Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

صدور ۱۷ اخطاریه بهداشتی در سنندج

  • نویسنده موضوع AynaZ
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اطلاعات عمومی
Konu Başlığı صدور ۱۷ اخطاریه بهداشتی در سنندج
نویسنده موضوع AynaZ
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan AynaZ

AynaZ

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 9, 2020
ارسالی‌ها
54
پسندها
201
امتیازها
33
محل سکونت
Tabriz
وب سایت
xnforo.ir
تخصص
کارگردانی و نویسندگی

اعتبار :

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: روند فعالیت صنوف مختلف خدماتی و اداری در سطح شهر سنندج در چهار چوب اجرای نکات بهداشتی و الزام به رعایت آن‌ها جهت حفظ سلامت شهروندان به صورت شبانه روزی توسط اکیپ‌های ضربت و گشت‌های مشترک مورد ارزیابی وبازرسی قرار گرفته است.

او افزود: رسالت کادر بهداشت تأمین و حفظ سلامت مردم برابر با رعایت موازین بهداشتی و برخورد قانونی با افرادی است که به هر نحوی سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، و این مهم به صورت مجدانه در طول ایام سال اجرا شده ومورد پیگیری‌های لازم قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه طی چهار روز گذشته اکیپ‌های نظارتی این مرکز از ۹۱ اداره، دفاتر خدماتی و اماکن تهیه و توزیع مواد غذائی و سایر صنوف که به صورت مستقیم در ارتباط با مردم و ارایه خدمات هستند بازدید صورت گرفته است بیان کرد: در همین راستا تعداد ۱۷ اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی به مراکز واماکنی که موازین بهداشتی را رعایت ننموده، صادر شده است تا در طی مدت یاد شده نسبت به رفع موارد نقص خود اقدام نمایند.

فلاحی ادامه داد: در مدت زمان یادشده در سنندج تعداد ۱۰ مورد شکایات مردمی با توجه به حساسیت موضوع مورد پیگیری تا حصول نتیجه مطلوب قرار گرفته ویک مکان هم به علت تخلف بهداشتی پلمپ شده است.

او با اشاره به روند سایر فعالیت‌های این اکیپ‌ها افزود: در طی همین مدت از تعداد ۲ مورد نان خبازی‌ها جهت تست استفاده از جوش شیرین ومیزان نمک مجاز وهمچنین ۱۵ مورد از مراکز تهیه وعرضه غذای آماده، رستوران و قنادی جهت تایید سلامت مواد مذکور نمونه برداری صورت گرفته که در صورت عدم مطابقت با استاندارد‌های لازم برابر قانون بامتصدیان مربوطه برخورد خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: روند پیگیری رفع مشکلات آب شرب شهری سنندج همچنان ادامه داشته و در این راستا در طی روز‌های گذشته کارشناسان بهداشت محیط این مرکز بر نحوه گند زدائی و شستشوی یکی دیگر از مخازن نظارت داشته اند.

فلاحی اضافه کرد: تعداد ۲۵ فقره آب شرب شبکه لوله کشی و ۷۲ مورد تست کلر سنجی در سطح شهر سنندج به انجام رسیده است.

او با بیان اینکه در طی روز‌های پایانی هفته گذشته هشت هزار و ۸۶۸ نفراز شهروندان در مرحله سوم مورد غربالگری قرار گرفته اند، اذعان داشت: همچنین ۱۴۷ مورد آزمایش سرپایی تست کرونا از مراجعین به مراکز ۱۶ ساعته در چهار روز گذشته، صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان گفت: نظارت بر فعالیت مراکزسرپائی تست کرونا توسط کارشناسان بهداشت محیط به صورت روزانه صورت گرفته و عملیات ضدعفونی و گند زدائی سطوح این مراکز به صورت روزانه با دقت کامل انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع


Let's block ads! (Why?)

ادامه مطلب...
 
بالا پایین