Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکات مهم در خرید ماهیتابه نچسب

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı نکات مهم در خرید ماهیتابه نچسب
نویسنده موضوع Google
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Google

Google

کاربر انجمـن :)
تاریخ ثبت‌نام
Oct 30, 2013
ارسالی‌ها
237
پسندها
48
امتیازها
18
محل سکونت
؟
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
؟
دل نوشته
؟
بهترین اخلاقم
؟
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

نکات مهم در خرید ماهیتابه نچسب


یادگیری نحوه خرید یک تابه نچسب که برای شما مناسب باشد، آسان است وقتی از یک سرآشپز رستوران واقعی راهنمایی می گیرید. هر کسی که آشپزخانه خوبی داشته باشد می تواند اقرار کند به اینکه یک ماهی تابه نچسب یک ماده ضروری است. شما نمی توانید بدون آن یک املت یا پنکیک درست کنید. همچنین برای پخت ماهی های ظریف و تهیه کرپ مناسب است.

آیا تابه های نچسب نمی توانند باعث سرطان شوند؟

همه ما در تبلیغات در مورد پوشش های نچسب سرطان زا مشاهده کرده ایم. اما خبر خوب این است که بیشتر تابه ها با اسید پرفلوئوروکتانوئیک (PFOA) ساخته نمی شوند. در واقع، شما تقریباً در هر تابه نچسب کلمات “بدون PFOA” را پیدا خواهید کرد – بنابراین به دنبال آن باشید! (بعداً اطلاعات بیشتری در مورد پوشش ها بدست آورید.)

با دانستن اینکه نکات قابل توجهی وجود دارد ، ما اختلافات قابلمه های نچسب را برای کمک به شما در انتخاب مجموعه صحیح از بین بردیم. این راهنمای خرید تابه نچسب شما است:



قبل از خرید تابه غیر استیک چه مواردی را باید در نظر گرفت
پوشش

پوشش این روزها ، دو نوع پوشش نچسب وجود دارد. محبوب ترین پوشش PTFE (معروف به تفلون) است ، یک پوشش مصنوعی که آب را دفع می کند. نوع دیگر پوشش سرامیکی نامیده می شود ، اگرچه در واقع یک ژل مبتنی بر سیلیس است. هر دو نوع پوشش برای جلوگیری از چسبیدن غذا به سطح تابه به خوبی کار می کند ، اگرچه گزارش شده که پوشش های تفلون بیش از پوشش های سرامیکی دوام دارند. فقط مطمئن شوید که از دستورالعمل های مراقبت پیروی می کنید (اصولاً ، آن را خراش نزنید!).



مواد
اکثر تابه های نچسب از نوع آلومینیومی یا ورقه ای از جنس استنلس استیل ساخته شده اند. دومی توانایی تأمین حتی گرمایش را دارد اما این قابلمه ها سنگین تر و گران تر نیز می شوند. پایه های آلومینیوم با سرعت بیشتری گرم می شوند اما برای توزیع گرم حتی ایده آل نیستند. همچنین نمی توان از آنها در مشعلهای القایی استفاده کرد (مگر اینکه یک صفحه فولاد ضد زنگ در قسمت پایین جوش داده شده باشد).

اگر در یک آشپز القایی آشپزی می کنید ، مطمئن شوید که بسته را بررسی کنید تا قابلمه با القایی سازگار باشد. همیشه می توانید تابه را با چسباندن یک آهنربا به پایین امتحان کنید: اگر مغناطیسی شده است ، خوب می توانید بروید!

قیمت
من اولین کسی خواهم بود که به شما می گوید در هنگام تهیه تجهیزات آشپزخانه آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. همینطور که گفته شد ، پول زیادی را برای یک تابه نچسب هزینه نکنید. حتی اگر از قابلمه های خود به طور فوق العاده ای مراقبت کنید ، در نهایت آن پوشش نچسب از بین می رود. پس انداز خود را برای قابلمه های گران قیمت و قابلمه های استنلس استیل که یک عمر طول می کشد و جایگزین ظرف تخم مرغ نچسب ارزان قیمت شما می شود ، در حالی که عملکرد آن آسیب می بیند.



نوشته نکات مهم در خرید ماهیتابه نچسب اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی جیران. پدیدار شد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین