Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ در SSL

  • نویسنده موضوع eLOy
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ در SSL
نویسنده موضوع eLOy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan eLOy

eLOy

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 21, 2013
ارسالی‌ها
8,742
پسندها
14,848
امتیازها
113
سن
41
محل سکونت
TeHrAn
وب سایت
www.biya2forum.ir
تخصص
نقاشی و خوشنویسی
ماه تولد

اعتبار :

آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ در SSL






آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ در ssl



با سلام و احترام خدمت همراهان همیشگی شرکت ایرانی طرح
گاهی اوقات ممکن است بعد از نصب و پیکربندی گواهینامه SSL بعد از وارد شدن به سایت با پیغام زرد رنگ یا همان اخطار به جای علامت سبز رنگ در داخل دایره مواجه شوید.
این خطا به این دلیل است که سایت ناامن بوده و با وجود SSL و نصب بودن آن امنیت سایت تایید نمی شود. در این مقاله نحوه رفع خطای زرد رنگ SSL را بررسی میکنیم .


آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ در ssl



آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ در SSL

روش اول

برای رفع مشکل اخطار زرد رنگ SSL باید صفحات خود را از لحاظ وجود پروتکل ناامن HTTP بررسی کنید و در اینجا منظور از این پروتکل باید آدرس هایی که با HTTP آغاز میشود میباشد .
برای مثال Website Domains Names & Hosting | Domain.com از لحاظ SSL ناامن بوده ولی Website Domains Names & Hosting | Domain.com امن میباشد.
برای بررسی و پاکسازی پروتکل ناامن HTTP باید لینک تصاویر و آدرس هایتان را از آدرس Website Domains Names & Hosting | Domain.com به آدرس Website Domains Names & Hosting | Domain.com تغییر دهید.


آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ در ssl



برای اینکار باید اول لینک آدرس ها به جای //:http دو علامت // قرار دهید تا این پروتکل از صفحات شما پاکسازی شود. بعد از آن مشاهده میکنید که علامت گواهی SSL به حالت قفل سبز رنگ در می آید.در این حالت تمامی تصاویر و فایل ها شامل فایل های جاوا ، CSS و … همچنین لینک های دیگر استفاده شده در سایت شما باید به صورت HTTPS فراخوانی شده باشد. برای اینکار ابتدا وارد سایت GTmetrix | Website Speed and Performance Optimization شوید و سایت خود را آنالیز کرده و بعد از بررسی در صفحه باز شده نتیجه بررسی را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از تب Waterfall آدرس سایت ها را میتوانید مشاهده کنید و لینک های بدون قفل را در آنجا بیابید و در سایت خود اصلاح کنید. بعد از اینکار تمامی لینک ها به رنگ سبز درخواهد آمد.


آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ در ssl



روش دوم

با مرورگر گوگل کروم سایت خود را باز کرده و در قسمتی از صفحه روی سایت خود راست کلیک کرده و inspect را کلیک کنید و در صفحه باز شده تب Consule را انتخاب کنید. در اینجا تمامی خطاها و اخطارها صفحه ای که باز کرده اید به شما نمایش داده می شود و میتوانید موارد را برطرف کنید بخصوص موارد که با عبارت Mixed Content نمایش داده میشود. بعد از اتمام مراحل عیب یابی سایت شما در حالت HTTPS با قفل سبز رنگ به نمایش خواهد آمد.
 
بالا پایین