Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کلاه برداری از مردم به عنوان سهام عدالت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اجتماعی
Konu Başlığı کلاه برداری از مردم به عنوان سهام عدالت
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵



شیوه جدید کلاهبرداری از مردم: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان
شیوه جدید کلاهبرداری از مردم: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان

سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به شیوه جدید کلاهبرداری و اخاذی از مردم با عنوان "تخصیص سهام عدالت به جاماندگان" هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال انتشار خبرهای نادرست توسط برخی افراد سودجو با مقاصد کلاهبرداری و اخاذی تحت عنوان "تخصیص سهام عدالت به جاماندگان" از طریق انتشار لینک سایت های جعلی در شبکه های مجازی، سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
حسب اطلاع واصله، اخیرا لینک سایت اینترنتی جعلی منتسب به سازمان خصوصی سازی در شبکه های مجازی تحت عنوان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتشر گردیده است.
در همین رابطه افراد با ورود به این لینک جعلی و وارد نمودن کد ملی جهت ثبت نام سهام عدالت، مستقیماً به یک درگاه الکترونیکی هدایت می شوند که متعاقب آن برای ثبت نام، درخواست پرداخت هزینه شده و از حساب کاربران مبالغی کسر می گردد.




این سازمان ضمن تکذیب موضوع تخصیص سهام عدالت به افراد جدید یا جامانده اعلام می نماید در حال حاضر برنامه ای برای توزیع سهام عدالت وجود ندارد و سازمان خصوصی سازی با پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا، نسبت به برخورد قانونی با شخص یا اشخاص خاطی اقدام خواهد نمود و نتیجه امر نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
 
بالا پایین