Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درب ریلی،کشویی خاص

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı درب ریلی،کشویی خاص
نویسنده موضوع Sara zand
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan کابینت شاپ

Sara zand

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 22, 2020
ارسالی‌ها
5
پسندها
5
امتیازها
3

اعتبار :

درب ریلی ، کشویی

با کوچک شدن خانه ها و آپارتمان های امروزی بیش تر ما با کمبود جا رو به رو هستیم اما از طرفی دیگر هم معماری داخلی به سمت ابداع و استفاده از متریال ها و وسایل پیشرفته و مدرن پیش می روند که به نوعی می توان کوچکی و محدودیت فضا در آپارتمان های جدید را بر طرف نمود. درب های کشویی با انواع و نمونه های مختلف از این دسته نوآوری ها هستند.
درب ریلی شیشه ای بیشتر برای مصارف مغازه ها و پاساژها و یا هر نوع مکانی که تردد زیادی دارد و نیز باید محیط داخل قابل رویت باشد از درب کشویی شیشه ای استفاده شده و این گونه درب های کشویی شیشه ای بیشتر برای محدودیت هایی از قبیل محدود کردن اختلاف دمای دو محیط خارج و داخل استفاده شده است ودرب های ریلی چوبی چه با رویه مصنویی یا طبیعی بیشتر برای مصارف خانگی و دکوراتیو استفاده شده ویا به عنوان درب ریلی جداکننده استفاده شده یا به عنوان درب کشویی برای اتاق ها و انباری های خانه کاربرد دارد ونیز می توان از آنها به عنوان درب کشویی کمدی یا درب کشویی کمد دیواری استفاده کردبرای مشاهده مطالب بیشتر از سایت زیر دیدن فرمایید

درب ریلی و درب کشویی slide door
 

پیوست‌ها

  • 2C260191-A7A5-4FD8-B605-183C61D9B257.jpeg
    2C260191-A7A5-4FD8-B605-183C61D9B257.jpeg
    497.3 کیلوبایت · بازدیدها: 14

کابینت شاپ

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 11, 2021
ارسالی‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

ممنون از مطلب جالبتون
درب کابینت‌ها و کمد دیواری ازجمله کلیدی‌ترین بخش‌ها به‌منظور تأثیر بر فضای دکوراسیون داخلی اتاق‌خواب و آشپزخانه بوده و تأثیر مستقیمی بر زیبایی این فضاها دارد؛ بنابراین کاملاً طبیعی است که انواع درب کرکره‌ای برای کمدها و کابینت‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.
کابینت شاپ به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های یراق کابینت با بیش از یک دهه تجربه بوده و یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات آشپزخانه می‌باشد. با توجه به همین اعتبار نیز خرید انواع درب‌های کرکره‌ای برای کمد دیواری و کابینت را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.
 
بالا پایین