Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

هودی دیگر چیست؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی مد و لباس
Konu Başlığı هودی دیگر چیست؟
نویسنده موضوع saharrahin
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan saharrahin

saharrahin

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 17, 2020
ارسالی‌ها
7
پسندها
9
امتیازها
3

اعتبار :

هودی نوعی سویشرت، بلوز یا ژاکت است که کلاهی دارد. در حقیقت، به سوییشرتی که جلوبسته باشد و کلاه داشته باشد، هودی می‌گویند. ولی اگر پشمی و ضخیم و سنگین باشد، دیگر هودی محسوب نمی‌شود. این سبک معمولاً به عنوان لباس‌ راحتی یا لباس ورزشی استفاده می‌شود و افراد اغلب آن را با شلوار گرم‌گن می‌پوشند. این لباس با وجود استایل و جنس راحتی که دارد به خوبی می‌تواند گرما را به دام بیندازد. از آنجا که هودی‌ها شل و پنبه‌ای هستند، نمی‌توان از آن‌ها در محیط‌های خیلی رسمی استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان از کلاه هودی برای گرم نگه داشتن سر فرد در هوای سرد و بارانی استفاده کرد. در بسیاری از هودی‌ها، جیب بزرگی تعبیه شده است که راحتی بیشتری را برای صاحب آن، به ارمغان می‌آورد.

چگونه با هودی ظاهر جذابی داشته باشیم

باور کنید یا نکنید، حتی با هودی هم می‌توان ظاهر جذابی داشت. فقط باید نحوه‌ی ست کردن آن را بلد باشید. روش‌های زیادی وجود دارد که امکان استفاده از هودی در فصل سردتر را نیز ممکن می‌سازد. ما در ادامه، این روش‌ها را معرفی می‌کنیم و به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توان با هودی نیز ظاهر جذابی داشت.

هودی با کت

هر مردی در کمد لباس‌های یک کت خوش دوخت دارد که عاشق آن است. شما می‌توانید آن را با هودی نیز ست کنید. بسیاری از مردان تصور می‌کنند که از کت خود فقط می‌توانند در مراسم رسمی استفاده کنند. ولی نمی‌توانند چگونه می‌توانند از همان کت، یک ظاهر نیمه رسمی یا حتی ساده بسازند و هرجا که می‌خواهند، آن را بپوشند. آن‌ها تنها چیزی که احتیاج دارد، یک هودی است که به ساده سازی استایل کمک می‌کند. پس وقتی که جمعه فرا رسید، کت خود را از روی هودی ساده بپوشید و کلاه آن را بیرون بگذارید. البته شلوار هم باید ساده و کفش‌ها کتانی باشند.

ژاکت پارکا و هودی

شما می‌توانید هودی را با یک ژاکت پارکا ست کنید. این ترکیب نه تنها گرم و کاربردی است بلکه می‌تواند شیک و مدرن هم به نظر برسد. برای اینکه هیچ مشکلی در استایل شما وجود نداشته باشد، سعی کنید تمام لباس‌ها مدرن و شیک باشند. برای جذاب‌تر شدن، از هودی و پارکا مشکی رنگ استفاده کنید. سپس از شلوارهای متناسبی استفاده کنید تا در کل، ظاهری ساده ولی جذاب داشته باشید.

کت جین با هودی

ترکیب هودی با کت جین گزینه‌ای مناسب و جذاب در فصل پاییز است. اگرچه جین در رنگ‌های مختلفی وجود دارد، اما بهتر است از جین آبی رنگ استفاده کنید تا آن را با هودی‌های متفاوتی ست کنید. در این موارد، هودی اگر توسی یا سفید باشد بهتر است. استایل خود را با شلوار جین جذب و کفش ورزشی کامل نمایید.

کت چرم و هودی

یکی از بهترین ست‌ها، ترکیب کت چرم و هودی است. این ست هم در زمستان شما را گرم نگه می‌دارد، هم کاملا شیک و امروزی است. در این موارد بهتر است از هودی‌های بدون طرح و ساده استفاده کنید تا ظاهر بهتری داشته باشید. سپس آن را با شلوار جین راسته یا چرم ست مشکی رنگ ست کنید. اگر می‌خواهید شلوار جین مشکی بپوشید، اما اگر نگران این هستید که زیادی دارک به نظر برسید، پس یک هودی خاکستری رنگ یا سفید استفاده کرده و آن را با شلوار جین و کت چرم مشکی ست کنید.

کدام هودی بهتر و مناسب تر است؟

معمولا برای خرید هودی، گزینه‌های زیادی خواهید داشت. ولی بهتر است از هودی با رنگ ساده و بدون طرح چاپی استفاده کنید. مگر اینکه از آن در موارد زیادی استفاده نکنید. هودی هرچه ساده‌تر باشد، جذاب‌تر خواهد بود و آن را بهتر می‌توان ست کرد. برای مثال، هودی مشکی، خاکستری و سفید همیشه محبوبیت خیلی زیادی دارند و با اکثر لباس‌های زمستانی، ست می‌شوند.

هودی طرح دار

اینکه هودی با طرح‌های چاپی بگیرید هیچ اشکالی ندارد و گاها می‌تواند جذاب باشد. ولی هرچه هودی ساده‌تر باشد بهتر است. اگر هودی طرح‌دار می‌پوشید، آن را با کت و کاپشن طرح‌دار ست نکنید و سعی کنید از ایجاد یک استایل شلوغ، اجتناب کنید.

هودی زمستانه دخترانه


هودی زنانه طرح دختر


مشخصات کلی

  • جنس:نخ، پلی استر، ویسکوز
  • فرم:معمولی
  • کلاه:کلاه دار
  • قد:روی باسن
  • نحوه بسته شدن:جلو بسته
  • طرح پارچه:ساده


هودی زنانه طرح درخت کد S398


مشخصات کلی

  • جنس:نخ، پلی استر، ویسکوز
  • فرم:معمولی
  • کلاه:کلاه دار
  • قد:روی باسن
  • نحوه بسته شدن:جلو بسته
  • طرح پارچه:ساده

خرید هودی مردانه ارزان


هودی مردانه به رسم کد 100


مشخصات کلی

  • جنس:نخ، پلی استر
  • طرح پارچه:ساده
  • فرم:معمولی
  • کلاه:کلاه دار
  • نحوه ی بسته شدن:جلو بسته



هودی-مردانه-به-رسم-طرح-یوونتوس-کد-188


مشخصات کلی

  • جنس:پلی استر، پشم
  • طرح پارچه:ساده
  • فرم:معمولی
  • کلاه:کلاه دار
  • نحوه ی بسته شدن:جلو بسته


هودی مردانه مدل A21


مشخصات کلی

  • جنس:پلی استر، پشم
  • کلاه:کلاه دار

سلیقه‌ی شما از هر نکته‌ای مهم‌تر است
اگر همه‌ی دنیا بگویند که هودی مشکی رنگ جذاب‌تر است و هودی خاکستری استایل زیباتری ایجاد می‌کند، ولی شما با این رنگ‌ها مشکل دارید، پس یک هودی قرمز یا زرد رنگ بخرید و هرجوری که دوست دارید، آن را ست کنید. اصرار ما به استفاده از رنگ‌های سرد و تیره، به فصل نیز بستگی دارد. چون معمولا در فصل سرما، اکثرا از رنگ‌های تیره و سرد استفاده می‌کنند.

نکات کلی در استفاده از هودی‌ ها

اگر تمایل دارید که از هودی‌ها در هر هوایی استفاده کنید و سرمای محیط برای شما اهمیتی ندارد، توصیه می‌کنیم که کلاه خود هودی را بیخیال شوید و از کلاه بافتنی مجزایی استفاده کنید. به این ترتیب به هیچ وجه سرما نمی‌خورید.

هنگام استفاده از هودی، استایل خود را ساده و معمولی نگه دارید. پوشیدن هودی با کلاه زرد رنگ و کتانی قرمز رنگ و شلوار آبی رنگ، به اندازه‌ی یک استایل توشی یا مشکی جذابیت ندارد.

با هودی شلوار پارچه‌ای نمی‌پوشند. این نکته را فراموش نکنید. اما به این نکته هم دقت کنید که با وجود ساده بودن هودی، بهتر است آن را با گرم‌کن و زیرشلواری خانگی نپوشید و دقت بیشتری به خرج دهید.

پوشیدن چکمه‌های کوه‌نوردی با هودی بد نیست، ولی سعی کنید از کفش چرمی و هودی استفاده نکنید. مگراینکه از روی یک هودی مشکی ساده، یک کت بلند کلاسیک می‌پوشید و شلوار جین جذب به پا می‌کنید. در این حالت، می‌توانید از کفش‌های ورنی ولی معمولی نیز استفاده کنید. ولی معمولا کفش پیشنهادی برای ست کردن با هودی، کفش ورزشی است.

سخن آخر

بسیار خوب، اگر تا به حال از هودی‌های خود فقط برای خرید از سوپرمارکت سر کوچه استفاده می‌کردید، حالا به خوبی می‌دانید که چگونه به کمک آن‌ها استایل جذابی داشته باشید. امیدواریم که به این توصیه‌ها عمل کرده و با راحتی‌ترین لباس کمد خود، بهترین استایل پاییزی را بسازید.
 
بالا پایین