Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قیمت ارز - سکه - طلا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı قیمت ارز - سکه - طلا
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز قیمت دلار شاهد کاهش ۰.۸۹ درصدی بوده است، دلار که روز قبل تا ۲۳,۱۰۲ (بیست و سه هزار و یکصد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۰ جولای ۲۰۲۰ - به ۲۲,۸۹۶ (بیست و دو هزار و هشتصد و نود و شش ) تومان رسید.


قیمت دلار


آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۲۲,۵۸۰ (بیست و دو هزار و پانصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۸.۳۲ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۲۵,۳۹۴ (بیست و پنج هزار و سیصد و نود و چهار ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش داشته است.


قیمت ارز


قیمت پوند امروز

پوند امروز با کاهش ۴.۸۸ درصدی، از ۳۱,۲۶۳ (سی و یک هزار و دویست و شصت و سه ) تومان به ۲۹,۸۰۸ (بیست و نه هزار و هشتصد و هشت ) تومان رسید.




قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز لاری گرجستان ۷,۷۵۱ (هفت هزار و هفتصد و پنجاه و یک ) تومان، درهم امارات ۶,۵۰۳ (شش هزار و پانصد و سه ) تومان، لیر ترکیه ۳,۴۷۲ (سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو ) تومان، دلار کانادا ۱۷,۵۰۰ (هفده هزار و پانصد ) تومان، دلار استرالیا ۱۶,۶۰۵ (شانزده هزار و ششصد و پنج ) تومان، فرانک سوئیس ۲۵,۴۷۹ (بیست و پنج هزار و چهارصد و هفتاد و نه ) تومان، روبل روسیه ۳۳۲ (سیصد و سی و دو ) تومان، بات تایلند ۷۵۳ (هفتصد و پنجاه و سه ) تومان و رینگیت مالزی نسبت به روز قبل ، با ۲۶۳ تومان کاهش، ۵,۶۰۳ (پنج هزار و ششصد و سه ) تومان نرخ گذاری شدند.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰



قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۴/۳۱
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۴/۳۱

قیمت دلار امروز در بازار و صرافی‌های بانکی ۲۰۰۰ تومان دیگر ریخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی با کاهش حدود ۲ هزار تومانی روبه‌رو شد؛ به طوری که نرخ فروش دلار از سوی صرافی‌های بانکی ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام می‌شود. نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانکی از مردم نیز ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان است.

کاهش قیمت دلار در بازار در حالی است که هنوز بازار طلا و سکه به تغییر قیمت ارز واکنش نشان نداده و بدون تغییر مانده‌اند.



جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه در ساعت۳۰ : ۱۱ را در بردارد.


دلار ( صرافی های بانکی ) : 20 هزار و 600 تومان

یورو : 23 هزار و 600 تومان

پوند : 28 هزار و 970 تومان

سکه بهار آزادی : 9 میلیون و 900 هزار تومان

سکه امامی : 10 میلیون و 680 هزار تومان

نیم سکه : 5 میلیون و 600 هزار تومان

ربع سکه : 3 میلیون و 320 هزار تومان

سکه گرمی : 1 میلیون و 750 هزار تومان

طلای 18 عیار : هر گرم 999هزار و 600 تومان

طلای 24 عیار : هر گرم 1 میلیون 306 هزار و 100 تومان

هر مثقال طلا : 4 میلیون و 248 هزار تومان

 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰


طلای جهانی رکورد جدید زد
طلای جهانی رکورد جدید زد

ایسنا نوشت: قیمت طلا تحت تاثیر افت ارزش دلار و انتظارات برای اعلام تدابیر محرک مالی بیشتر، در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی بیش از یک درصد جهش یافت و به بالاترین حد در حدود ۹ سال اخیر رسید.

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۹ درصد رشد کرد و به ۱۸۵۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته تا مرز ۱۸۶۵ دلار و ۳۵ سنت صعود کرده بود که بالاترین قیمت از سپتامبر سال ۲۰۱۱ بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۸ درصد افزایش، به ۱۸۵۸ دلار و ۲۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز سه شنبه ۲۶ دلار و ۵۰ سنت معادل ۱.۵ درصد صعود کرد و در ۱۸۴۳ دلار و ۹۰ سنت بسته شد.

به گفته دانیل هاینس، تحلیلگر گروه بانکی ANZ، شبح بسته های محرک مالی، سرمایه گذاران را به سوی داراییهای بدون بازده مانند طلا کشانده است. احتمال پایین ماندن نرخهای بهره برای مدت طولانی و ضعف ارزش دلار آمریکا هم تقاضای سرمایه گذاران برای طلا را تقویت کرده است.

سران اتحادیه اروپا روز سه شنبه با طرح نجات مالی ۷۵۰ میلیارد یورویی موافقت کردند. مقامات کاخ سفید و مقامات بلندپایه دموکرات کنگره هم در حال مذاکره در خصوص دور جدید از تدابیر محرک مالی شامل گسترش بیمه بیکاری و پول بیشتر برای مدارس هستند.

عامل دیگری که به صعود قیمت طلا کمک کرد، افت شاخص دلار بود که نزدیک به پایینترین حد خود در چهار ماه اخیر ایستاد.

افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا همچنان ادامه دارد و دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور هشدار داده که وضعیت شیوع ویروس احتمالا بدتر هم خواهد شد.

فعالیت کارخانه ای ژاپن در ژوییه برای پانزدهمین ماه متوالی کوچک شد که منعکس کننده تاثیر پاندمی ویروس کرونا است.

بر اساس گزارش رویترز، بانکهای مرکزی جهان برای مقابله با تبعات اقتصادی این پاندمی، تدابیر محرک مالی بی سابقه ای را به اجرا گذاشته اند که کمک کرده است قیمت طلا از ابتدای سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۲۲ درصد رشد کند.



استفن اینس، استراتژیست ارشد بازار در شرکت اکسی کورپ در یادداشتی نوشت: طلا همچنان از بدهی دولتی و نقدینگی بانک مرکزی پشتیبانی مورد نیازش را دریافت می کند.

نظرسنجی رویترز نشان داد که بهای این فلز ارزشمند ممکن است به بالاترین رکورد خود در ۱۸ ماه آینده صعود کند زیرا بحران جاری سرمایه گذاران را تشویق می کند تا حد امکان خود را در برابر آشفتگی بازارهای مالی بیمه کنند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره پنج درصد جهش یافت و به ۲۲ دلار و ۴۰ سنت رسید که بالاترین قیمت از اکتبر سال ۲۰۱۳ بود. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری ۱.۲ درصد سقوط کرد و به ۲۱۳۲ دلار و ۷۳ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، ۸۸۰ دلار و ۶۰ سنت معامله شد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

قیمت دلار امروز یکم مرداد به ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسید
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸


قیمت دلار امروز یکم مرداد به ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسید

صرافی‌ها بانکی همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت خرید و فروش ارز را نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش دادند؛ برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان است.


به گزارش شهرآرانیوز، صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه یکم مرداد قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۶۵۰ تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روز‌های آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو در این صرافی‌ها ۷۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.
بیشتر بخوانید: قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز یکم مرداد ۹۹
بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

قیمت دلار که از در روز‌های اخیر وارد کانال ۲۶ هزار تومانی شده بود از ظهر روز یکشنبه مجدداً نزولی شده و هم اکنون به کانال ۲۲ هزار تومانی بازگشته است و پیش بینی‌ها بیانگر ادامه روند نزولی قیمت ارز در بازار است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است. احتمالاً در ساعات آتی قیمت ارز در بازار کاهش بیشتری داشته باشد.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.
منبع: تسنیم
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸



قیمت سکه زیر ۱۰ میلیون تومان تثبیت شد | آخرین نرخ‌های طلا، سکه و ارز در یکم مرداد ماه

قیمت سکه درحالی زیر ۱۰ میلیون تومان تثبیت شده است که هرگرم طلا نیز در محدوده زیر یک میلیون تومانی مانور می‌دهد. از سوی دیگر در بازار ارز نیز تداوم روند کاهشی قیمت‌ها گزارش شده است.

ارز و طلا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه یکم مردادماه) به ۹ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۳۷ هزار و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد.


امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌ سکه پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۸۵۴ دلار رسیده است.

  • تداوم روند کاهشی در بازار ارز

در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو ۲۵۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با دیروز ۲۵۰ تومان کاهش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز مانند دلار ۲۵۰ تومان با کاهش قیمت مواجه شده است.

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷



دلار؛ ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان | آخرین قیمت ارزها در ۲ مرداد ۹۹

قیمت هر دلار آمریکا امروز پنجشنبه ۲ مرداد ۹۹ در صرافی‌های بانک‌ها ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه شد که در مقایسه با روز گذشته ۵۰ تومان کاهش دارد.

ارز 833

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت هر دلار آمریکا برای فروش، امروز ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان در صرافی‌های بانک‌ها بود که در مقایسه با دیروز ۵۰ تومان ارزان شد. در عین حال قیمت خرید هر دلار نیز ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان است.


همچنین قیمت خرید هر یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۲۲,۶۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۳,۳۰۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش داشت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

میانگین نرخ ارز در صرافی های مجاز ( سنا )

آخرین تغییرات تا ١٣٩٩/٠٥/٠٧

دلار (ریال) ۲۰۵,۰۲۰

یورو (ریال) ۲۳۵,۰۲۰


دلار ۲۰۵,۰۲۰

یورو ۲۳۵,۰۲۰

پوند ۳۰۰,۸۸۰

درهم امارات ۶۳,۶۴۰

لیر ترکیه ۳۴,۱۳۰

یوان چین ۳۳,۴۹۰

ین ژاپن ۲۲۰,۲۲۰

دلار کانادا ۱۷۵,۲۱۰

دلار استرالیا ۱۶۷,۳۰۰

دلار نیوزیلند ۱۵۵,۴۲۰

فرانک سوئیس ۲۵۵,۳۰۰
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۷ مرداد ۱۳۹۹،‏ ۸:۴۷


در شروع معاملات امروز رقم خورد
تداوم رکورد زنی قیمت جهانی طلا / قیمت هر اونس۱۹۷۶ دلار!
تداوم رکورد زنی قیمت جهانی طلا / قیمت هر اونس۱۹۷۶ دلار!

تقاضا برای طلا امروز، سه شنبه با تضعیف دلار و امید به ارائه مشوق‌های جدید اقتصادی برای مقابله با ویروس کرونا، بالا رفت و رکورد قیمتی تازه ای برای آن ثبت شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز سه‌شنبه، با تضعیف دلار و امید به ارائه مشوق‌های جدید اقتصادی برای مقابله با ویروس کرونا، تقاضا برای طلا بالا رفت.

در معاملات دیروز رکورد تاریخی قیمت طلا شکسته شد اما هنوز رشد قیمت‌ها متوقف نشده و کارشناسان در مورد قیمت بالاتر از ۲۰۰۰ دلاری آن پیش‌بینی می‌کنند.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس فلزات لندن، اسپات‌گلد، ۱.۷۷ درصد یا ۳۴.۳۴ دلار جهش کرد و به ۱۹۷۶.۲۱ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۱.۹۲ درصد یا ۳۷ دلار جهش کرد و به ۱۹۶۸ دلار رسید.

دوشنبه شب سنای آمریکا در مذاکره با کاخ سفید بسته پیشنهادی جدیدی را برای مقابله با کرونا تصویب کرد تا در صورت تأیید دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان، اجرایی شود.

شاخص دلار در معاملات امروز ۰.۱ درصد در برابر رقیبان خود پایین آمد تا تقاضا برای طلا افزایش یابد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۸
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۸

بازار طلا و سکه از آغازین ساعت امروز روند افزایشی در پیش گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با وجود این که قیمت دلار تغییری را نسبت به دیروز تجربه نکرده، اما قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با افزایشی در حدود ۸ هزار تومان روبه رو شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار نیز افزایشی در حدود ۵ هزار و ۳۰۰ تومان را تجربه کرد.

این در حالی است که بازار جهانی روندی کاهشی را در پیش گرفته است.



جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز چهارشنبه هشتم مرداد ماه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
20هزار و 500 تومان

قیمت یورو
23هزار و 500 تومان

قیمت پوند
30 هزار و 379 تومان

قیمت درهم امارات
6 هزار و 393 تومان

قیمت سکه بهار آزادی
10 میلیون و 614 هزار تومان

قیمت سکه امامی
11 میلیون و 78 هزار تومان

قیمت نیم سکه
5 میلیون 610 هزار تومان

قیمت ربع سکه
3 میلیون و 338 هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و 706 هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و 668 هزار تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و 424 هزار تومان

قیمت هرمثقال طلا
4 میلیون و 619 هزار تومان
 
آخرین ویرایش:

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹

روند رو به رشد قیمت بازار در آخرین روز کاری هفته با وجود توقف قیمت دلار در صرافی‌های بانکی عقب نشینی قیمت طلا در بازارهای جهانی کند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،قیمت دلار و یورو در صرافی های بانکی امروز عصر نسبت به ساعات ابتدایی روز تغییر نکرد اما نرخ دلار در بازار ازاد در نیمه کانال ۲۳ هزار تومان ایستاد. بهای سکه طلا و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز عصر امروز نوسانی جزئی را تجربه کرد.



جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز پنجشنبه نهم مرداد ماه در ساعت ۲۱:۳۰ را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۰هزار و ۸۰۰ تومان

قیمت یورو
۲۳هزار و ۸۰۰ تومان

قیمت پوند
۳۰ هزار و ۷۰۶تومان

قیمت درهم امارات
۶ هزار و۴۱۹تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۰ میلیون و ۸۰۰هزار تومان

قیمت سکه امامی
۱۱ میلیون و ۳۶۱هزار تومان

قیمت نیم سکه
۵ میلیون و ۶۱۰هزار تومان

قیمت ربع سکه
۳ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی
]یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۴۵۴هزار و ۸۰۰تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۸۴۴تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۶۹۵هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۱.۹۴۸.۰۷ دلار
 
آخرین ویرایش:

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۱
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۱

در حالی قیمت دلار در بازار با افزایشی نزدیک به ۵۰۰ تومان مواجه شد، قیمت طلا و سکه در بازار کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افزایش قیمت انس طلا در بازارهای جهانی در شرایطی که در ساعات ابتدایی روز قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی را بالا برد، اما در حال حاضر قیمت ها کاهشی است.

این در حالی است که قیمت دلار در صرافی های بانکی با رشدی نزدیک به ۵۰۰ تومان مواجه و وارد کانال ۲۱ هزار تومان شد.

گزارش ها نشان می دهد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۸


جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز شنبه یازدهم مرداد ماه در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان

قیمت یورو
۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان

قیمت پوند
۳۰ هزار و ۶۲۰ تومان

قیمت درهم امارات
۶ هزار و ۳۶۷ تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۰ میلیون و ۷۱۴ هزار تومان

قیمت سکه امامی
۱۱ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان

قیمت نیم سکه
۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان

قیمت ربع سکه
۳ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۷۱ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۴۲۸ هزار تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۶۳۷ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۱.۹۷۶.۱۱ دلار
 
آخرین ویرایش:

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸



قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۲
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۲

هر چند امروز قیمت ارز نوسانی افزایشی را تجربه کرده است اما با این حال ثبات قیمت ها در روز تعطیل بازارهای جهانی زمینه را برای عقب نشینی بهای طلا و سکه فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز نرخ فروش هر دلار آمریکا رد صرافی های بانکی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ خرید آن از مردم برابر با ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است . صرافان هر یورو را به قیمت ۲۵ هزار و ۳۰۰ می‌فروشند و به نرخ ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان خریدای می کنند .با این خال قیمت سکه بار دیگر به کانال ۱۰ میلیونی برگشته است . این در حالی است که قیمت هر قطعه سکه تا مرز ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رد روز گذشته پیشروی کرده بود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۸


جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز یکشنبه دوازدهم مرداد ماه در ساعت۱۲:۳۰ دقیقه را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت یورو
۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان

قیمت پوند
۲۹هزار و ۹۴۳تومان

قیمت درهم امارات
۶ هزار و ۲۲۴تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۰ میلیون و ۴۰۰هزار تومان

قیمت سکه امامی
۱۰میلیون و ۸۹۹هزار تومان

قیمت نیم سکه
۵ میلیون و ۶۰۰هزار تومان

قیمت ربع سکه
۳ میلیون و ۲۵۰هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۴۱هزار تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۴۲۸ هزار تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۵۰۹هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۱.۹۷۶.۱۱ دلار
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱



قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۳
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۳

بازار طلا و سکه امروز همسو با یکدیگر افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز در بازار تهران افزایش قیمت ۱۵ هزار تومانی را تجربه کرده است و به قیمت ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسیده است و هر گرم از طلا ۱۸ عیار نیز افزایش قیمت ۱۴ هزار تومانی را تجربه کرده است و به قیمت ۱ میلیون و ۸۳ هزار تومان در هر گرم رسیده است.

این در حالی است که قیمت سکه تمام بهار آزادی ۸۶ هزار تومان افزایش یافت. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

از سوی دیگر، قیمت دلار در صرافی های بانکی ۲۰۰ تومان بالا رفت. امروز قیمت فروش دلار در صرافی های بانکی ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت خرید ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان بود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۸


جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز دوشنبه سیزدهم مرداد ماه در ساعت ۱۴ را در بردارد.


قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان

قیمت یورو
۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان

قیمت پوند
۳۰هزار و ۵۲۵ تومان

قیمت درهم امارات
۶ هزار و ۳۴۰ تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

قیمت سکه امامی
۱۱میلیون و ۲۱۹ هزار تومان

قیمت نیم سکه
۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان

قیمت ربع سکه
۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۸۳ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۱.۹۷۳.۵۵ دلار
 
آخرین ویرایش:

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۴|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز 99/05/14|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه 11 میلیون و 250 هزار تومان شد
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۷۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 70 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 250 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 250 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 550 هزار تومان است.
همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 550 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 180 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 730 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت هر گرم طلای 18عیار هم یک میلیون و 70 هزار تومان، هرگرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 440 هزار تومان و هر مثقال طلا 4میلیون و 675 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1977.5 دلار معامله می‌شود.
در حالی که نگرانی ها در مورد تبعات اقتصادی شیوع گسترده ویروس کرونا موجب خنثی شدن تاثیر کاهشی ترمیم ارزش دلار در بازار طلا شده است، قیمت فلز زرد امروز با اندکی کاهش در نزدیکی بالاترین رقم های ثبت شده در روز سه شنبه باقی ماند.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در ساعات نخست معاملات امروز با 0.10 درصد افت به 1975 دلار و 4 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با 0.25 درصد رشد به 1991 دلار و 20 سنت رسید.
ادوارد میر تحلیلگر بازار طلا در موسسه کپیتال مارکتس گفت: «مشکل ویروس کرونا تا مدتی با ما همراه خواهد بود. به نظر می رسد که اقتصادهای جهان برای یک دوره طولانی وضعیت بسیار شکننده ای را تجربه خواهند کرد.»
وی افزود: «اقتصادهای جهان نیازمند اقدامات محرک اقتصادی، سیاست های پولی انبساطی و کاهش نرخ بهره هستند تا در برابر شوک ها وارده بازدارندگی ایجاد کنند. همه این اقدامات نیز به سود طلا تمام خواهد شد.»
به گزارش تسنیم،‌ در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار 23 هزار و 250 تومان، یورو 27 هزار و 200 تومان و درهم امارات 6 هزار و 480 تومان اعلام شده است.
صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 300 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 22 هزار و 200 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با 100 تومان کاهش نسبت به دیروز با قیمت 20 هزار و 200 تومان خریداری می‌کنند.
طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با 300 تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 26 هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها با 200 تومان افزایش نسبت به دیروز 24 هزار تومان درج شده است.
گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار در این صرافی‌ها 2 هزار تومان و قیمت خرید و فروش یورو 2 هزار تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور 97 در انتظار بازار باشد.


بروز رسانی: ‌‌سه‌شنبه 14 مرداد 13:00

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)
22 هزار و 200

قیمت دلار (بازار آزاد)
23 هزار و 250

قیمت یورو (صرافی بانکی)
26 هزار

قیمت یورو (بازار آزاد)
27 هزار و 200

قیمت درهم
6 هزار و 480

قیمت پوند
30 هزار و 400


قیمت سکه بهارآزادی
10 میلیون و 550 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)
11 میلیون و 250 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی
5 میلیون و 550 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی
3 میلیون و 180 هزار

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و 730 هزار


گرم طلای 18 عیار
یک میلیون و 70 هزار

گرم طلای 24 عیار
یک میلیون و 440 هزار

مثقال طلا
4 میلیون و 675 هزار

انس طلا(دلار)
1977.5
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :





۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۵

بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر افزایش قیمت طلا در بازار های جهانی افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده است به گونه ای که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی از روز گذشته تا امروز از ۱۰ میلیون و ۵۶۴ هزار تومان به ۱۱ میلیون تومان صعود کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز در بازار تهران افزایش قیمت نزدیک به ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده است و به قیمت ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است و هر گرم از طلا ۱۸ عیار نیز افزایش قیمت ۳۷ هزار تومانی را تجربه کرده است و به قیمت ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان در هر گرم رسیده است.

این در حالی است که قیمت سکه تمام بهار آزادی ۴۳۶ هزار تومان افزایش یافت. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران ۱۱ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

از سوی دیگر، قیمت دلار در صرافی های بانکی ۳۰۰ تومان بالا رفت. امروز قیمت فروش دلار در صرافی های بانکی ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت خرید ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان بود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۸


جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز چهارشنبه پانزدهم مرداد ماه در ساعت ۱۳ را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت یورو
۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان

قیمت پوند
۳۰هزار و ۸۱۶ تومان

قیمت درهم امارات
۶ هزار و ۴۰۳ تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۱ میلیون تومان

قیمت سکه امامی
۱۱میلیون و ۳۸۹ هزار تومان

قیمت نیم سکه
۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

قیمت ربع سکه
۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۲.۰۳۳.۴۳ دلار


 
آخرین ویرایش:

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶



قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۸

در اولین روز هفته جاری بازار ارز افزایش قیمت خیلی ناچیزی را تجربه کرده است و بازار طلا و سکه نیز روندی متفاوت از بازار ارز در پیش نگرفته است و هر گرم طلا و هر قطعه سکه افزایش قیمت چند هزارتومانی را تجربه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در صرافی های بانکی به قیمت ۲۳ هزار و ۲ تومان رسید و بر این اساس نرخ فروش یورو در صرافی ها برابر با ۲۶ هزار و ۷۵۲ تومان اعلام شده است که هردوی ارزهای نام برده شده نسبت به روز کاری گذشته افزایش قیمت ۲ تومانی را تجربه کرده اند. هر اونس طلا جهانی نیز با بسته شدن بازار های مالی به قیمت ۲ هزار و ۳۵ دلار و ۱۲ سنت کاهش پیدا کرده است.

با این وجود بازار طلا و سکه روندی متفاوت از بازار ارز در پیش نگرفته اند و هر گرم از طلا در بازار افزایش قیمت چند هزار تومانی را تجربه کرده است.



جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز شنبه هجدهم مرداد ماه در ساعت ۱۵ را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۳ هزار و ۲ تومان

قیمت یورو
۲۶ هزار و ۷۵۲ تومان

قیمت پوند
۳۱هزار و ۱۹۶ تومان

قیمت درهم امارات
۶ هزار و ۴۵۰ تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۱میلیون و ۱۰۰هزار تومان

قیمت سکه امامی
۱۱میلیون و ۴۷۶ هزار تومان

قیمت نیم سکه
۵ میلیون و ۶۸۰هزار تومان

قیمت ربع سکه
۳ میلیون و ۲۸۰هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و ۷۵۰هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۹۰۰ تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۲.۰۳۵.۱۲ دلار
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sky Moon

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵



قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹

به دنبال کاهش قیمت دلار در بازار، قیمت طلا و سکه نیز روندی کاهشی در پیش گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار امروز در صرافی های بانکی ۸۰۰ تومان کاهش یافت. به این ترتیب، قیمت فروش دلار امروز در صرافی های بانکی ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت خرید دلار ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام می شد.

از سوی دیگر، یورو نیز ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد. امروز در صرافی های بانکی هر یورو ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت داشت.

به دنبال کاهش قیمت دلار، قیمت طلا و سکه نیز نزولی شد؛ به طوری که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۸۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار ۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کرد.



جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز یک شنبه نوزدهم مرداد ماه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان

قیمت یورو
۲۶ هزار و ۲۰۰تومان

قیمت پوند
۲۹هزار و ۹۱ تومان

قیمت درهم امارات
۶ هزار و ۶۵ تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۰میلیون و ۶۵۱هزار تومان

قیمت سکه امامی
۱۰میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قیمت نیم سکه
۵ میلیون و ۴۰۰هزار تومان


قیمت ربع سکه
۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۲.۰۳۵.۱۲ دلار
 
آخرین ویرایش:

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۰
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۰

روند نزولی بازار طلا، سکه و دلار همچنان ادامه دارد؛ این اتفاق به دنبال اظهارات رییس کل بانک مرکزی درباره بازار ارز رخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی اظهارات رییس کل بانک مرکزی در یک برنامه تلویزیونی که قیمت دلار را پایین می آوریم و قیمت واقعی دلار ۲۴ هزار تومان نیست، قیمت ها در بازار ارز، طلا و سکه روند کاهشی در پیش گرفت.

امروز در صرافی های بانکی قیمت فروش دلار ۱۰۰۰ تومان کاهش یافت. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت ۱۵۵ هزار تومانی روبه رو شد و هر گرم طلای ۱۸عیار کاهش ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومانی را تجربه کرد.

در این میان، در بازار جهانی، اونس طلا ۳.۲۱ دلاری کاهش قیمت داشت.



جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز دوشنبه بیستم مرداد ماه در ساعت ۱۱ و ۳۰ را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان

قیمت یورو
۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت پوند
۲۷ هزار و ۵۸۶ تومان

قیمت درهم امارات
۵ هزار و ۷۵۸ تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۰میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قیمت سکه امامی
۱۰میلیون و ۲۰۱ هزار تومان

قیمت نیم سکه
۵ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان

قیمت ربع سکه
۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۴ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۳۰۰ تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۲.۰۳۰.۶۸ دلار
 
آخرین ویرایش:

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰



قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۱
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۱

در اولین ساعات روز ، معامله گران ارز با مانور بر قیمت دلار ، فاصله قیمتی دلار صرافی های بانکی را با بازار آزاد افزایش دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،افزایش فاصله قیمتی دلار در بازار آزاد و صرافی های بانکی سبب شد نرخ دلار با رشدی محدود مواجه شده و ر دلار به قیت ۲۱ هزار و ۴۸۰ تومان در صرافی های بانکی فروخته شود. بر این اساس نرخ خرید دلار از صرافی های بانکی نیز برابر با ۲۱ هزار و ۳۸۰ تومان اعلام شد.

نرخ فروش یورو به مردم در صرافی های بانکی برابر با ۲۵ هزار و ۲۳۰ و نرخ خرید آن برابر با ۲۵ هزار و ۱۳۰ تومان است. قیمت طلا در بازارهای جهانی اما با کاهشی محسوس در محدوده ۲۳ دلار روبروست از این رو قیمت طلا و سکه در ایران مترصد کاهش است.



جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز سه شنبه بیست و یکم مرداد ماه در ساعت ۱۱ را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۱ هزار و ۴۸۰ تومان

قیمت یورو
۲۵هزار و ۲۳۰تومان

قیمت پوند
۲۸ هزار و ۸۹۶تومان

قیمت درهم امارات
۶هزار و ۱۰تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۰میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

قیمت سکه امامی
۱۰میلیون و ۵۸۱هزار تومان

قیمت نیم سکه
۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

قیمت ربع سکه
۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۳۵هزار و ۲۰۰تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۳۰۰تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۴۸۲هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۲.۰۰۴.۰۳دلار
 
آخرین ویرایش:

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵



قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۲
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۲

قیمت سکه و طلا در بازار ایران در اولین ساعات گشایش بازار با افت همراه بود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در اولین ساعات روز قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد . نرخ خرید دلار از مردم ینز برابر با ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان است . بر این اساس قیمت فروش هر یورو ۲۵ هزار و ۶۰۰ و نرخ خرید آن ۲۵هزار و ۵۰۰ تومان است . قیمت هر قطعه سکه در بازگشایی بازارها با کاهشی ۲۳۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان رسید.



جدول زیر قیمت انواع ارز، طلا و سکه امروز چهارشنبه بیست و دوم مرداد ماه در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه را در بردارد.



قیمت دلار (صرافی بانکی)
۲۱ هزار و ۸۰۰تومان

قیمت یورو
۲۵هزار و ۶۰۰تومان

قیمت پوند
۲۸ هزار و ۸۹۹تومان

قیمت درهم امارات
۶هزار و ۲۵تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۱۰میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

قیمت سکه امامی
۱۰میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی
یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸
یِک میلیون و ۳۱هزار و ۷۰۰تومان

قیمت گرم طلای ۲۴
یک میلیون و ۳۷۵هزار و ۶۰۰تومان

قیمت هرمثقال طلا
۴ میلیون و ۴۶۹هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۱۹۱۶.۴۱دلار
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین