Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پرونده 50 هزار متقاضی وام ودیعۀ مسکن

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı پرونده 50 هزار متقاضی وام ودیعۀ مسکن
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵



پرونده ۵۰ هزار مستاجر در کارتابل بانک‌ها/ گروه‌های جدید مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند
پرونده ۵۰ هزار مستاجر در کارتابل بانک‌ها/ گروه‌های جدید مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند

تسنیم نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان "حدود ۵۰ هزار پرونده مستأجران در کارتابل بانک‌هاست" از اضافه شدن گروه‌های جدید به واجدان شرایط دریافت وام ودیعه خبر داد.

محمود محمودزاده در خصوص جدیدترین وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران اظهار کرد: بر اساس مصوبه پس از ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن امتیاز بندی شدند و به‌عنوان نمونه مستأجر کارگر دارای ۳ فرزند و تحت پوشش نهادهای حمایتی بالاترین امتیاز را دارد.

وی با بیان این‌که برخی متقاضیان دو امتیاز ویک امتیاز دارند، افزود: امتیازبندی متقاضیان وام ودیعه انجام شده و تاکنون وام ۱۳۰ پرونده پرداخت شده است.

وی با تاکید بر این‌که هیچ مشکلی در پروسه دریافت وام ودیعه برای مستأجران وجود ندارد و سرعت اجرای این برنامه مناسب است، تصریح کرد: هفته جاری گروه‌های جدید مشمول دریافت وام ودیعه مسکن خواهند شد که اطلاع‌رسانی‌های لازم در این‌باره انجام می‌شود.



معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که پرونده بیش از ۲۰۰ هزار مقاضی وام ودیعه مسکن آماده ارسال به سیستم بانکی است که به زودی این کار را انجام خواهیم داد، گفت: مطابق مصوبه مستأجران به صورت گروه، گروه به بانک معرفی می‌شوند.

محمودزاده با اشاره به این‌که پرونده حدود ۵۰ هزار نفر در کارتابل بانک‌هاست، اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم در این مرحله به حدود ۷۰۰ هزار مستأجر وام‌های ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومانی ودیعه پرداخت شود.
 
بالا پایین