Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قیمت انواع خودرو در بازار

اطلاعات موضوع

Kategori Adı قیمت انواع خودرو
Konu Başlığı قیمت انواع خودرو در بازار
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳



آخرین قیمت خودرو در بازار/ جانشین پراید ۱۰۷ میلیونی شد
آخرین قیمت خودرو در بازار/ جانشین پراید ۱۰۷ میلیونی شد

بازار خودرو که طی هفته های گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه می کرده است با گشایش بازارهای مالی در هفته جاری دچار نوسانات قیمتی شدیدی شده است به گونه ای که همزمان که قیمت برخی خودروها ده‌ها میلیون کاهش پیدا کرده است قیمت برخی خودرو ها با شتاب سابق در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با بازگشایی بازارهای مالی در هفته جاری بازارهای موازی بازار خودرو کاهش قیمت چشمگیری را تجربه می کنند و بازار خودرو نیز تحت تاثیر بازارهای طلا، سکه و ارز دچار نوسانات قیمتی شدیدی شده است به گونه که همزمان که قیمت پژو پارس اتوماتیک از ۱۹۰ میلیون تومان به ۲۳۳ میلین تومان رسیده است قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک از ۲۹۸ میلیون تومان به ۲۹۶ میلیون تومان رسیده است.

نوسان قیمت در تمام مدل های خودرو در بازار دیده می شود به گونه ای که قیمت پراید ۱۱۱ از ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان امروز به ۹۲ میلیون تومان کاهش یافته است و قیمت پراید ۱۳۱ نیز از ۸۲ میلیون تومان به ۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

در بین دیگر خودروهای داخلی، قیمت ساینا یکی از محصولاتی که قرار است بخشی از جای خالی پراید را پر کند، بر روی ۱۰۸ میلیون تومان ثابت ایستاده است. همچنین تیبا به‌عنوان جانشین اصلی پراید نیز این روزها قیمتی حدودا ۱۰۷ میلیون تومانی دارد. با توجه به اینکه پراید حذف شده، چیزی به تحقق پیش‌بینی کارشناسان مبنی بر رسیدن کف قیمت خودرو به ۱۰۰ میلیون تومان (در بازار آزاد) نمانده است.

خودرو


در بین خودروهای مونتاژی قیمت خودرو پژو ۲۰۰۸ طی چند هفته اخیر نوسانات چشمگیری را تجربه کرده است به گونه ای که قیمت این خودرو طی دو هفته گذشته تا ۷۱۵ میلیون تومان پایین آمد و در هفته گذشته به ۷۴۰ میلیون تومان رسید و امروز نیز این خودرو به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود و قیمت مزدا ۳ نیز که در هفته گذشته به ۸۲۰ میلیون تومان رسیده بود امروز به۷۸۰ میلیون تومان رسید و قیمت خودرو سوزوکی گراند یتارا نیز امروز به ۸۲۰ میلیون تومان رسید و قیمت خودرو کیا سراتو مونتاژ نیز امروز ۶۳۵ میلیون تومان اعلام شده است.

کارشناسان بازار خودرو معتقدند رشد تورم تقاضا برای خرید خودرو را به شدت افزایش داده و بیش از ۹۰ درصد خریداران در بازار خودرو را کسانی تشکیل می دهند که با هدف سرمایه گذاری وارد بازار می شوند و مصرف کننده واقعی نیستند.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶



آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ تیبا ۱۵۰ میلیون تومان شد
آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ تیبا ۱۵۰ میلیون تومان شد

بازار خودرو که از هفته گذشته استارت افزایش قیمت را زده بود با آغاز هفته جاری کمی کاهش قیمت را تجربه می‌کند و می‌توان گفت قیمت ها در این بازار به سمت تعدیل شده حرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار خودرو در هفته گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرد به گونه ای که قیمت برخی از خودروها به خصوص خودروهای مونتاژ تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت اما با آغاز هفته جاری تب افزایش قیمت کمی فروکش کرد به گونه ای که ۲۰۶ تیپ ۲ که در هفته گذشته ۲۲۸ میلیون تومان قیمت داشت امروز با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۲۱۸ میلیون تومان رسیده است و یا خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ که در هفته گذشته ۲۹۰ میلیون تومان قیمت داشته است امروز به قیمت ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است.

در حالی که خیلی از خودروها امروز در بازار کاهش قیمت را تجربه می کنند برخی دیگر از خودروها به ثبات قیمت رسیده اند به عنوان مثال خودرو پژو ۲۰۰۸ که با افزایش ۱۶۰ میلیون تومانی به قیمت ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسیده بود تا امروز بر روی این قیمت ثابت مانده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز امروز ۱ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت‌های عجیب در بازار خودرو/ خرید و فروش قفل شد


خودرو پژو پارس ساده این گروه امروز به قیمت ۲۳۷ میلیون تومان رسیده است و خودرو پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز امروز ۲۰۸ میلیون تومان قیمت دارد و خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز امروز به قیمت ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای گروه پراید نیز از هفته گذشته تا امروز کاهش قیمت را تجربه کدند به گونه ای که قیمت پراید ۱۱۱ که در هفته گذشته به ۱۳۵ میلیون تومان رسیده بود امروز به ۱۲۹ میلیون تومان رسیده است با این وجود این خودرو در اواخر شهریور ماه ۱۱۳ میلیون تومان قیمت داشته است و سایر خودروهای این گروه مثل پراید ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۵۱ به ترتیب ۱۱۴، ۱۱۷ و ۱۱۵ میلیون تومان قیمت دارند.

در این میان خودرو تیبا هاچ بک بر روی قیمت ۱۵۰ میلیون تومان ثابت مانده است و تیبا هاچ بک پلاس نیز در حال حاضر ۱۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و تیبا صدوقدار اس ایکس نیز در حال حاضر ۱۳۵ میلیون تومان قیمت دارد و خودرو تیبا صندوقدار پلاس نیز امروز به قیمت ۱۵۲ میلیون تومان رسیده است.

خودرو دنا معمولی امروز به قیمت ۳۱۲ میلیون تومان رسیده است و خودرو دنا پلاس دنده ای توربو نیز امروز به قیمت ۴۳۶ میلیون تومان رسیده است .
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰



سربالایی قیمت‌ها در بازار خودرو/ پژو ۲۰۰۸ میلیاردی شد
سربالایی قیمت‌ها در بازار خودرو/ پژو ۲۰۰۸ میلیاردی شد

بازار خودرو که از هفته اول مهرماه افزایش قیمت را با سرعتی چشمگیر تجربه می کرده است طی چند روز اخیر به ثبات رسیده بود و آرامشی نسبی در این بازار برقرار شده بود اما با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته این بازار افزایش قیمت ها را از سرگرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرعت افزایش قیمت ها در حالی در هفته دوم مهر ماه در بازار خودرو کمی کم شده بود که این بازار با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته افزایش قیمت ها را از سرگرفته است به گونه ای که قیمت خودرو پژو ۴۰۵ اس ال ایکس طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو در حال حاضر به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است.

افزایش قیمت ها در این بازار در حالی است که قیمت برخی از خودروها طی چند روز اخیر در این بازار ثابت بوده است به عنوان مثال خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ و ۹۹ طی یک هفته اخیر به ترتیب ۱ میلیارد و ۶۰ و یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان قیمت داشته اند ولی با این وجود اکثر خودروهای بازار از روز گذشته تا به امروز افزایش قیمت را تجربه می کنند و قیمت خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ و ۲۰۶ تیپ ۵ این گروه از روز گذشته تا امروز به ترتیب ۲ و ۳ میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو ها در حال حاضر به ترتیب ۲۲۰ و ۲۷۳ میلیون تومان قیمت دارند.

در خصوص خودروهای گروه پراید نیز این افزایش قیمت ها صادق است به عنوان مثال خودرو پراید ۱۱۱ که در روز گذشته ۶ میلیون تومان ارزان شده بود و به قیمت ۱۲۹ میلیون تومان رسیده بود امروز دوباره ۲ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۳۱ میلیون تومان رسیده است و خودرو ۱۳۱ این گروه نیز از روز گذشته تا امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و مدل ۱۳۲ آن نیز از روز گذشته تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است و امروز به قیمت ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و مدل ۱۵۱ آن نیز با افزایش ۱ میلیون تومانی امروز به قیمت ۱۱۶ میلیون تومان رسیده است.



خودروهای تیبا که چند روزی است ثبات قیمت را تجربه می کنند نیز امروز از افزایش قیمت ها در امان نمانده اند به گونه ای که قیمت تیبا هاچ بک ازروز گذشته تا امروز یک میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۱ میلیون تومان قیمت دارد و یا تیبا هاچ بک پلاس که در روز گذشته ۱۵۵ میلیون تومان قیمت داشت است امروز به قیمت ۱۵۶ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار پلاس نیز امروز با افزایش قیمت ۱ میلیون تومانی به قیمت ۱۵۳ میلیون تومان رسیده اند و در این بین خودرو تیبا اس ایکس نیز یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو نیز به قیمت ۱۳۶ میلیون تومان رسیده است.

در میان خودروهای گروه دنا نیز دنا معمولی امروز ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو به قیمت ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است و خودرو دنا پلاس دنده ای توربو نیز که در روز گذشته ۴۳۶ میلیون تومان قیمت داشته است امروز با افزایش دو میلیونی به قیمت ۴۳۸ میلیون تومان رسیده است.
 
بالا پایین