Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بررسی قیمت روز 3 خودروی داخلی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı قیمت انواع خودرو
Konu Başlığı بررسی قیمت روز 3 خودروی داخلی
نویسنده موضوع zizigoloo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zizigoloo

zizigoloo

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 15, 2020
ارسالی‌ها
4
پسندها
4
امتیازها
3

اعتبار :

پراید ۱۳۱


پراید یکی از ارزان‌قیمت‌ترین خودروها در بازار بود که اکنون پله‌های ترقی را طی کرده و با رسیدن به بالای صد میلیون تومان قیمتی باورنکردنی و بی‌سابقه را برای خود رقم زده است. این خودرو که تا پیش‌ازاین محبوب خانواده‌های کم‌درآمد ایرانی بود اکنون به حسرتی بزرگ برای آن‌ها تبدیل شده است. پراید ۱۳۱ صفرکیلومتر مدل ۹۹ سفید در رنج قیمتی ۱۱۹ تا ۱۲۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این تفاوت قیمت بستگی به این دارد که صاحب فعلی خودرو همان نسخه کارخانه را به فروش برساند یا آن روکش‌های صندلی، تایرها، کف‌پوش و… نیز برای آن تهیه کرده باشد.


در میان نمونه‌های کارکرده و صفرکیلومتر پراید ۱۳۱ رنگ سفید دارای بیشترین تقاضا و درنتیجه بیشترین طرفدار است. به همین دلیل با قیمت بالاتری نسبت به دیگر رنگ‌ها به فروش می‌رسد. با توجه به قیمت روز خودروهای داخلی متوسط قیمت پراید ۱۳۱ مدل ۹۹ ۱۰۰ میلیون، مدل ۹۸ ۹۵ میلیون، مدل ۹۷ ۹۰ میلیون، مدل ۹۶ ۸۵ میلیون، مدل ۹۵ ۸۰ میلیون است. این قیمت‌ها با توجه به کیلومتر کارکرد، تخفیف بیمه، مقدار رنگ‌شدگی یا وجود قطعات تعویضی، سلامت فنی و… متفاوت است و ممکن است کمتر یا بیشتر شود.


ساندرو استپ وی


ساندرو استپ وی نیز یکی از پرطرفدارترین خودروهای هاچ‌بک است که با مصرف پایین و ایمنی بالا بسیاری از خریداران را به خود جذب کرده است. مدل‌های مختلف این خودرو در دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود اما مدل ۹۹ آن تنها در نسخه اتوماتیک روانه بازار شده است. در محدود ۳۱۵ تا ۵۴۰ میلیون تومان می‌توانید یک ساندرو استپ وی ساخت ۹۵ تا ۹۹ را خریداری کنید. البته اگر مشکلی با کیلومتر کارکرد بالا، رنگ‌شدگی یا تعویضی بودن بخشی از بدنه نداشته باشید ممکن است بتوانید نمونه‌های ارزان‌قیمت‌تر آن را نیز پیدا کنید.


دانگ فانگ H30


دانگ فانگ H30 یکی از نیمه شاسی‌بلندهای پرفروش چینی است که از سال ۹۵ توسط ایران‌خودرو به بازار عرضه شده است. مثل دیگر خودروهای خارجی قیمت روز این خودرو نسبت به روز اولی که وارد بازار ایران شده بود بسیار متفاوت است. در حال حاضر برای خرید مدل ۹۸ این خودرو باید حدود ۳۴۵ میلیون تومان هزینه کنید.


مدل‌های مختلف دانگ فانگ H30 همگی در نمونه‌های دنده اتوماتیک به فروش می‌رسند. اگر از ابزار قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی همراه مکانیک استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد که مدل ۹۵ این خودرو با متوسط قیمت ۲۷۰ میلیون، مدل ۹۶ با قیمت ۲۸۰ میلیون، مدل ۹۷ با قیمت ۳۱۵ میلیون و مدل ۹۸ با قیمت ۳۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شعر و ادب
 
بالا پایین