Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کاهش ۹۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات

  • نویسنده موضوع AynaZ
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اطلاعات عمومی
Konu Başlığı کاهش ۹۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات
نویسنده موضوع AynaZ
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan AynaZ

AynaZ

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 9, 2020
ارسالی‌ها
54
پسندها
201
امتیازها
33
محل سکونت
Tabriz
وب سایت
xnforo.ir
تخصص
کارگردانی و نویسندگی

اعتبار :

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از کاهش قابل توجه تلفات ناشی از تصادفات در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

او گفت : اقدامات موثر معاونت ترافیک باعث کاهش ۹۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در شهریور ماه امسال نسبت به شهریور ماه پارسال شده است.

ارجمندی افزود: تصادف موضوعی تأثیرگذار در توسعه اقتصادی، سلامت و اجتماعی است که می‌تواند هزینه‌هایی را به کشور تحمیل کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه پارسال و در کلانشهر کرمانشاه تعداد زیادی از همشهریان ما جان خود را در تصادفات سطح معابر شهری از دست داده اند که مسئولیت آور بودن این آمار، باید خواب را از چشم ما مسئولان بگیرد که بررسی‌های آماری دو نکته بسیار تاسف بار را نشان می‌دهد.

این مقام مسؤل گفت: اول آنکه بخش عمده تلفات تصادفات مربوط به عابر پیاده هستند و دوم اینکه سرعت غیرمجاز، اصلی‌ترین عامل بروز تصادفات منجر به فوت در سطح معابر شهری کلانشهر کرمانشاه است که بدون شک این دو مهم قبل از هر چیز بیان کننده فاصله گرفتن ما، یعنی مسئولان و کاربران معابر از حمل و نقل انسان محور در کلانشهر کرمانشاه است.

ارجمندی افزود: با اقدامات صورت گرفته در حوزه آرام سازی ترافیکی، اصلاحات هندسی، تعریف تابلو‌ها و علائم افقی، عمودی، خط کشی‌های محوری و عابرپیاده و نصب جدا کننده‌های میانی و... بنا بر اعلام پلیس محترم راهور علاوه بر کاهش قابل توجه تصادفات فوتی سهم تصادفات عابر پیاده نیز کاهش یافته است.

او گفت: مطابق آمار اخذ شده در شش ماهه اول سال به طور میانگین نسبت به پارسال بیش از ۳۰ درصد کاهش تلفات ناشی از تصادفات را داشتیم.

ارجمندی ادامه داد: باید در نظر داشت که بخش اول اقدامات شهرداری کرمانشاه در پایان سه ماهه به انجام رسید و کاهش آمار تصادفات مربوط به سه ماهه دوم است و اگر فقط سه ماهه دوم مد نظر باشد متوسط کاهش آمار تلفات از ۵۰ درصد بیشتر خواهد بود که اوج این کاهش در شهریور ماه و برابر ۹۰ درصد بدست آمد.

او گفت: بدون شک تدوام این حرکت بزرگ، همکاری و همراهی شهروندان فهیم کرمانشاهی و همکاری هرچه بیشتر پلیس راهور را با خدمتگذاران خود در حرکت به سمت حمل و نقل انسان محور و هدف گذاری ایده چشم انداز صفر که ان‌شاالله در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت را می‌طلبد و امیدواریم در آینده نزدیک شهری کاملا امن و ایمن برای مردم داشته باشیم .

انتهای پیام/د

Let's block ads! (Why?)

ادامه مطلب...
 
بالا پایین