Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درمان سرطان پستان با نیش زنبور

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı درمان سرطان پستان با نیش زنبور
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰



درمان سرطان پستان با نیش زنبور عسل
درمان سرطان پستان با نیش زنبور عسل

تسنیم نوشت: استفاده از پتانسیلهای موجود در طبیعت برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است هر بار بخشی از این پتانسیلها مشخص می شود، به تازگی هم محققان روشی برای درمان سرطان سینه با استفاده از زهر موجود در نیش زنبور عسل یافته اند.

استفاده از پتانسیلهای موجود در طبیعت برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است هر بار بخشی از این پتانسیلها مشخص می شود اغلب استفاده از ریشه‌های درمانی طبیعی عوارض کمتری در درمان دارد و همین موضوع به تحقیقات بر روی داروهای طبیعی جذابیت خاصی بخشیده است.

یکی از این منابع طبیعی با خواص درمانی فراوان زنبور عسل است که به جز تولید عسل از خود این حشره هم استفاده های زیادی می شود.

در تازه‌ترین تحقیقات دانشمندان مشخص شد می توان از زهر موجود در نیش این حشره به راه درمانی برای سرطان سینه رسید. این تحقیقات که در استرالیا صورت گرفته است نشان می دهد پروتئین‌های موجود در زهر نیش زنبور عسل برای درمان سرطان سینه مفید است.

محققان توانسته اند پپتیدها و پروتئین‌هایی در زهر زنبور عسل را به خون مبتلایان به سرطان سینه تزریق کنند و نتایج مثبتی از این آزمایش بدست آورده‌اند. ماده مفید در زهر زنبور عسل ملیتن نام دارد و سلولهای سرطانی را در سینه بیماران از بین می‌برد.

ملیتن موجود در زهر نیش زنبور عسل به طور میانگین تا سه برابر قوی تر از داروهای شناخته شده برای درمان این سرطان است.

سرعت تأثیرگذاری این ماده هم برای درمان سرطان بسیار بالا بوده و ظرف ۶۰ دقیقه می تواند غشای سلولهای سرطانی را نابود کند و بعد از ۲۰ دقیقه مانع از آلوده شدن سایر سلولها به سرطان می شود و آنها را سالم نگه میدار
 
بالا پایین