفته‌ای که من بیشتر بدهم». کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند من این حرف را نمی‌زنم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه آیا داور این را گزارش کرده یا کسی شنیده است، اظهار داشت: اصلاً گزارشی نشده است. از آقای سیدعلی پرسیدم، او جان بچه‌اش را قسم خورد که چنین گزارشی نکرده است. رأی آنها به این دلیل بود که من به کمیته انضباطی نرفتم و با من لج کردند. فوتبالی که کمیته انضباطی‌اش تخطی و تخلف می‌کند، جای تأسف دارد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵



واکنش رسول خطیبی به قهرمانی تراکتور/عکس
[IMG alt="واکنش رسول خطیبی به قهرمانی تراکتور/عکس

"]https://media.khabaronline.ir/d/2019/10/30/3/5288123.jpg[/IMG]
رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک بعد از قهرمانی تراکتور در فینال جام حذفی واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسول خطیبی، سرمربی و بازیکن سابق تراکتور تبریز که امسال تیم آلومینیوم اراک را به لیگ برتر رساند، بعد از برتری ۳ بر ۲ تراکتور مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی، این عنوان را به مردم آذربایجان تبریک گفت.

 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱



توافق علی دایی با تبریزی‌ها برای نشستن روی نیمکت تراکتور
[IMG alt="توافق علی دایی با تبریزی‌ها برای نشستن روی نیمکت تراکتور
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/06/14/3/5408769.jpg[/IMG]
علی دایی در یک‌قدمی سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور تبریز قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مدیران باشگاه تراکتور تبریز که از مدت‌ها پیش مذاکرات خود را با علی دایی برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده آغاز کرده بودند، در نهایت با این مربی به توافق نهایی دست یافتند و دایی در آستانه هدایت سرخپوشان تبریزی قرار گرفته است.

قرار است دایی به زودی لیست بازیکنان خودش برای لیگ برتر بیستم را به مسئولان این باشگاه بدهد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳



پشت پرده خداحافظی مجازی ساکت الهامی با تراکتوری‌ها
[IMG alt="پشت پرده خداحافظی مجازی ساکت الهامی با تراکتوری‌ها
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/09/06/3/5454733.jpg[/IMG]
تسنیم نوشت: ساکت الهامی که اقدام به خداحافظی با هواداران تراکتور در فضای مجازی کرده، ممکن است با محرومیتی سنگین از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شود.

ساکت الهامی شب گذشته (شنبه) و تنها ساعتی پس از اینکه در برنامه زنده تلویزیونی درباره تقویت تیمش برای فصل آینده صحبت کرد، با انتشار پُستی در صفحه مجازی خود از هواداران تبریزی خداحافظی کرد و خبر از قطع همکاری‌اش با باشگاه تراکتور به دلیل حکم کمیته انضباطی داد.

گفته می‌شود الهامی که در جریان دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال به دلیل رفتار غیر ورزشی و هُل دادن عوامل مسابقه، توسط داور بازی از کنار زمین اخراج شد،‌ با محرومیت سنگین بیش از شش ماهه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه خواهد شد و به همین دلیل نیز اقدام به انتشار پست خداحافظی در فضای مجازی کرده است. پُستی که البته چند دقیقه پس از انتشار، توسط سرمربی تراکتوری‌ها پاک شد.

در همین زمینه شنیده می‌شود باشگاه تراکتور که در هفته‌های گذشته مذاکراتی را با علی دایی برای هدایت این تیم داشته و توافقاتی نیز بین طرفین حاصل شده، در انتظار مشخص شدن وضعیت الهامی و حکم کمیته انضباطی است و در صورت محرومیت بلند مدت این مربی، احتمالاً علی دایی گزینه اصلی محمدرضا زنوزی و تبریزی‌ها برای هدایت سرخپوشان تبریزی در فصل آینده خواهد بود.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵


واکنش تراکتور به مذاکره رشید با استقلال
مذاکره با مظاهری تخلف است
مذاکره با مظاهری تخلف است

سایت باشگاه تراکتور نوشت: باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد رشید مظاهری با این باشگاه قرارداد دارد و مذاکره تیم‌های دیگر با او تخلف است.

در پی انتشار اخباری درخصوص اقدام به فسخ قرارداد از سوی رشید مظاهری با باشگاه تراکتور، به اطلاع می‌رساند، نظر به قرارداد فی‌مابین باشگاه تراکتور با رشید مظاهری، ایشان تحت قرارداد این باشگاه بوده و هرگونه مذاکره و انعقاد قرارداد احتمالی با وی توسط سایر باشگاه‌ها، غیرقانونی است و مطابق با آئین نامه نقل و انتقالات بازیکنان موجبات محرومیت برای بازیکن و باشگاه خاطی را به همراه خواهد داشت.

باشگاه تراکتور در راستای حفظ و صیانت از حقوق باشگاه اقدامات قانونی را در دستور کار دارد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷



محکومیت سنگین برای سرمربی تراکتور
محکومیت سنگین برای سرمربی تراکتور

سرمربی تیم فوتبال تراکتور طبق تصمیم کمیته انضباطی به سه ماه محرومیت قطعی محکوم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته جلسه ای را با حضور ساکت الهامی تشکیل دادند تا درباره تخلفات وی در جریان دیدار فینال جام حذفی بین تراکتور و استقلال پس از شنیدن دفاعیات این مربی تصمیم گیری شود.

اعضای این کمیته پس از بررسی پرونده به جمع بندی رسیده اند و برهمین اساس طبق حکم سه ماه محرومیت قطعی و سه ماه محرومیت تعلیقی برای الهامی در نظر گرفته شده است که البته وی می تواند نسبت به این حکم در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدیدنظر کند.

شنیده می شود طبق آئین نامه های انضباطی این حکم از تاریخ ابلاغ به الهامی هم قابل اجرا است و شاید وی با این سه ماه محرومیت قطعی در صورت فعالیت در فصل آینده لیگ برتر تنها چند هفته ابتدایی این رقابت ها را از دست بدهد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹


منصوریان قراردادش با تراکتور ۲ میلیارد تومان است
زنوزی:گلر استقلال را نمی‌خواهیم
[IMG alt="زنوزی:گلر استقلال را نمی‌خواهیم
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/09/28/3/5466425.jpg[/IMG]
مالک باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد که قرارداد منصوریان با این باشگاه دو میلیارد تومان است. او همچنین خواهان ورود مراجع ذی‌ربط به اقدامات یک مدیر برنامه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا زنوزی در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره وضعیت نقل و انتقالات فوتبال کشور اظهار داشت: چند روزی است که به یک شعری فکر می‌کنم که مصداق بارز این مسئله است. «خرج که از کیسه مهمان بود، حاتم تایی شدن آسان بود». ما چهار باشگاه خصوصی در لیگ برتر داریم که هیچ کدام وارد نقل و انتقالات نشده اند، چون یکسری از مدیران دولتی آمدند و یکسری کارها انجام دادند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در ۲۴ ساعت یک باشگاه با ۱۵ نفر قرارداد امضا کرد.

وی افزود: اینها به خاطر صندلی و میزشان، احساس نمی‌کنند که این صفرها به چه شکل است و نسبت به آن اعداد حسی دارند یا نه. آنها فرض می‌کنند که ما دو سال اینجا هستیم و زیر فشار نباشیم؛ هر اتفاقی می‌افتد، بیفتد. ما بخش خصوصی هستیم و تا آخرش می‌مانیم. ما به یک باره تصمیم نمی‌گیریم. بازیکنان ما را مربی انتخاب می‌کند.

مالک باشگاه تراکتور تبریز تصریح کرد: من یکسری اعداد را در قرارداد بازیکنان می‌شنوم که اعجاب برانگیز است. اینها توسط یکی، دو مدیر برنامه اتفاق می‌افتد. با احترامی که برای مدیر برنامه‌ها قائلم، اما یکی دو نفر کم لطفی می‌کنند و باعث می‌شوند که قیمت‌ها بالا برود. باشگاه‌های دولتی چطور می‌خواهند در میانه فصل پول این قراردادها را پرداخت کنند؟ باشگاه ما خصوصی است و من امروز هر چه قرارداد ببندم، توانایی پرداخت آن را دارم و مشکلی نیست، اما باشگاه‌های دولتی نمی‌توانند این کار را انجام بدهند، چون درآمدشان کفاف این همه هزینه را نمی‌دهد. بازیکن متوسط با بازیکن خوب از لحاظ فنی ۲۰ درصد فرق دارد؟ بهترین بازیکن ایران با معمولی‌ترین بازیکن ایران چقدر تفاوت دارد؟ آن‌طور که کارشناسان می‌گویند، نهایتاً ۲۵ درصد است. نمی‌توان برای بازیکن معمولی و یک بازیکن درجه یک قیمت یکسانی در نظر بگیریم. نظر من این است که یکی دو نفر در نقل و انتقالات نقش اصلی را بازی می‌کند که یکی از آنها به ما «گیر» داده است.

زنوزی ادامه داد: یکی از بازیکنان ماشین‌سازی به نام پیمان بابایی که با او برای حضور در تراکتور صحبت کردیم، دو سال با این تیم قرارداد داشت. امیر هوشنگ سعادتی، مدیربرنامه این بازیکن است. از مراجع ذی‌ربط می‌خواهم که به امورات ایشان ورود کند و بررسی‌های لازم را درخصوص کارهای او انجام بدهند. این بازیکن با وجود اینکه با ماشین‌سازی قرارداد دارد، اما حتی سر تمرینات ماشین‌سازی هم نرفته و الان به ما می‌گوید که برای حضور در تراکتور ۵,۵ میلیارد تومان می‌خواهد. برای عقد قراداد با این مبلغ، باید شما حداقل ۱۲ میلیارد برای رضایت‌نامه او به باشگاهش پرداخت کنید. همان مدیر برنامه، این بلا را سر تیم‌های تهرانی و برخی تیم‌های شهرستانی هم آورده است. اگر این مدیر برنامه می‌تواند پاسخ بدهد، حاضر هستم که ایشان هم در همین برنامه صحبت کنند و من جوابشان را بدهم.

وی خاطرنشان کرد: همین مدیر برنامه، کارهای فسخ قرارداد یکی از بازیکنان استقلال که را با این تیم قرارداد داشت، یک روزه در سازمان لیگ انجام داده و دوباره با ۵ برابر قیمت قرارداد جدیدی برای این بازیکن با همان باشگاه امضا کرده است. این مسائل در فوتبال وجود دارد که به صورت گزاف و غیر شفاف انجام می‌شود.

مالک باشگاه تراکتور تبریز با اشاره به قرارداد این باشگاه با علیرضا منصوریان گفت: ما با منصوریان ۲ میلیارد تومان برای یک فصل قرارداد بستیم، اما شنیده‌ام با ۸ برابر این قیمت یک مربی قرارداد بسته است. آقای منصوریان هم می‌تواند بگوید که قراردادش با تراکتور دو میلیارد تومان است.

زنوزی در خصوص آخرین وضعیت شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری یادآور شد: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال همچنان در حال بررسی پرونده رشید مظاهری بوده و هنوز حکم خود را صادر نکرده است. اینکه می‌گویند ما در مقابل جذب دروازه‌بان استقلال از شکایت‌مان علیه رشید مظاهری صرف نظر می‌کنیم، درست نیست و من این را تکذیب می‌کنم. ما اصلاً حسینی را نمی‌خواهیم.

وی افزود: آن مدیر برنامه‌ای که گفتم، بازیکنان را به یک باشگاه در اروپایی در بلژیک می‌برد و سپس آنها را به صورت قرضی به ایران برمی‌گرداند و برای آنها قرارداد ارزی با باشگاه‌های داخلی می‌بندد. آیا کسی نیست که به این مسائل رسیدگی کند؟ نمی‌دانم که برای اینها از لفظ دلال استفاده کنم ایجنت؟ سال گذشته یک فردی مسئول نقل و انتقالات تراکتور بود که تلاش می‌کرد قرارداد بازیکنان را کاهش بدهد، نه اینکه بالا ببرد. او امسال از باشگاه ما رفته و دیگر با او همکاری نداریم، اما کار کردن با این مدیربرنامه‌ها راهکار خودش را دارد. من به عنوان بخش خصوصی می‌دانم که چطور باید با این مدیربرنامه‌ها همکاری کنم. دلال باید به نفع من کار کند. اگر او به ضرر تراکتور کار کند، ما با او کار نمی‌کنیم.

مالک باشگاه تراکتور تصریح کرد: قراردادهای سال گذشته تراکتور را بررسی کنید، کل قرارداد بازیکنان ما حدود ۱۷،۱۸ میلیارد تومان بود. اگر ما همین تیم را امسال می‌بستیم، باید به لطف ارقام ایجاد شده توسط این آقایان،۱۵۰ میلیارد تومان خرج می‌کردیم. گران‌ترین بازیکن ما در فصل گذشته رشید مظاهری بود که قراردادی به ارزش ۲,۵ میلیارد تومان با ما امضا کرد. بحث قرارداد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی متفاوت است، چون در قرارداد این بازیکنان مباحث اسپانسری نیز وجود دارد. البته قرارداد این بازیکنان ریالی است. اگر قیمت ارز نسبت به سال گذشته دو برابر شده، قیمت بازیکنان به ۸ برابر فصل گذشته رسیده است. چه کسی به این مسائل رسیدگی می‌کند؟ چه کسی قیمت‌ها را بالا برده است؟
 
بالا پایین