Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

روش صحیح استفاده از کرم دور چشم

اطلاعات موضوع

Kategori Adı نکات آرایشی بهداشتی
Konu Başlığı روش صحیح استفاده از کرم دور چشم
نویسنده موضوع saharrahin
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

saharrahin

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 17, 2020
ارسالی‌ها
7
پسندها
9
امتیازها
3

اعتبار :

قبل از استفاده کرم دور چشم ابتدا صورت خود را بشویید. دور چشمتان باید تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و مواد آرایشی باشد، تا کرم به خوبی جذب پوست شود. سپس مقدار کمی از کرم برداشته و با انگشت حلقه به صورت ضربه ای و آهسته آن را دور چشم پخش کنید. پوست اطراف چشم را نکشید زیرا باعث به وجود آمدن چین و چروک می شود.

چه زمانی باید از کرم دور چشم استفاده کرد؟
کمپانی های تولید کننده محصولات مراقبتی پوست و تولید کننده کرم های دور چشم، پیشنهاد می کنند از کرم دور چشم در شب و صبح بر روی پوست تمیز استفاده کنید. اما چنانچه بخواهید از کرمی برای دور چشمتان در طول روز و زیر آرایش از آن استفاده کنید حتما از کرم دور چشمی استفاده کنید که فاکتورهای حفاظتی در برابر آسیب های اشعه های مضر خورشید مانند UVA و UVB را داشته باشد. البته اگر در ترکیبات کرم دور چشم شما دی اکسید تیتانیوم یا زینک اکسید وجود داشته باشد می تواند از پوست دور چشم در برابر آفتاب محافظت کند.

چه نوع کرم دور چشمی مناسب است؟
از آنجا که پوست دور چشم بسیار حساس است و سریع واکنش نشان می دهد و دچار التهاب می شود، بنابراین باید از کرمی استفاده کنید که فاقد هر گونه مواد عطری و اسانس باشد تا حساسیت ایجاد نکند. همچنین pH کرم باید نزدیک pH پوست باشد. علاوه بر این ها ، وجود الکل و منتول در ترکیبات کرم دور چشم می تواند باعث التهاب پوست شما شود. بهتر است از کرم های دور چشم تیوپی استفاده شود زیرا کمتر در معرض هوا و نور قرار می گیرند و کیفیت آن ها حفظ می شود.

ترکیبات کرم های دور چشم در سنین مختلف
سنین جوانی
استفاده از یک کرم دور چشم با مرطوب کنندگی و آبرسانی که حاوی اسید هیالورونیک یا سرامیدها باشد کافی است. با توجه به خشکی پوست خود روزی یک تا دو بار استفاده کنید، همچنین از غیر حساسیت زا بودن کرم دور چشم اطمینان حاصل کنید.

بعد از ۳۰ سالگی
در این سن همزمان با استفاده از کرم دور چشم باید ویتامین C، چای سبز و دیگر آنتی اکسیدان ها را مصرف کنید. این کار باعث می شود تولید کلاژن دراطراف چشم افزایش یابد و پوست دور چشم روشن تر شود. شبها و صبح ها از کرم دور چشم استفاده کنید.

سنین بین ۴۰ تا ۵۰ سالگی
در این سن از محصولی استفاده کنید که حاوی رتینول باشد. رتینول باعث بهبود خطوط ریز دور چشم، بافت و حتی رنگ پوست دور چشم می شود. در کنار رتینول وجود اسید هیالورونیک نیز برای حفظ رطوبت اطراف چشم و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست (کاهش چین وچروک) لازم است. از کرم های حاوی رتینول فقط شب ها استفاده کنید.

میانسالی به بعد
در میانسالی به بعد، به محصولی احتیاج دارید که حاوی فاکتورهای رشد (با نام مستعار فاکتورهای رشد اپیدرمال)، باشند. فاکتورهای رشد عبارتند از مگاپپتید ها که باعث رشد سلول های پوستی شده و بیشتر اساس گیاهی دارند. این کرم ها نمای ظاهری خطوط و چین و چروک های دور چشم را بهبود می بخشند. اگر پوست دور چشمتان تیره و کدر است، محصولی که حاوی کافئین باشد می تواند کمک کننده باشد.


کرم دور چشم الارو مدل Anti Wrinkle

کرم دور چشم الارو مدل Anti Wrinkle
مشاهده فایل‌پیوست 1600525709491.gif


کاهش تیرگی و پف و چین و چروک های اطراف چشم
منبع: بهترین کرم های دور چشم زیر 30 سال و بالای 40 سال (خارجی و ایرانی) | ببین ببر
 
بالا پایین