Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

10 تکنیک کاربردی و قطعی برای افزایش بازدید سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفندستان
Konu Başlığı 10 تکنیک کاربردی و قطعی برای افزایش بازدید سایت
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰



10 تکنیک کاربردی و قطعی برای افزایش بازدید سایت
10 تکنیک کاربردی و قطعی برای افزایش بازدید سایت

اگر شما از صاحبان کسب و کار های اینترنتی هستید، همانند سایر افراد شاغل در این حرفه افزایش بازدید از سایت شما و همچنین افزایش ترافیک ورودی به سایت شما که در نتیجه آن افزایش فروش محصولات شماست، هدف شما از راه اندازی سایت خواهد بود. در این مقاله شما را با 10 تکنیک کاربردی و مهم که این امر را موجب میشود، آشنا میکنیم. برای رسیدن به این هدف در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

1. تولید محتوای جامع
طبق تحقیقات انجام شده از نتایج صفحه اول جست و جوی گوگل تمامی نتایجی که در صفحه اول این لیست قرار میگیرند دارای مقاله ای با حداقل 2000 کلمه در مورد عبارت جست و جو شده هستند. همین موضوع گویای این مهم هست که تولید محتوایی که کامل و جامع بوده و همزمان هم به سؤال ابتدایی کاربر و هم به سؤالات احتمالی بعدی آن پاسخ دهد میتواند موجب افزایش بازدید از سایت شما شود.
2. تولید محتوای چند رسانه ای
وقتی صحبت از تولید محتوا میشود، تنها محتوای متنی مطرح نیست. امروزه تولید محتوای گوناگون اعم از عکس، فیلم، پادکست، کتاب های صوتی و ... هم به اندازه تولید محتوای متنی و شاید بیشتر از آن بر روی افزایش بازدید از سایت تأثیرگذار خواهد بود. در بسیاری از موارد برای پاسخ به نیاز یک کاربر یک ویدیو چند دقیقه ای بسیار بیشتر از یک متن چند هزار کلمه ای میتواند مؤثر باشد. استفاده از پادکست و کتاب های صوتی نیز در چند سال اخیر بسیار بیشتر از گذشته شده است. پادکست ها و کتاب های صوتی به گونه ای میتوانند زمان های مرده کاربران در طول روز مانند زمان انتظار برای رسیدن به مقصد در تاکسی، اتوبوس و مترو را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده آن ها قرار دهد.

10 تکنیک کاربردی و قطعی برای افزایش بازدید سایت

3. فعالیت مستمر بر روی سئو سایت
تلاش برای جذب ترافیک در واقع تلاش برای دیده شدن سایت در نتایج صفحه اول جست و جو گوگل است. برای انجام بهینه سازی سایت فعالیت های مختلفی در قسمت های مختلفی از سایت باید به طور مستمر انجام شود. به طور کلی سئو سایت به سه بخش اصلی سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تقسیم میشود. برای موفقیت در سئو داخلی ساختار سایت باید به درستی چیده شود و در درون سایت از محتوای جامع و چند رسانه ای و البته منحصر به فرد استفاده شود. در سئو خارجی باید بر روی دریافت بک لینک از سایت هایی که به گونه ای محتوا و حوزه فعالیتی یکسان به سایت شما دارند و سایت های قدرتمندی هستند فعالیت کرد. سئو تکنیکال نیز بر روی قسمت های تخصصی سایت مانند سرعت سایت و قدرت دامنه و ... تمرکز میکند. توصیه میشود برای موفق شدن سایت خود در حوزه سئو از یک مؤسسه تخصصی در این حوزه مشاوره سئو دریافت نمایید تا بتوانید برای هر چه بهتر انجام شدن سئو سایت خود در مسیری درست قدم بردارید. در انجام سئو به این نکته توجه داشته باشید که سئو یک سایت یک پروژه زمان بر از حداقل چند ماه تا چند سال است. اما اگر به نتیجه برسد دست یافتن به یک جایگاه ثابت و مناسب را برای سایت شما را تضمین میکند.
4. امکان کامنت گذاری در سایت
برای کاربران سایت خود این امکان ر ا فراهم کنید تا بتوانند در سایت شما فعالیت داشته باشند و نظرات خود را به شما بگویند. به نظرات آن ها با صبوری و به درستی پاسخ دهید. پذیرای نقدهای کاربران خود بوده و در صدد جبران آن ها برآیید و در برابر تشکر ها قدردان باشید.
5. شبکه های اجتماعی
امروزه بر کسی پوشیده نیست که فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. اگر هوشمند باشید میتوانید از این موضوع به نفع وب سایت خود استفاده نموده و با نمایش آن در شبکه های اجتماعی ترافیک هدفمندی را جهت بازدید از سایت خود از این شبکه ها دریافت نمایید.
6. وبلاگ نویسی مهمان
سایت های وبلاگ نویسی بسیار زیادی وجود دارند که روزانه کاربران بسیاری از آن ها بازدید میکنند. با فعالیت در این بلاگ ها و نوشتن و صحبت از وب سایت خود در این وبلاگ ها، سایت شما توسط بازدیدکنندگان این سایت ها دیده شده و ترافیک زیادی به سمت سایت شما روانه خواهد شد.
7. آپارات و یوتیوب
به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی در دنیای وب موفق خواهید بود که بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین پاسخ ممکن را به کاربر بدهید. همانطور که از قبل نیز به این نکته اشاره کردیم، در بسیاری از موارد یک ویدیو چند دقیقه ای میتواند خیلی سریع تر و کامل تر و جامع تر از یک متن چند هزار کلمه ای پاسخگوی نیاز کاربر باشد. ویدیو های خوب و منحصر به فرد تولید نموده و آن ها را در بستر های مربوط به انتشار ویدیو اعم از آپارات و یوتیوب منتشر نمایید.
8. امکان پرسش و پاسخ
در قسمت های مختلف وب سایت خود باکس هایی جهت پرسش های احتمالی کاربران قرار دهید تا در صورت نیاز پرسش های خود را مطرح نمایند. این امر موجب میشود تا اگر محتوای شما نتواند به طور کامل نیاز کاربر را پاسخ دهد، به طور مستقیم با پرسش وی بتوانید پاسخش را بدهید. این امر تجربه کاربری خوبی را از سایت شما برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

10 تکنیک کاربردی و قطعی برای افزایش بازدید سایت



9. ساخت اپلیکیشن موبایلی
تعداد کاربرانی که از طریق موبایل جستجو های مورد نیاز خود را انجام میدهند امروزه چند برابر تعداد کاربرانی است که از طریق کامپیوتر سرچ های خود را انجام میدهند. پس لازم است بتوانید تجربه کاربری بسیار خوبی را از کاربران موبایل دریافت نمایید. یکی از راه های این تجربه خوب امکان ساخت اپلیکیشن های موبایلی است. نیازی به طراحی یک اپلیکیشن فوق حرفه ای نیست یک اپلیکیشن ساده که بتواند پاسخگوی نیاز کاربر باشد نیز برای شروع کافی است.

شاید تصور کنید ایمیل مارکتینگ امروزه به یک راه قدیمی تبدیل شده است اما خوب است بدانید دریافت ایمیل کاربرانی که به سایت شما سر میزنند و ارسال مطالبی که به گونه ای با آنچه آن ها در سایت شما جست و جو کرده اند برای آن ها میتواند باعث ایجاد ارتباطی بین وب سایت شما و کاربر شود و کاربر را ترغیب نماید تا دوباره به سایت شما سر بزند.

با انجام تمامی تکنیک های گفته شده این تضمین به شما داده خواهد شد که بتونید سایت خود را صفحه ابتدایی نتایج گوگل ببینید و موجب افزایش بازدید از وب سایت خود به بهترین شکل ممکن و جذب ترافیک هدفمند برای سایت خود شوید.
 
  • Rose
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین