Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استــــــــــــــــقلال

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı استــــــــــــــــقلال
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸


پاسخ قایدی به حرف‌های جنجالی شایان مصلح
پاسخ قایدی به حرف‌های جنجالی شایان مصلح

ورزش سه نوشت: مهدی قایدی بدون شک یکی از بازیکنان تاثیر گذار استقلال در فصل جاری بوده؛ با 9 گل و خلق 6 موقعیت گل که بیشتر آنها روی گرفتن خطای پنالتی از حریفان حادث شده و همین حاشیه هایی را به دنبال داشته است. البته 2 گل مهدی در لیگ قهرمانان را هم نباید از یاد برد.

برخی از اهالی فوتبال می گویند خطاهایی که روی مهدی قایدی شکل می گیرد و داوران خطای پنالتی اعلام می کنند؛ درست نیست. از مهدی خواستیم ابتدا در این مورد صحبت کند که حرف هایش را این چنین آغاز کرد: «من بیشتر اظهار نظرها را در رسانه ها به خصوص ورزش سه و فضای مجازی دنبال کردم. همه این دیدگاه ها برای من قابل احترام است حتی آنهایی که می گویند من داور را گول می زنم. اما من به یک سری از واقعیت ها اشاره می کنم و قضاوت با مردم. من نیازی به گول زدن داور ندارم چرا که گلزنی بلد هستم. این فصل 9 گل برای استقلال به ثمر رساندم؛ این برای من افتخار بزرگی است. هر چند به تماشاگران استقلال قول داده بودم که 10 گل می زنم که با توجه به فاصله دو هفته ای مانده به پایان بازی ها تلاش خواهم کرد وعده ام را عملی کنم. البته موفقیت استقلال برای من مهمتر از این چیزها است. پیش از این در دسته اول هم که بازی می کردم برای ایرانجوان گل های متعددی زده ام و شما می توانید آمار گل های من را استخراج کنید. مهاجمی که گل زدن بلد است و گل می زند نیاز به گول زدن داور ندارد. بعد این کار اصلا کار خوبی نیست و من دوست ندارم در زمین فوتبال کاری انجام بدهم که خوب نباشد و دیگران درباره اش خوب نگویند. در مورد پنالتی ها؛ توجه داشته باشید یک مدافع با یک درصد فشار روی مهاجم حریف خطا می کند و یک مدافع با فشار 100 درصد. در هر دو صحنه داور بازی را متوقف و خطا اعلام می کند. آیا شما می توانید بگویید در صحنه ای که مدافع با فشار یا هل کم روی مهاجم حریف خطا کرده خطا نبوده؟ خطا – خطا است. چه آهسته رخ دهد و چه با شدت و حدت زیاد. این تقصیر من نیست که جثه من کوچک است و با فشار کمتری به نسبت دیگر مهاجمان سرنگون می شوم. من به سرعت در محوطه جریمه حریف به مسیر خود ادامه می دهد تا به دروازه بان نزدیک شوم و گل بزنم. در این مسیر وقتی متوقف می شوم داور چاره ای ندارد که پنالتی اعلام کند.»



قایدی در خصوص اینکه با مهدی طارمی مقایسه می شود؛ گفت: «لابد برخی می خواهند بگویند مهدی طارمی تمارض می کند! افتخار من است که با مهدی طارمی مقایسه شوم. او جدا از اینکه همشهری من است بازیکن بزرگی است و من سعی می کنم از او یاد بگیرم. مهدی طارمی در پرتغال هم پنالتی های زیادی گرفته؛ او آقای گل شده. یعنی چی؟ آیا داوران پرتغالی هم فریب مهدی را می خوردند؟ اینطور نیست. شاید قبول کنم پنالتی گرفتن یک هنر است اما اینکه مهدی طارمی یا من بخواهیم داور را فریب دهیم و پنالتی هایی که روی ما رخ می دهد پنالتی نیست برایم اصلا قابل قبول نیست. اما این را می توانم بپذیرم گاهی مدافع حریف مرتکب یک بی احتیاطی کوچک می شود و میزان فشاری که روی مهاجم حریف می آورد کم است اما به هر صورت خطا است و داور پنالتی می گیرد.»

از مهاجم استقلال خواستیم در مورد دربی حرف بزند؛ بازی در نیمه نهایی جام حذفی. او دراین باره حرف هایش را این چنین ادامه داد:« پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. قهرمان لیگ برتر شده و ما بدون شک کار سختی را پیش رو داریم. اما به شخصه از این قرعه استقبال می کنم. قهرمانی جام حذفی با شکست پرسپولیس برای ما حلاوت زیادی خواهد داشت. باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم و در زمین برای بردن با جان و دل بازی کنیم تا دل تماشاگران شاد شود. ترجیح می دهم به جای کری خواندن در زمین با همه توان بازی کنم و با بازی ام به استقلال کمک کنم.»



مهدی قایدی در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد یکی از گزینه های اصلی فرهاد مجیدی برای بازی است و زوج شیخ دیاباته و امیر ارسلان مطهری بشمار می رود؛ گفت:« این لطف آقا فرهاد است و البته او حتما برای این چینش ایده هایی دارد. من هم از بازی در کنار شیخ دیاباته لذت می برم و هم امیر ارسلان مطهری و با هر دو مهاجم راحت هستم و چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم. ما همکاری خوبی با هم داریم. به طوریکه وقتی بهم می رسیم خودمان در موقعیت گلزنی نباشیم بهم پاس می دهیم. واقعیت این است برای هیچ یک از ما مهم نیست کدام گل می زند. مهم موفقیت استقلال است. شاید برخی تصور کنند من از اینکه 10 گل نزده ام ناراحت هستم. اما اصلا اینطور نیست. چیزی که اینروزها حال من را خوب می کند این است که استقلال مدعی قهرمانی در جام حذفی بشمار می رود و در لیگ برتر هم می تواند نایب قهرمان شود که این برای استقلال یک کارنامه فوق العاده به حساب می آید.»


و سوال های پایانی از مهدی قایدی؛ احمد سعادتمند گفته بود که مهدی قایدی فروشی نیست و هر تیمی او را بخواهد باید 5 میلیون دلار هزینه کند. آیا پیشنهاد خارجی به دست تو رسیده است؟ مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال گفت:« الان به این موضوع فکر نمی کنم و تمرکزم روی بازی های باقی مانده است؛ چون بازیکن باشگاه استقلال هستم مذاکرات مستقیم با باشگاه استقلال صورت می گیرد. تا آنجایی که من اطلاع دارم به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا چند پیشنهاد خارجی مطرح شده که باشگاه هم قصد طرح آن را در پایان فصل دارد. حرفی که مدیر عامل باشگاه استقلال زده به خاطر رعایت شان بازیکن استقلال بوده که من تشکر می کنم. و من نمی توانم روی خودم قیمت بگذارم اما دوست دارم اگر روزی به یک تیم خارجی رفتم باشگاه استقلال هم از این جابجایی سود ببرد.»



و آیا مهدی قایدی تصور می کند با این عملکرد به اردوی تیم ملی دعوت می شود؟ مهدی به این سوال این چنین پاسخ داد:« در مورد دعوت من به تیم ملی سرمربی تصمیم می گیرد. به شخصه نسبت به این اتفاق خوشبین هستم. چرا که سعی کردم در استقلال خوب باشم و ایده های سرمربی را در زمین پیاده کنم. من در تیم ملی جوانان در جام جهانی بازی کردم و همراه تیم امید در مقدماتی المپیک هم حاضر بودم و به خوبی می دانم حضور در اردوی تیم ملی و بازی برای تیم ملی چه حس و حالی دارد. برای دعوت به اردوی تیم ملی لحظه شماری می کنم و اگر این اتفاق رخ ندهد آنقدر برای استقلال خوب بازی خواهم کرد تا در نهایت به اردوی تیم ملی دعوت شوم. می خواهم یک سری حرف ها هم علاوه بر پاسخ به این سوال بگویم؛ ابتدا از آقا فرهاد تشکر می کنم به خاطر اعتمادی که به من کرده؛ من در حد و اندازه ای نیستم که در مورد ایشان صحبت کنم اما به عنوان یک هوادار استقلال می گویم تیم نیاز به آرامش و فرصت دارد. آینده استقلال را با آقا فرهاد روشن می بینم. از همه هم تیمی هایم که در جریان بازی با پاس های خود من را صاحب موقعیت می کنند هم تشکر می کنم.»
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰


جزئیاتی از قرارداد ماشین گلزن استقلال که از آن بی‌خبرید
شیخ دیاباته واقعا گران است؟!
[IMG alt="شیخ دیاباته واقعا گران است؟!
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/08/08/3/5439268.jpg[/IMG]
شاید مهمترین نکته قرارداد که این روزها برای استقلال یک آپشن مهم به حساب می‌آید، تعیین نکردن حق ترانسفر او باشد.

عرفان حاج بابایی؛ افشای قرارداد شیخ دیاباته، از نظر خیلی‌‎ها یک معنا و مفهموم دارد؛ اینکه باشگاه نمی‌خواهد او را نگه دارد. شیخ یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و بی شک افشای قراردادش او را عاصی می‌کند. استقلال هم در شرایط بد مالی است و چه چیز برایش بهتر از این خواهد بود که پرداخت دستمزد او را به باشگاه دیگری واگذار کند و از حق فروشش پولی به جیب بزند؟ در فوتبال حرفه‌ای دنیا پرداخت 800 هزار دلار به بازیکنی در سطح شیخ دیاباته عجیب نیست؛ بلکه در ایران است که به خاطر افزایش نرخ ارز، پرداخت چنین پولی با احتساب دستمزد و پاداش‌ها می‌تواند عجیب و غریب باشد. در کشورهای عربی به بازیکنان ایرانی رقمی بین 500 تا یک میلیون دلار و حتی بیشتر می‌دهند، بنابراین بازیکن با کیفیتی مثل دیاباته هم می‌تواند در آنجا قراردادهای کلانی ببیندد که شاید 700، 800 هزار دلار پول خرد آن باشد. بنابراین همه هواداران می توانند در این لحظه یک سوال درباره شیخ با کیفیت مطرح کنند؛ آیا او واقع گران است؟

*پکیج گل، پاس گل و پنالتی
دیاباته در روزهای اول مذاکره با استقلال درخواست 700 هزار یورویی داشت اما در نهایت توانستند او را به امضای قرارداد 525 هزار دلاری قانع کنند. روزی که قرارداد با شیخ بسته شد، دلار 11 هزار تومان بود و ارزش این قرارداد 5 میلیارد و 775 میلیون تومان می‌شد. در آن زمان با توجه به قرارداد بعضی بازیکنان استقلال، رقم قرارداد شیخ در این سطح، مناسب بود.
یکی از نکات مثبت قرارداد شیخ دیاباته پیکیجی بودن گل ها، پاس گل ها و پنالتی‌هاست. بدین شکل که شیخ برای هر 5 گل 50 هزار دلار دریافت می‌کند. مثلا اگر او 4 گل بزند، پاداش گل منتفی است. در حال حاضر مجموع گل های زده دیاباته بدون احتساب پنالتی ها، 13 گل است. تا اینجا او 100 هزار دلار بابت گل ها پاداش می گیرد. اگر دو گل دیگر بزند عدد به 150 هزار دلار می رسد. شیخ روز اول اصرار داشت پنالتی در پکیج گل‌ها قرار بگیرد اما باشگاه یک روز با او در این باره بحث کرد و سرانجام پنالتی‌ها به آپشن پاس گل‌ها منتقل شد؛ به این شکل که مثل اگر او سه پنالتی زده باشد و دو پاس گل و مجموع آنها به عدد 5 برسد، 25 هزار دلار دریافت می‌کند. حالا اگر مثلا تعداد پاس گل و پنالتی او روی هم عدد 8 باشد، باز هم 35 هزار دلار را می گیرد چون پکیج ها 5 تایی بسته شده است. از سویی هم تعداد گل و هم جمع پنالتی و پاس گل سقف دارد و به بیشتر از 20 تا پاداش تعلق نمی گیرد.


*یک اشتباه بزرگ
در قرارداد فاش شده اما یک اشتباه ترجمه‌ای وجود دارد؛ اینکه شیخ برای هر برد بین المللی 50 هزار دلار می گیرد. در قرارداد منظور از «نشنال کاپ» جام حذفی است، نه لیگ قهرمانان آسیا. چراکه اگر اینطور بود به عنوان مثال استقلال برای هر برد پلی آف 40 هزار دلار می گیرد و چرا باید 50 هزار دلار به شیخ بدهد؟! طبق این بند در صورتی که استقلال قهرمان حذفی شود 50 هزار دلار به شیخ می‌رسد.

بیشتر بخوانید: دلخوری شدید استقلالی‌ها از لورفتن قرارداد دیاباته


*پاداش سهمیه نیست
معمولا در قراردادهای خارجی حتی برای سهمیه هم پاداش تعیین می شود ولی در قرارداد شیخ دیاباته خبری از پاداش برای کسب سهمیه نیست و بنابراین این هم یک آپشن مثبت به حساب می‌آید.
*بهترین نکته قرارداد شیخ
شاید مهمترین نکته قرارداد که این روزها برای استقلال یک آپشن مهم به حساب می‌آید، تعیین نکرد حق ترانسفر او باشد. در استقلال قراردادهایی بسته شده بود که مثلا اگر بازیکنی 200 هزار دلار می داد می توانست ترانسفر شود. در زمان مذاکره شیخ تاکید به گنجاندن بندی با رقم مشخص در صورت جدایی و ترانسفر داشت اما باشگاه موضوع را قبول نکرد. حالا این مسئله خود می تواند یک پوئن بزرگ باشد. در صورتی که دیاباته بخواهد از استقلال جدا شود، باشگاه می تواند رقم بالایی برای فروش او دریافت کند. تنها نکته این است که استقلال باید تلاش کند دستمزد این بازیکن را به موقع بپردازد تا مبادا او فسخ یکطرفه کند. در آن صورت قرارداد سال بعدش هم ملغی خواهد شد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷


چشمی با استقلال 2ساله تمدید می‌کند
چشمی با استقلال 2ساله تمدید می‌کند

روزبه چشمی مدافع تیم استقلال برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزبه چشمی دومین بازیکن استقلال است که برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است.

گفتنی است قرارداد این بازیکن به مدت دو فصل دیگر تمدید خواهد شد.

پیش از این بازیکن، داریوش شجاعیان قراردادش را با استقلال تمدید کرده بود.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸



ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان
ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

استقلال در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب با تیم عبدالله ویسی مصاف می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر استقلال امشب از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود. آبی پوشان تهرانی در بازی رفت مقابل این تیم با نتیجه دو بر دو به تساوی دست پیدا کرده بود.

تیم پیکان درحالی پا به این مسابقه می‌گذارد که به همراه عبدالله ویسی طی پنج دیدار گذشته‌اش به شکست نرسیده است و تلاش فراوانی انجام می‌دهد تا برابر استقلال به نتیجه رسیده و شکست را تجربه نکند. پیکان با کسب ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول بندی ایستاده و با این وجود هنوز سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند. آن‌ها با برتری برابر صنعت نفت میانه جدولی پا به این بازی گذاشته و از اهداف استقلال کاملا آگاهی دارند. آبی‌های تهرانی پس از تساوی با شهر خودرو مشهد در لیگ، جام حذفی را با شکست تیم سپاهان پیش بردند تا از انگیزه زیادی برای حضور در دیدار برابر پیکان بهره ببرند. استقلال در کورس سهمیه آسیایی اگر موفق شود بازی امشب و دیدار برابر شاهین بوشهر را شکست بدهد آن زمان فصل را با کسب جایگاه دوم جدول به پایان رسانده و بعد از پرسپولیس سهمیه آسیا را به دست می‌آورند. بعد از جام حذفی و بر روحیه بخش مقابل سپاهان، پیکان در آزادی شاید حریف آسانی برای استقلال در نظر گرفته شود، اما حضور شهریار مغانلو با به ثمر رساندن ۱۲ گل در این فصل نشان می‌دهد تیم پیکان مسلما بدون زهر نیست.

امیر ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته سه غایب سرشناس استقلال برابر سپاهان بودند که با اعلام باشگاه استقلال اسماعیلی به این بازی نرسیده؛ دیاباته به تمرینات گروهی بازگشته بود و همینطور مطهری هم اختصاصی کار کرد. تمرینات اختصاصی مطهری نشان می‌دهد شانس کمی برای حضور در بازی امروز دارد، اما در مقابل دیاباته مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت. غیبت مطهری سبب می‌شود استقلال با دو مهاجم ترکیب ۲-۴-۴ را انتخاب کند. سیدحسین حسینی پس از تجربه یک فصل سخت به همراه آبی‌ها به احتمال بسیار فراوان در بازی امروز هم سنگربان ترکیب استقلال مقابل پیکان خواهد بود. بدین ترتیب خط دفاعی استقلال با حضور میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی و وریا غفوری تکمیل خواهد شد. کمربند خط میانی با استفاده از هروویه میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی و آرش رضاوند بسته می‌شود و مهدی قایدی و شیخ دیاباته هم دو مهاجم اصلی خواهند بود.

براین اساس ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان تهران در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر به شرح زیر است:
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، علی کریمی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، مسعود ریگی، آرش رضاوند و هروویه میلیچ
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹



اختلاف دانشگر و کادرفنی استقلال علنی شد/عکس
اختلاف دانشگر و کادرفنی استقلال علنی شد/عکس

استوری مدافع استقلال پس از دیدار با پیکان نشان داد بازیکن مذکور فصل آینده در استقلال نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد دانشگر مدافع میانی استقلال در پایان دیدار تیمش مقابل پیکان یک استوری کنایه‌آمیز منتشر کرد.
این استوری نشان از اختلاف عمیق او با کادر فنی استقلال دارد؛ تا جایی که این مدافع نوشت: این چند تا بازی هم به خاطر شما بازی کردم.
زیر این جمله فینگیلش دانشگر، دو بازیکن تگ شده‌اند؛ اولی روزبه چشمی و دیگری داریوش شجاعیان.

 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲



فرهاد مجیدی یک بازیکن دیگر را هم اخراج کرد
فرهاد مجیدی یک بازیکن دیگر را هم اخراج کرد

فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال استقلال هافبک تیمش را هم به دلیل بی‌انضباطی از حضور در تمرینات این تیم منع کرد.

بعد از استوری محمد دانشگر و کنار گذاشتن وی توسط مجیدی ظاهراً حواشی دیدار استقلال و پیکان تمامی ندارد. در جریان بازی روز گذشته استقلال و شاگردان ویسی فرشید باقری با صالح مصطفوی درگیری لفظی پیدا می‌کنند که این موضوع از چشم فرهاد مجیدی دور نمانده و سرمربی استقلال تصمیم به برخورد با هافبک تیمش گرفته است.

مجیدی تصمیم گرفته باقری را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار بدهد و این بازیکن در تمرین امروز آبی‌پوشان هم حضور پیدا نکرد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵


وعده مدیرعامل استقلال درباره ماندن دیاباته/عکس
وعده مدیرعامل استقلال درباره ماندن دیاباته/عکس

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که توافق اولیه با شیخ دیاباته انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در صفحه اینستاگرام خود درباره قرارداد دیاباته نوشت: شیخ نشون داد که یک انسان مسلمان تمام عیار هست. شیخ تا پایان فصل ۹۹. ۴۰۰ با باشگاه استقلال قرارداد دارد و طرفین هم به تعهدات خودشان پایبند هستند و به هیچ وجه هواداران دغدغه حضور شیخ در فصل بعد نباشند و توافقات اولیه نیز صورت گرفته و قطعا شیخ سال بعد به مانند امسال در استقلال خواهد درخشید...
ضمنا فعالیت‌ها برای تمدیدی‌ها و بازیکنان جدید بصورت کاملا حرفه‌ای در شرف انجام است.

 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱


استقلال با این 20 بازیکن به بوشهر رفت
استقلال با این 20 بازیکن به بوشهر رفت

تیم فوتبال استقلال تهران فردا آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیست بیست نفره تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار مقابل شاهین بوشهر در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر اعلام شد. لیستی که غایبان سرشناسی از جمله روزبه چشمی، علی کریمی، محمد دانشگر و فرشید باقری را به خود می بیند.

اسامی بازیکنان استقلال به شرح مقابل است: سیدحسین حسینی، حسین پورحمیدی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، آرش داج لیری، مسعود ریگی، آرش رضاوند،سینا خادم پور،امیر خدامرادی، وریا غفوری، شیخ دیاباته، امیر کارگر، علی دشتی، هروویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، امیر ارسلان مطهری، مهدی قایدی و زکریا مرادی.

این دیدار پنج شنبه شب از ساعت 20:45 در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.



بیشتر بخوانید: مقابل استقلال خیلی انگیزه داریم چون پخش زنده است
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳


خوشحالم مردم ایران من را دوست دارند
دیاباته: نمی‌توانم درباره آینده‌ام در استقلال صحبت کنم
دیاباته: نمی‌توانم درباره آینده‌ام در استقلال صحبت کنم

تسنیم نوشت: شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال از ابراز محبت مردم ایران تشکر کرد و گفت که از این مسئله بسیار خوشحال است.

صحبت‌های شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال در برنامه فوتبال برتر، تحسین خیلی از اهالی فوتبال را برانگیخت و بسیاری او را فردی جنتلمن خطاب کردند. همچنین برخی افراد خواستار ادامه حضور دیاباته در فوتبال ایران و استقلال شدند.

دیاباته درباره اینکه خیلی‌ها او را جنتلمن دانسته‌اند، اظهار داشت: من از همه مردم ایران و مربیان تشکر می‌کنم. من روزهای خیلی خوبی را در ایران داشتم و خوشحالم که مردم به من علاقه‌مند هستند و این‌گونه درباره من صحبت می‌کنند. من هم ایرانی‌ها را دوست دارم.

وی در مورد اینکه آیا در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: در این باره صحبت کرده‌ام که نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. نمی‌توانم بگویم در استقلال می‌مانم یا نه. ما فردا بازی حساسی داریم و تمرکزم را برای این بازی گذاشته‌ام. پس از پایان بازی‌های این فصل، صحبت خواهم کرد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰


استقلال بدون تلفات به دربی رسید
استقلال بدون تلفات به دربی رسید

استقلال در بازی با شاهین هیچ بازیکن مصدومی نداد تا این تیم با تمام بازیکنانش برای دربی آماده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از نگرانی های هواداران و کادرفنی استقلال برای دیدار با شاهین بوشهر این بود که در مسابقه پنجشنبه شب بازیکنان شان مصدوم شوند و دربی را از دست بدهند.

با توجه به اینکه علی کریمی و روزبه چشمی مصدوم هستند و هنوز به طور قطعی حضورشان در دربی روز چهارشنبه در جام حذفی قطعی نیست، کادرفنی استقلال دیگر دوست نداشت بازیکن مصدوم جدیدی اضافه شود و خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد.

در جریان بازی استقلال و شاهین همه بازیکنان آبی پوش در صحت و سلامت کامل از زمین بیرون رفتند تا آبی ها بدون تلفات به مسابقه حساس با پرسپولیس در نیمه نهایی حذفی برسند.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰


فرهاد مجیدی به اولین قولش عمل کرد
فرهاد مجیدی به اولین قولش عمل کرد

فرهاد مجیدی موفق شد تیمش را به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر برساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در هفته آخر لیگ برتر با برتری مقابل شاهین بوشهر موفق شد به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر برسد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. فرهاد مجیدی بعد از حواشی زیادی که برای او و تیمش به وجود آمده بود در مصاحبه‌ای تند اعلام کرد که اول استقلال را نایب قهرمان لیگ می‌کند، بعد جام حذفی را می‌گیرد و در آخر هم در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله مقدماتی بالا خواهد رفت که تا الان فرهاد به اولین قولش عمل کرده است.

استقلال در جام حذفی باید به مصاف پرسپولیس برود و کار سختی مقابل قهرمان لیگ برتر دارد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳


استقلالی‌ها پولدار شدند
استقلالی‌ها پولدار شدند

باشگاه استقلال رقم پرداختی به بازیکنان و کادر فنی این تیم را به 70درصد افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای گذشته 10درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی این تیم را پرداخت کردند تا رقم دریافتی اعضای این تیم به 70 درصد برسد.

باشگاه استقلال در تلاش است تا پایان مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مطالبات اعضای این تیم را به صورت کامل پرداخت کند. این در شرایطی است که در صورت پیروزی استقلال در دربی و فینال جام حذفی به اعضای این تیم پاداش جداگانه پرداخت خواهد شد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷


مدیرعامل استقلال برای دیدار با استراماچونی به ایتالیا رفت
مدیرعامل استقلال برای دیدار با استراماچونی به ایتالیا رفت

مدیرعامل باشگاه استقلال برای برگزاری نشست با سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه راهی ایتالیا شده و قصد دارد در جلسه ای با استراماچونی مذاکراتی را با وی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رقابت های نوزدهمین دوره لیگ برتر در شرایطی با نایب قهرمانی استقلال به پایان رسید که این تیم باید روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود.
در شرایطی که از چند هفته قبل خبرهایی در مورد مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با آندره استراماچونی منتشر شده بود و البته مورد تایید رسمی قرار نگرفت، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد مدیرعامل این باشگاه جمعه شب راهی ایتالیا شده است تا برای تسویه حساب با سرمربی پیشین آبی پوشان نشستی را برگزار کند.
احمد سعادتمند به همراه مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال راهی ایتالیا شده و قرار است در نشستی با آندره استراماچونی گفتگوی مستقیمی با وی داشته باشد.
در این مورد گفته می شود سعادتمند برای انجام تسویه حساب و توافق بر سر پرداخت مطالبات استراماچونی به ایتالیا سفر کرده است اما برخی از نزدیکان باشگاه مذاکره برای بازگشت وی به ایران را هم دور از ذهن نمی دانند.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰


ستاره‌های استقلال در لورکوزن آلمان/عکس
ستاره‌های استقلال در لورکوزن آلمان/عکس

استقلال در سال 1377 در لورکوزن آلمان اردو تدارکاتی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در شهریور سال ۱۳۷۷ در آلمان و شهر لورکوزن اردو زد تا خود را برای بازی های لیگ آماده کند. در آن سالها استقلال با مدیریت فتح الله زاده روابط خوبی با بایر لورکوزن داشت و در کمپ این تیم اردو زده بود. در این تیم بازیکنانی چون فرهاد حضور مجیدی، زرینچه، آتیلا حجازی، فکری، گروسی، چینی، خرمگاه، نوری، یحیوی و خواجوی حضور داشتند.

منبع:فدراسیون تاریخ و آمار
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸


دلیل جدید غیبت دانشگر در تمرین استقلال مشخص شد
دلیل جدید غیبت دانشگر در تمرین استقلال مشخص شد

ورزش سه نوشت: محمد دانشگر به دلیل مصدومیت در تمرین امروز تیمش حضور پیدا نکرد.

با اینکه فرهاد مجیدی عصر امروز درباره محمد دانشگر و فرشید باقری تغییر موضع داد و اجازه داد آنها به تمرینات برگردند اما دانشگر در تمرین حضور نداشت تا شایعاتی مطرح شود. اما مشخص شد دانشگر به دلیل مصدومیت در تمرین آبی ها حضور پیدا نکرده است. این مدافع قبل از اخراج از سوی مجیدی در بازی با پیکان دچار آسیب دیدگی شده بود و هنوز شرایط حضور در تمرینات را ندارد.

دانشگر فردا با حضور در کلینیک استقلال تمرینات فیزیوتراپی را دنبال می‌کند و وضعیتش برای حضور در دربی مقابل پرسپولیس مشخص نیست.باید دید این مدافع می‌تواند تیمش را مقابل پرسپولیس همراهی کند یا خیر.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷


علی کریمی و فرشید باقری به تمرین استقلال آمدند
علی کریمی و فرشید باقری به تمرین استقلال آمدند

تسنیم نوشت: سه بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یافتند، اما خبری از مدافع مغضوب آبی‌پوشان نبود.

تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

* در ابتدای تمرین، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد.

* فرشید باقری، هافبک تیم استقلال که به دلیل مطرح کردن برخی صحبت‌ها از سوی مجیدی کنار گذاشته شده بود، در تمرین شرکت کرد، اما خبری از محمد دانشگر نبود. هنوز علت عدم حضور مدافع استقلال در تمرین مشخص نشده است.

* سیاوش یزدانی که در دیدار با شاهین بوشهر مصدوم شده بود، در تمرین حضور یافت تا وضعیتش برای حضور در دربی مشخص شود. این بازیکن به همراه باقری به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* بازیکنان پس از گرم کردن و عبور از مانع به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* علی کریمی و روزبه چشمی که زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمان را پشت سر می‌گذرانند، با لباس شخصی در محل تمرین حضور داشتند.

* مرتضی تبریزی، مهاجم استقلال که به دلیل مصدومیت چند ماهی دور از میادین خواهد بود، در محل تمرین حضور یافت تا با کادرفنی و هم تیمی‌هایش دیدار کند.

دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال چهارشنبه هفته جاری ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷



چشمی و یزدانی دربی را از دست دادند/کریمی می‌رسد
چشمی و یزدانی دربی را از دست دادند/کریمی می‌رسد

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال درغیاب روزبه چشمی و با حضور علی کریمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می‌کند از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. روزبه چشمی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت و این بازیکن به دیدار با پرسپولیس نمی‌رسد. همچنین محمد دانشگر مدافع آبی‌پوشان که توسط کادر فنی بخشیده شده با مشکل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا مواجه است و این بازیکن هم به احتمال فراوان به دربی نخواهد رسید. دانشگر البته در تلاش است تا به هر شکل ممکن در صورت تشخیص کادر فنی برای آبی‌پوشان بازی کند اما ظاهراً مصدومیت وی به شکلی است که ممکن است بازی کردن او ریسک باشد.

سیاوش یزدانی دیگر بازیکن مصدوم استقلال است که مثل روز گذشته در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد اما این بازیکن نیز شرایط بازی کردن ندارد و به میدان رفتن وی و حضور در تمرینات سنگین ریسک محسوب می‌شود.

مهم‌ترین اتفاق تمرین امروز حضور علی کریمی بود. هافبک استقلال شرایط بهتری نسبت به سایر بازیکنان مصدوم این تیم دارد و امروز برای تست در محل تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد تا کادر فنی و پزشکی برای بازی روز چهارشنبه از وی تست بگیرند. وضعیت علی کریمی برای بازی با پرسپولیس همچنان در هاله‌ای از ابهام است و در صورت بهبود شرایط این بازیکن ممکن است او برای تیمش به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام حذفی به مصاف پرسپولیس می‌رود.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰



غیبت احتمالی دانشگر در دربی پایتخت
[IMG alt="غیبت احتمالی دانشگر در دربی پایتخت
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/08/24/3/5448523.jpg[/IMG]
مدافع تیم فوتبال استقلال به علت عدم آمادگی به نظر می‌رسد نتواند مقابل پرسپولیس به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال که روز گذشته توسط کادر فنی به جمع آبی پوشان بازگشت، در تمرین دیروز (یک‌شنبه) به دلیل عدم حضورش در تهران، در تمرینات این تیم شرکت نکرد.

طبق آخرین اطلاعات موجود، این بازیکن به دلیل عدم آمادگی جسمانی قادر به حضور در دربی نیست و احتمال اینکه او در دربی پایتخت به میدان برود، بسیار کم است.

با این وجود، مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند که این بازیکن را به دربی برسانند و باید دید این بازیکن در لیست نهایی تیم حضور پیدا می‌کند یا خیر.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴


زیاد تمرین نکردیم اما بازیکنان انگیزه دارند
نامجومطلق: برای استقلالی‌ها خبر خوب داریم
نامجومطلق: برای استقلالی‌ها خبر خوب داریم

مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، هر تیمی تمرکز لازم را داشته باشد، فاتح دربی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: قبلاً هم گفته بودم زمان بازی فینال جام حذفی شرایط سختی برای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ایجاد می‌کند، چون بدون استراحت باید وارد بازی‌ها شوند. آنهم در شرایطی که لیگ فرسایشی بود. در نهایت فدراسیون کمکی به نمایندگان ایرانی نکرد و نمی‌دانم چطور به این نتیجه رسیدند بازی‌ها در زمان قبلی برگزار شود.

وی ضمن ابراز امیدواری به اینکه دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس تماشایی باشد، افزود: بازی‌های پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم. باید بگویم این تیم، تیم خوبی است. با وجود اینکه سه بازیکن مصدوم داریم که روی تیم تأثیر می‌گذارد، اما آنقدر بازیکن خوبی داریم که نبود این بازیکنان را پوشش بدهند. خبر خوب هم این بود که علی کریمی به تمرینات تیم برگشت.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: بازی فردا سخت و دشوار خواهد بود، چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند. در این بین هر تیمی تمرکز داشته باشد، برنده دربی خواهد بود. قطعاً این شرایط باعث می‌شود، فرصت‌های گل شاید کمتر به وجود بیاید، اما دنبال این هستیم مانند بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشته باشیم. بدون شک تیمی که از معدود موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده دربی خواهد بود. در این هفته سعی کردیم آرامش را به تیم بیاوریم و بازیکنان از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار دارند. امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم به فینال برویم.

نامجومطلق با اشاره به غیبت هواداران دو تیم در بازی فردا گفت: نکته مهم نبود تماشاگران است. شور و شوق تماشاگران در سکوها نیست و جای آنها در این بازی خالی است. این دومین بار است که در تاریخ دربی‌ها بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را از دو تیم شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه ممکن است بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود، تصریح کرد: این بازی باید برنده داشته باشد. خستگی روی ساق پاهای بازیکنان هست، اما امیدوارم بازی در ۹۰ دقیقه به پایان برسد. البته باید خودمان را برای ضربات پنالتی نیز آماده کنیم، چون ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم یادآور شد: روزبه چشمی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر مصدوم هستند و مصدومیت‌شان برطرف نشده است. باید تشکر ویژه از همه بازیکنان داشته باشم. تحت تأثیر بازیکنانی چون سیاوش یزدانی قرار گرفتیم. او تحت هر شرایطی قصد داشت به تیم کمک کند، اما بحث سلامتی بازیکنان را اولویت اصلی قرار داده‌ایم و متأسفانه با وجود انگیزه زیادی که داشت به این بازی نرسید. البته بازیکنانی داریم که جای آنها را پر کنند.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹



غیبت سه مدافع اصلی استقلال مقابل پرسپولیس
غیبت سه مدافع اصلی استقلال مقابل پرسپولیس

سه مدافع اصلی تیم فوتبال استقلال دیدار با پرسپولیس را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال فردا چهارشنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

با اعلام مجید نامجومطلق مربی استقلال، این تیم سیاوش یزدانی، روزبه چشمی و محمد دانشگر را به خاطر مصدومیت در مسابقه فردا در اختیار ندارد.
 
بالا پایین