Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعیه سازمان سنجش - زمان برگزاری کنکور

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اجتماعی
Konu Başlığı اطلاعیه سازمان سنجش - زمان برگزاری کنکور
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲



اطلاعیه مهم سازمان سنجش | روزهای برگزاری کنکور اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای با بیان اینکه روزهای برگزاری کنکور ۹۹ به ۳ روز افزایش یافته است این روزها را اعلام کرد.

کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقای ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۳ روز (از پنجشنیه ۹۹/۰۵/۱۶ لغایت شنبه ۹۹/۰۵/۱۸) نموده است. به عبارتی آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۶ به صبح شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ منتقل گردیده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و همچنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۶ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌گردد در جلسه آزمون شرکت کنند.
 
بالا پایین