Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تازه ترین آهنگ ها : سالار عقیلی و علی زند وکیلی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار فرهنگی و هنری
Konu Başlığı تازه ترین آهنگ ها : سالار عقیلی و علی زند وکیلی
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰



آهنگ‌های تازه سالار عقیلی و علی زند وکیلی مجوز گرفتند
آهنگ‌های تازه سالار عقیلی و علی زند وکیلی مجوز گرفتند

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظرف هفته گذشته مجوز ۵۹ آلبوم و تک‌آهنگ را صادر کرده است. که در میان این آثار، نام خوانندگانی چون سالار عقیلی، فریدون آسرایی و علی زندوکیلی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آثاری که دفتر موسیقی در هفته گذشته به آنها مجوز داده است، شامل پنج آلبوم موسیقی در ژانرهای سنتی (یک آلبوم) و پاپ (چهار آلبوم) و ۵۴ تک‌آهنگ در ژانرهای سنتی (۲ قطعه)، پاپ (۴۳ قطعه) و تلفیقی (۹ قطعه) بوده‌اند.

آلبوم‌های «رودین» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد رضا، «ستاره دنباله‌دار» به آهنگسازی و خوانندگی میثم گودرزی، «نگاه» به آهنگسازی مجید رضازاده و خوانندگی امین عراقی، «سرمازده» به آهنگسازی و خوانندگی میرحسین حسینی و آلبوم موسیقی سنتی «زخمه» به آهنگسازی و خوانندگی مسعود میرزاحمد مجوز انتشار دریافت کرده‌اند.

از میان تک‌قطعه‌هایی که مجوز انتشار آن‎ها صادر شده می‌توان به «عشق» به خوانندگی حسام‌الدین سراج و آهنگسازی فرید الهامی، «نگار بی‌وفا» به خوانندگی سالار عقیلی و آهنگسازی مسعود تدینی، «نوروز ما» (به پاسداشت طبیعت و نوروز) به خوانندگی محمد رشوند و آهنگسازی رامین عبداللهی، اثر عاشورایی «دیدار» به خوانندگی امیر شیشه‌گران و آهنگسازی فرید نادری، «جمعه بی‌شنبه» به خوانندگی فریدون آسرایی و آهنگسازی پیام شفاهی و «فصل پریشان شدنم» به خوانندگی و آهنگسازی علی زندوکیلی اشاره کرد.

در ۶ ماهه نخست سال جاری، سالار عقیلی برای چهار قطعه دیگر به نام‎های «می‌ترسم»، «مادر» (به مناسبت روز مادر)، «باران بهاری» و «دلبسته شدم» از دفتر موسیقی مجوز دریافت کرده است.

این در حالی است که به نظر می‌رسد میزان درخواست مجوز برای آثار پاپ و تلفیقی بیشتر شده و آثار ارائه شده در حوزه سنتی افزایش پیدا نکرده است.
 
  • Rose
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین