Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معماری و دکوراسیون

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش مهندسی معماری
Konu Başlığı معماری و دکوراسیون
نویسنده موضوع sara6767
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sakbari

sara6767

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 25, 2021
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

نکات مهم درباره دکوراسیون کابینت ها​

این کابینت ها هستند که دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل میدهند و سبک طراحی آن را مشخص میکنند به همین دلیل است که میگویند کابینت ها در آشپرخانه حرف اول را میزنند، پس باید در انتخاب مدل و رنگ کابینت های آشپزخانه حسابی دقت کنید.


آشپزخانه قلب هر خانه است پس باید برای زیباتر شدن دکوراسیون قلب خانه سلیقه به خرج داد، کابینت های آشپرخانه در انواع مدل های مختلف و جدید وجود دارند که انتخاب آن ها کامل سلیقه است اما برای انتخاب آن ها بد نیست یک سری نکات را بدانید.

کابینت های مدرن و مینیمال انتخاب کنید​

برای انتخاب کابینت بهتر است سراغ کابینت های مدرن و مینیمال بروید زیرا این سبک از کابینت قم هیچوقت از مد نمی افتد، کابینت هایی به سبک مینیمال دکوراسیون آشپزخانه تان را ساده مدرن میکنند. کابینت های کلاسیک امروه طرفداران کمی دارند زیرا خانه های مدرن امروزی نیازمند اجزای دکوراسیونی مدرن است به همین دلیل نمیتوان در آشپزخانه های مد روز و باکلاس از کابینت های کلاسیک استفاده کرد.

ادامه مطلب در دکوریک
 

گیتی بهروز

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 2, 2020
ارسالی‌ها
7
پسندها
6
امتیازها
3
وب سایت
moodkitchen.ir

اعتبار :

با سلام. موافقم. متاسفانه ادامه مطلب رو نتونستم بخوتم لینکش باز نمی شد. به نظرم کابینت مینیمال خیلی اتفاقه خوبیه توی طراحی دکوراسیون داخلی. چون اضافه کاری های طراحی آشپزخونه رو حذف کرده و به جاش یه فضای کاربردی و ساده و دلباز ایجاد کرده. چند روز پیش یه مقاله در مورد تاریخچه کابینت می خوندم . خیلی جالبه که بشر چطوری توی طراحی به این نقطه رسیده. نقطه ای که چیزی مثل کابینت مینیمال توی بحث طراحی وارد شده. خیلیا مخصوصا ما ایرانیا میگیم اینا جنگولک بازیه و این حرفا. خیلیا هنوز همون کابینت های سبک کلاسیک قدیمی رو می پسندن. ولی به نظر من واقعیت اینه که وقتی یه کانسپت جدید توی طراحی داخلی مطرح میشه روش فکر شده و همینطوری الکی نیست. پیشنهاد میدم این مقاله رو حتما بخونین.
تاریخچه شکل گیری کابینت آشپزخانه از قبل از میلاد مسیح تا به امروز
 

sakbari

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 31, 2021
ارسالی‌ها
37
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

سلام دکوراسیون داخلی خیلی برای ساختمان مهم است من چند وقت پیش تو گوگل سرچ میکردم یه سایتی را پیدا کردم شما هم یه سری بزنید خیلی مفیده.
 
بالا پایین