Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استــــــــــــــــقلال

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı استــــــــــــــــقلال
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲


کسی که شش ماه است وارد تیم شده حق ندارد حرف بزند
وریا غفوری جواب مطهری را داد: بازیکن نباید پایش را از گلیمش درازتر کند
وریا غفوری جواب مطهری را داد: بازیکن نباید پایش را از گلیمش درازتر کند

ایلنا نوشت: کاپیتان تیم فوتبال استقلال درخصوص حواشی اخیر پیرامون این تیم به دنبال حذف از رقابت‌‎های لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

فعالیت تیم استقلال تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 با شکست دو بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان در دور یک هشتم نهایی به پایان رسید و آبی پوشان شب گذشته دوحه را به مقصد تهران ترک کردند.

بازگشت بازیکنان استقلال به تهران فرصت مناسبی شد تا در پایان فصلی که آنها با اتفاقات متعدد و گوناگون از دستیابی به جام بازمانده بودند، با وریا غفوری به عنوان کاپیتان باتجربه این تیم همکلام شویم. کاپیتان استقلال که بازی پاختاکور را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد از واکنش شب گذشته مهاجم جوان این تیم گلایه کرد.

امیرارسلان مطهری به محض بازگشت کاروان استقلال به تهران شب گذشته متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و اظهارات دور از انتظاری را نسبت به مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی، جانشینان فرهاد مجیدی پس از استعفای این سرمربی، مطرح کرد.

غفوری در این خصوص گفت: استوری‌ای بعد از بازی علیه آقای نامجومطلق و مصطفوی ارسال شده است که ناراحت کننده بود. واقعا این آدم‌ها آمده‌اند و آبروی خودشان را گذاشتند که بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش کردند و به تیم کمک کردند. هیچ کسی حق توهین ندارد، همه باید جایگاه خودشان را بدانند و کسی که شش ماه است وارد تیم شده هیچ حقی ندارد که حرف بزند و برای تیم حاشیه بزرگی به وجود بیاورد؛ هر کسی باید حدود خودش را بداند.

کاپیتان استقلال که از استوری شب گذشته امیرارسلان مطهری دلخور بود ادامه داد: تو تا جایی که می‌توانی باید با بازی کردن به تیم کمک کنی و هر کسی در هر جایگاهی به عنوان مربی، بازیکن و مدیر باید درست و در راستای اهداف باشگاه تلاش کنند. به نظرم این موضوع درست درک نشده است که هر شخصی باید کار خودش را انجام بدهد. بالاخره خدا یک شانسی داده است که یک روزی شخصی، مربی، بازیکن یا سرمربی و یا حتی مدیر این تیم می‌شود.

او ادامه داد: بالاخره با آن شانس در جایگاهی هستی که می‌توانی دل مردم را شاد کنی و با کار خوب یا بد می‌توانی آنها را شاد یا غمگین کنی. این واقعا من را ناراحت کرد. بازیکنان باید حد خودشان را بدانند و حاشیه ایجاد نکنند چون حقی ندارند که چنین کاری انجام بدهند. فوتبال حرفه‌ای به برخورد حرفه‌ای نیاز دارد چون به اندازه همان هم پول حرفه‌ای دریافت می‌کنیم. خواسته من از طرفداران این است که با افرادی که اینطور از وظیفه خودشان تخطی می‌کنند برخورد کنند. کسی که بخواهد حاشیه درست کند باید با آن برخورد شود. همه باید بدانند یک چارچوب اصولی وجود دارد و همه باید طبق آن رفتار کنند و غیر از این می‌شود که استقلال به مشکل برمی‌خورد و اگر هر کسی پایش را از گلیمش درازتر کند انسجام تیمی از بین می‌رود. فقط اسم استقلال برای طرفداران مهم باشد و از آقایان مصطوی و نامجومطلق هم تشکر می‌کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی آبرو خرج کردند و به تیم کمک کردند.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱



استقلالی شدن «الکس نوری» در گروی تصمیم هیات مدیره باشگاه
استقلالی شدن «الکس نوری» در گروی تصمیم هیات مدیره باشگاه

مهر نوشت: تصمیم گیری نهایی در خصوص الکساندر نوری و حضور احتمالی وی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال، منوط به تایید هیات مدیره این باشگاه است.

بعد از منتفی شدن بازگشت آندره استراماچونی به تیم فوتبال استقلال، از الکساندر نوری مربی دو رگه ایرانی-آلمانی به عنوان گزینه اصلی هدایت آبی پوشان در فصل آتی یاد شد و احمد سعادتمند مدیرعامل آبی‌ها نیز رسما مذاکراتی را با این مربی آغاز کرد.

مدیرعامل استقلال روز گذشته پیشنهاد خود مبنی بر انتخاب الکس نوری به همراه گزارشی از روند مذاکرات و توافق با این سرمربی را به منظور بررسی و تصمیم گیری نهایی به هیات مدیره ارائه کرد تا در این خصوص تصمیم نهایی در هیات مدیره گرفته شود.

در صورت تصویب هیات مدیره آبی‌ها، این امکان وجود دارد که توافق آنها با الکس نوری نهایی شده و بتوان وی را سرمربی آبی‌ها در لیگ بیستم دانست.

نوری سابقه سرمربیگری در تیم های هرتابرلین و وردربرمن آلمان را هم در کارنامه دارد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲



بحران عجیب در استقلال!
بحران عجیب در استقلال!

بازیکنان استقلال از وضعیت این باشگاه به شدت نگران هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در چند سال گذشته اسیر مشکلات مدیریتی بوده و ظاهرا این مشکلات تمامی ندارد. این باشگاه انگار برای چهارمین سال متوالی قرار است فصل را با مشکلات و حاشیه های زیادی آغاز کند. در حالی که پرسپولیس تیم قدرتمندی بسته و آماده شروع فصل جدید است، استقلال اوضاع نابسامانی دارد. این باشگاه در نقل و انتقالات اقدام خاصی نکرد. تکلیف تعدادی از بازیکنان مشخص نیست و حتی بعضی ها ساز جدایی را با توجه به مشکلات مدیریت کوک کرده اند. پرونده های بین المللی همچنان یک معضل بزرگ برای آینده استقلال به حساب می آید. این تیم حتی زمین تمرینی تمرینی مناسب هم در اختیار ندارد. شیخ دیاباته و میلیچ به دلیل عدم پرداخت دستمزدشان، قرارداد خود را فسخ کرده اند و در حال حاضر تنها در پی دریافت دستمزدشان هستند. باشگاه نتوانسته قراردادهای فصل گذشته را تسویه کند و بازیکنان به شدت نسبت به این مسئله معترض هستند. قراردادهای جدید هم بلاتکلیف مانده و مشخص نیست اصلا امضا شده اند یا نشده اند؟ در این شرایط اوضاع استقلال هر روز پیچیده‌تر می شود و بعضی بازیکنان ترجیح می دهند خود را از این وضعیت نجات دهند!
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴



تجمع هواداران معترض استقلال مقابل مجلس/عکس
تجمع هواداران معترض استقلال مقابل مجلس/عکس

هواداران معترض استقلال با حضور مقابل مجلس شورای اسلامی به عملکرد وزیر ورزش و جوانان انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز با حضور در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی به عملکرد وزیر ورزش و جوانان اعتراض کردند.

هواداران استقلال که از وضعیت آشفته این تیم نگران هستند با حضور در ساختمان بهارستان علیه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شعار داده و خواهان استیضاح وی شدند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که سعادتمند چند روز پیش از سمت خود به عنوان مدیرعامل استقلال برکنار شد.

 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲


بخش دیگری از طلب دیاباته فردا پرداخت می شود
خبری خوب برای استقلالی‌ها
خبری خوب برای استقلالی‌ها

باشگاه استقلال در تدارک پرداخت بخشی از طلب دیاباته است تا به نوعی از ناراحتی مهاجم خود کم کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در شرایطی که شیخ دیاباته تهدید به فسخ قرارداد کرده و خواهان دریافت مطالبات 338 هزار دلاری خود از باشگاه استقلال شده است مسئولان باشگاه استقلال در صدد پرداخت بخش دیگری از طلب این بازیکن شده اند.

مدیران باشگاه استقلال که از دیاباته چند روز فرصت خواسته اند تا مطالبات وی را تامین کنند قرار است تا فردا بخش دیگری از طلب این بازیکن را به حساب وی در امارات واریز کنند.

از طرف دیگر هرویه میلیچ دیگر بازیکنی است که خواستار دریافت مطالبات خود شده و باشگاه استقلال در تدارک پرداخت بخشی از طلب این بازیکن است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰


حجازی: باشگاه بعد از پدرم و پورحیدری بزرگتر ندارد
استقلال را منحل کنید تا خیال همه راحت شود
استقلال را منحل کنید تا خیال همه راحت شود

تسنیم نوشت: بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آقایان می‌خواهند استقلال را منحل کنند، این کار را انجام دهند تا خیال همه راحت شود.

آتیلا حجازی درباره وضعیت آشفته این روزهای باشگاه استقلال و برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی باشگاه اظهار داشت: این باشگاه هیچ چیز ندارد؛ نه مدیرعامل، نه سرمربی و نه بازیکن. آقایان بگویند قصد دارند استقلال را منحل کنند تا خیال‌ همه راحت شود. مگر می‌شود یک مدیر بیاید و بعد از چند ماه برود؟ یک نفر دو ماه سرپرست است، یک نفر دو ماه مدیرعامل و نفر بعدی عمر مدیریتی‌اش 6 ماه بیشتر نیست. هر مدیری مربی خودش را انتخاب می‌کند یا قبل از اینکه وارد باشگاه شود با مربی دیگری از قبل می‌بندد. این کارها چه معنایی دارد؟

وی افزود: مدیرعامل فعلی با سرمربی تیم حال نمی‌کند، سراغ گزینه دیگر می‌رود. در استقلال چه خبر است؟ چرا یک مدیر توانمند با هیئت مدیره قوی انتخاب نمی‌شود؟ همه جای باشگاه استقلال ایراد دارد، از مدیرعامل گرفته تا هیئت مدیره اشکالاتی دارند. چرا نباید مدیری انتخاب شود که 10 سال در رأس کار باشد؟ پدرم راست می‌گفت که هیئت مدیره یعنی دور هم چلوکباب بخورند و سپس خداحافظی کنند و بروند! چهار نفر گزینه مناسب بیاورید که کاربلد باشند و بدانند هوادار از آنها چه چیزی می‌خواهد. هر کسی جیبش را پُر می‌کند و می‌رود. کسانی در استقلال پُست گرفته‌اند که کسی آنها را نمی‌شناخت، اما دو، سه ماهه معروف شدند و به کارهای دیگرشان رسیدند.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از اوضاع مدیریتی در باشگاه استقلال تصریح کرد: متولی اصلی استقلال یعنی آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش به هواداران استقلال توضیح دهد که مشکل این باشگاه چیست. چرا پنجره نقل و انتقالاتی‌ تیم دیگری باز است و از بازیکنان جدید در آسیا استفاده می‌کند، اما برای استقلال بسته است. هر دو باشگاه برای دولت هستند و زیر نظر وزارت ورزش، چرا باید هواداران استقلال هر سال سختی بکشند؟ بحثم اصلا پرسپولیس نیست و سوء تفاهمی پیش نیاید، بحث اصلی‌مان عدم نگاه یکسان به این دو باشگاه است. چرا آن باشگاه مشکل ندارد، اما این یکی نه مدیرعامل دارد، نه سرمربی و نه بازیکن. هر مدیرعاملی با باند بازی و رفیق بازی آدم‌ها را دور خود جمع می‌کند. اگر قرار است هر سال این اتفاق بیفتد، تیم را منحل کنند و از اساس و پایه بسازند تا سال دیگر در سطح حرفه‌ای شرکت کند.

حجازی با اشاره به قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی خاطرنشان کرد: در هیچ کجا هم چنین قانونی دیده نمی‌شود. فوتبال ما حرفه‌ای نیست، اما قرار است حرفه‌ای باشد این قانون‌ها را نباید تصویب کنند. اگر یک نفر اشتباهی کرده، دیگران نباید جواب پس بدهند. متأسفانه عده‌ای به راحتی با آوردن بازیکن یا مربی خارجی به عنوان دلال پول می‌خورند و پشت پرده مشخص نیست چه خبر است. مربی‌ای که در کشور خودش ماهی دو، سه هزار یورو حقوق می‌گرفته، ببینید در ایران چقدر قرارداد داشته است. معلوم است که پشت پرده یکسری دور هم جمع شده‌اند و پول می‌خورند. برای استقلال تنها مربی خارجی به درد می‌خورد، اما با قانون من درآوردی مانع این کار شدند. چرا از کسی که اشتباه کرده است، بازخواست نمی‌کنید؟

وی در خصوص اینکه خیلی از هواداران استقلال اعتقاد دارند که پس از مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری این تیم روزهای خوشی ندید، به تسنیم گفت: واقعیت این است و به آن شک نکنید، چون کسی نیست که حرف بزند. در پرسپولیس، علی دایی، علی کریمی، حمید استیلی، کریم باقری و ... هستند، اما استقلال چه کسی را دارد؟ یکبار با دقت بررسی کنید استقلال چه کسی را دارد که از حق این باشگاه دفاع کند؟ همه به فکر خودشان هستند. یک نفر دنبال کمیته پیشکسوتان است، یکی دنبال معاونت و دیگری دنبال سرپرستی تیم! وقتی اندازه‌های خودشان را بالا نمی‌بینند شرایط همین می‌شود. متأسفانه استقلال بزرگتر ندارد، کسی مثل پدرم و مرحوم پورحیدری که حق تیم را بگیرد. اینها دلایل عدم موفقیت نیست، اما بحث داشتن بزرگتر است. آقایان! اگر می‌خواهید استقلال را از بین ببرید، آن را منحل کنید، این همه اعصاب مردم را خرد نکنید.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳



حضور ۴ استقلالی در اردوی تیم ملی
حضور ۴ استقلالی در اردوی تیم ملی

اسامی ۹ نفر از دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی ایران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اسامی 9 بازیکن را برای حضور در تیم ملی اعلام کرد. بر این اساس علی کریمی، رشید مظاهری، مجید حسینی، مجتبی نجاریان، عارف غلامی، پیام نیازمند، امید نورافکن، مهدی قایدی و احسان حاج‌صفی بازیکنانی هستند که امروز (شنبه) برای حضور در اردوی تیم ملی و تست کرونا در اردو حضور یافتند.

فهرست نهایی تیم ملی برای اردوی مهرماه و دیدارهای دوستانه مقابل ازبکستان و مالی امشب پس از دیدار پرسپولیس و النصر اعلام خواهد شد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳



مدیر برنامه‌های آلکس نوری هم زیر همه چیز زد!
مدیر برنامه‌های آلکس نوری هم زیر همه چیز زد!

باشگاه استقلال مذاکره خاصی با مربی ایرانی-آلمانی نداشته است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که استقلالی‌ها از مذاکره با آلکس نوری خبر داده اند ولی محمودرضا فاضلی مدیر برنامه های این مربی کلا همه چیز را تکذیب کرد. او در این باره گفت: « درحال حاضر هیچ‌گونه مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم در هیچ سطحی وجود ندارد و همان‌طور که آقای نوری هم گفتند، تا به امروز با هیچ تیمی توافقی انجام نشده است. الان هم فقط ۲۰ روز تا آغاز رقابت‌های فصل جدید باقیمانده و دیگر بعید است اتفاق خاصی بیفتد.»
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰



استقلالی بودن جرم است/عکس
استقلالی بودن جرم است/عکس

به تعداد هواداران معترض تیم استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح امروز (شنبه) شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند تا اعتراض خود را به گوش نمایندگان مجلس برسانند.

بعد از ساعتی به جمعیت معترضان افزوده شد و هواداران زیادی مقابل مجلس حضور یافتند. آنها عامل عدم نتیجه‌گیری تیم‌شان و وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال را وزیر ورزش و جوانان دانسته و از نمایندگان مجلس خواهان استیضاح وزیر شدند.

به دنبال این اعتراض‌ها، یکی از کارمندان مجلس با بلندگو به میان جمعیت آمد و اعلام کرد که وزیر ورزش باید مطالبات استقلالی‌ها را پیگیری کند، اما هواداران با شعار «تا استیضاح وزیر اینجا هستیم»، به اعتراض‌های خود ادامه دادند.



چند هوادار استقلال بنری در دست داشتند که روی آن نوشته بود: سیاسی نیستیم؛ اغتشاشگر نیستیم؛ استقلالی هستیم، استقلالی بودن جرمه.»

 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲


اتفاقات اخیر استقلال را به شکل ویژه بررسی خواهیم کرد
قاضی‌زاده هاشمی: مجلس صدای اعتراض هواداران استقلال را شنید
قاضی‌زاده هاشمی: مجلس صدای اعتراض هواداران استقلال را شنید

میزان نوشت: یکی از نمایندگان مجلس از بررسی اوضاع استقلال در جلسه ویژه در هفته آینده در خانه ملت و در کمیته تربیت بدنی خبر داد.

صبح امروز (شنبه) هواداران استقلال با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به شرایط این باشگاه و وضعیت رخ داده شدند.

در این خصوص سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده نریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این اتفاق گفت: صدای هواداران استقلال را شنیدیم و همین‌جا اعلام می‌کنم که هفته آینده با اینکه نمایندگان مجلس برای حضور در حوزه‌های انتخابیه خود در تعطیلات هستند، کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس جلسه‌ای فوق‌العاده را در این زمینه برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه قطعا از مسئولان کانون‌های هواداری استقلال، پیشکسوتان سابق و فعلی این تیم و مدیران وزارت ورزش و جوانان دعوت خواهیم کرد تا به مسائل این تیم به شکل ویژه پرداخته شود. هواداران استقلال نگران نباشند، چون به شکل جدی اتفاقات اخیر در این تیم را زیر ذره بین داریم و قطعا بهترین تصمیم‌ها گرفته خواهد شد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶



قلعه‌نویی استقلالی‌ها را به اتحاد دعوت کرد/عکس
قلعه‌نویی استقلالی‌ها را به اتحاد دعوت کرد/عکس

امیر قلعه نویی در استوری اینستاگرامش به شایعه بازگشتش به استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال به دنبال سرمربی جدید برای این تیم است و نام هاییی مطرح شده است. امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر که شایعه حضور او در استقلال مطرح شده بود در استوری اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت در جایی دیگر مسئولیت دارد. او همچنین استقلالی ها را به اتحاد دعوت کرده است.
او نوشت: هیچ دروغ، کنایه و البته دشمنی آشکاری از سوی متولیان نمی‌تواند آن 2 ستاره را از پیراهن آبی بردارد اما برای رسیدن به ستاره‌های بعدی باید به ریشه‌ها بازگشت.امروز که در جای دیگری مسئولیت دارم و پس از گذشت همه این سال‌ها و تجربه مربیگری در شهرها و تیم‌های مختلف به این نتیجه رسیده‌ام که هیچ چیز اندازه اتحاد و یکدلی مداوم باعث موفقیت نمی‌شود.گذشته پرافتخار سفره‌ای برای تقسیم غنایم نیست که چند دستگی به وجود بیاورد و حال را خراب کند. حال خوب یکدستگی و یکپارچگی می‌خواهد، هر سکانداری آمد همگی پشت او بیستید و اختلافات را کنار بگذارید.آن وقت هیچ دستی نمی‌تواند بازی را خراب کند.هر جمعی که بدخواه بیشتری دارد باید شانه‌های به هم نزدیک‌تری داشته باشد. تکرار می‌کنم این حرف‌ها را تنها به عنوان عضوی از یک خانواده بزرگ مطرح می‌کنم که برای پیراهنش جنگیده‌ام و در سال پیش‌رو تعهدی مهم به تیم خوب گل گهر و مردم سیرجان دارم.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷



رونمایی از شرطی که مجیدی برای استقلال گذاشت
رونمایی از شرطی که مجیدی برای استقلال گذاشت

خبرورزشی نوشت: فرهاد مجیدی خواهان عقد قرارداد سه ساله محکم با باشگاه استقلال است.

مدیران باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی برای شروع یک همکاری جدید به توافق رسیده و فقط دو موضوع به عنوان مشکل پیش رو قرار دارد؛ اول اینکه فرهاد خواهان عقد قرارداد سه ساله محکم است و دوم اصلاحاتی که برای تغییر شرایط استقلال در ذهن دارد و چه بسا عملیاتی شدن آن حسابی جنجالی و سوژه‌ساز شود و در این خصوص شایعه شده مجیدی یکی، دو بازیکن سرشناس را در اصلاحات استقلال کنار بگذارد.

باید دید مدیریت باشگاه با عقد قرارداد سه ساله موافقت می‌کند و امروز خبر سرمربی شدن مجدد مجیدی در استقلال رسانه‌ای می‌شود یا نه.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰



بدهی یک میلیون دلاری استقلال به ۴ خارجی
بدهی یک میلیون دلاری استقلال به ۴ خارجی

فارس نوشت: استقلال در چهار پرونده خارجی در آستانه لیگ بیستم باید رقمی حدود یک میلیون دلار پرداخت کند؛ آن هم در شرایطی که بیش از ۴۰ میلیارد توسط مسئولان وقت به صورت قرض دریافت شده است.

یکی از مشکلات فعلی استقلال، پرداخت مطالبات وینفرد شفر است که عدم اقدام به موقع منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شده، اما این تنها مشکل نیست. اکنون مطالبات پاختاکور و بودوروف مدافع سابق این تیم هم به بدهی سنگین شفر اضافه شده است.
مهلت نهایی پرداخت مطالبات شفر، ۲۴ مرداد بوده و نزدیک به ۵۹۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد. سرمربی سابق باشگاه بر طبق رای فیفا تا امروز مبلغ ۵۸۹.۳۷۱ دلار طلبکار است و ضمنا ۲۵ هزار فرانک سوئیس نیز به عنوان جریمه به فیفا باید پرداخت شود.
مهلت نهایی پرداخت پول پاختاکور هم تا ۲۹ شهریور بوده که هنوز پولی به این باشگاه پرداخت نشده است. طلب این باشگاه ۱۴۰ هزار دلار است. پاختاکور طبق رای فیفا مبلغ ۱۴۱.۶۹۸ دلار طلبکار است. تاریخ پرداخت بدهی به این باشگاه ۲۹ شهریور ماه ۹۹ بوده که این اتفاق رخ نداده است.
از سوی دیگر استقلال ۲ پرونده خارجی دیگر هم دارد؛ یکی بودوروف و یکی هم جباروف که حدود ۹۰ هزار دلار طلب دارد و شش ماه است که پول او پرداخت نشده. باشگاه استقلال برای رای بودوروف درخواست گرندز کرده بود که در تاریخ ۱۰ مهر گرندز رای ارسال شد و تا ۴۰ روز آینده فرصت پرداخت به وی وجود دارد. مبلغ دقیق بدهی به این بازیکن ۱۲۷.۹۱۵ یورو است.
سرور جباروف نیز طبق رای فیفا مبلغ ۹۳.۵۰۰ دلار از باشگاه طلبکار است که از مهلت پرداخت آن نیز مدت زیادی است که گذشته است (بیشتر از ۶ ماه).
همه این مطالبات در شرایطی پرداخت نشده که مدیریت وقت پیشتر مدعی شده بودند که بیش از ۶۰ میلیارد تومان درآمدزایی ایجاد کرده‌اند، اما کدام درآمدزایی، مشخص نیست. عجیب‌تر اینکه شنیده می‌شود سعادتمند و همکارانش بیش از ۴۰ میلیارد در مدت حضورشان قرض گرفته و استقلال باید این قرض‌ها را پرداخت کند، اما مشخص نیست مبنای دریافت این مبالغ چه بوده است.
پیش از این استقلالی‌ها ۱۰ میلیارد تومان نیز از ایرانسل دریافت کردند، اما فقط یک میلیارد آن در حساب باشگاه موجود است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷



سایت رسمی استقلال از دسترس خاج شد!
سایت رسمی استقلال از دسترس خاج شد!

مشکلات مالی استقلال گریبان سایت این باشگاه را هم گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت باشگاه استقلال که حدود 6 ماه در زمان مدیریت سعادتمند از دسترس خارج بود در اواخر مدیریت او در دسترس عموم قرار گرفت اما 3 روز است که دوباره از دسترس خارج شده است.

ظاهرا سایت باشگاه استقلال به دلیل عدم اجرای تعهدات توسط این باشگاه از دسترس خارج شده است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸



پنجره‌های بسته استقلال در آستانه باز شدن
پنجره‌های بسته استقلال در آستانه باز شدن

با پرداخت بدهی استقلالی‌ها به وینفرد شفر، پنجره‌های بسته این تیم در آستانه باز شدن قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدهی‌های خارجی استقلالی‌ها به خصوص بدهی به وینفرد شفر سرمربی پیشین و آلمانی آنها کار دست این تیم داد تا فیفا پنجره نقل و انتقالاتی آنها را ببندد و به همین دلیل آبی‌ها قادر به استفاده از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا نبودند.

استقلالی‌ها منابع مالی جهت تسویه حساب با شفر را تامین کرده و به زودی و پس از تعیین روش پرداخت، مطالبات سرمربی سابق خود را پرداخت می‌کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز شود. باشگاه استقلال بدهی دیگری هم به باشگاه پاختاکور ازبکستان دارد که پرداخت آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹



غیبت ۳ بازیکن و ادامه مشکل البسه استقلالی‌ها
غیبت ۳ بازیکن و ادامه مشکل البسه استقلالی‌ها

تمرین نوبت صبح امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب سه بازیکن این تیم که مشکوک به کرونا هستند، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تمرین نوبت صبح امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 9:30 در سالن وزنه یکی از مجموعه‌های ورزشی تهران برگزار شد.

* فرشید اسماعیلی، عرفان خلیلی و سینا خادم‌پور در تمرین امروز غایب بودند. اسماعیلی و خادم‌پور مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند و باید فعلاً در قرنطینه باشند.

* بازیکنان پس از کارهای کششی، کار با وزنه را دستور کار خود داشتند.

* یکی از مشکلات استقلال نبود البسه مناسب برای تمرینات است که هنوز حل نشده است.
 
بالا پایین