Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فکری ! ترمز پرسپولیس را کشید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı فکری ! ترمز پرسپولیس را کشید
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹


شاگردان گل‌محمدی نمی‌بازند
فکری ترمز پرسپولیس را کشید!
فکری ترمز پرسپولیس را کشید!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۵ امروز در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با با تساوی یک - یک به پایان رسید.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد زامهران، سیدمحمد میری(63 - رحمان جعفری)، روح‌الله باقری(85 - حسین کیانی)، محمدمهدی نظری(67 - حسین باباگلی)

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، حسین کنعانی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه(87 - سیامک نعمتی)، بشار رسن، مهدی عبدی(60 - امیر روستایی) و علی علیپور



نیمه اول:

دقیقه 2: حرکت یک دوی زامهران و باقری با شوت زامهران همراه شد اما این ضربه به بیرون رفت.

دقیقه 5: روح الله باقری مهاجم تیم نساجی پس از کنترل توپ پشت محوطه جریمه با شوتی استثنایی دروازه بوژیدار رادوشوویچ را باز کرد.

دقیقه 19: پاس بشار رسن به علی علیپور رسید و او در محوطه جریمه پس از دریبل علیرضا حقیقی موفق شد پنالتی بگیرد. پشت ضربه پنالتی هم خودش ایستاد و به زیبایی دروازه نساجی را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 42: ارسال از سمت چپ را شجاع خلیل زاده قصد داشت درون محوطه جریمه با ضربه سر وارد دروازه نساجی کند که خطای او از سوی حاج ملک بر روی حقیقی اعلام شد.



نیمه دوم:

دقیقه 48: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با فرار فوق العاده علیپور پشت مدافعان حریف همراه شد و این مهاجم نیز با ضربه‌ای سرضرب قصد گشودن دروازه حریف را داشت که توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد. کمک داور دوم اما این حرکت را در ادامه آفساید اعلام کرد.

دقیقه 56: ارسال کرنر از سوی امید عالیشاه با پرش بلند کنعانی زادگان و ضربه سر این بازیکن با فاصله کمی از بالای دروازه نساجی بیرون رفت.

دقیقه 68: رحمان جعفری در اولین موقعیتی که بعد از ورود به زمین داشت، روی ارسال از سمت راست، بالاتر از مدافعان پرسپولیس ضربه سرش را زد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 70: اینبار ارسال از سمت راست، اینبار با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه شد که توپ این مدافع پیش تاخته هم با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 78: حرکت روستایی از سمت راست و ضربه او از زاویه تقریبا بسته توسط علیرضا حقیقی برگشت داده شد. در برگشت نیز این روستایی بود که اینبار قصد داشت روی ارسال خود عالیشاه را صاحب موقعیت کند که ضربه کاپیتان پرسپولیس با برخورد به مدافع نساجی راهی به دروازه نیافت.

 
بالا پایین