Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خرید ویولن

اطلاعات موضوع

Kategori Adı موسیقی
Konu Başlığı خرید ویولن
نویسنده موضوع signco
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan signco

signco

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 9, 2020
ارسالی‌ها
22
پسندها
5
امتیازها
3

اعتبار :

مطمئنا اگر به موسیقی علاقه مند بوده اید و می خواستید سازی برای نواختن انتخاب کنید در بررسی های خود شنیده اید که یادگیری ساز ویولن بسیار سخت است.
ولی آیا این حرف صحت دارد؟
این جمله معروف را شنیده اید که رسیدن به هیچ هدفی کار آسانی نیست برای یادگیری موسیقی بخصوص آموزش ویولون شما باید بدون هیچ وقفه ای تلاش مداوم داشته باشید.

خرید ویولن

یادگیری ویولن چقدر طول میکشد؟
اما سوال بعدی که برایتان مطمدنا پیش می آید و ذهن شما را درگیر می کند.این هست که آموزش ویولن چقدر طول میکشد؟
مدت زمان یادگیری ویولون این به عوامل مختلفی بستگی دارد:

درچه سطحی از اموزش هستید؟
اگر برای اولین بار هست که می خواهید سازی مانند ویولن را یاد بگیرید زمان بیشتری برای اموزش باید بگذارید اما اگر قبلا آموزش سه تار را گذرانده اید با اصول اولیه اشنایی دارید و کمی از بقیه جلوتر هستید.
تمرینات روزانه:
اگر روزانه 15 دقیقه بصورت پیوسته تمرین ویلن نوازی کنید پیشرفت سریع تری خواهید داشت.
انلاین یا حضوری؟
کلاس های حضوری همیشه قیمت بیشتری دارند چون هزینه های بیشتری را شامل می شود اموزش ساز ویلن در کنار مدرس و هزینه های جانبی مکان اموزش و غیره به هزینه کلاس اضاف می شود.
ولی در اموزش انلاین ویولن هزینه های اموزش کمتر می باشد.

فروش ویولن

چرا ویولن سخت ترین ساز است؟
یکی از دلایلی که ویلن را جزسخت ترین ساز در دسته سازهای زهی می کند شما علاوه بر داشتن تمرکز بر انگشت گذاری باید روی آرشه هم کنترل داشته باشید.
اما مهمترین دلیل سختی این ساز اینه که شما باید صدای ساز را تولید کنید و با کوچکترین اشتباه صدای ساز تغییر می کند.



آموزش ویولن

یادگیری ویولون بدون استاد
یادگیری هیچ سازی بدون استاد میسر نیست اموزش ویولن بدون استاد هم امکان پذیر نیست شما برای هر سازی که بخواهید یاد بگیرید باید مسیر مشخصی داشته باشید.
شما به صورت های مختلف می توانید ویولن را یاد بگیرید
  • یادگیری ویولن در خانه که بصورت آموزش آنلاین می باشد یکی از روشهای یادگیری هست.

  • اموزش توسط اموزشگاه های موسیقی که بصورت حضوری زیر نظر استاد ویولن صورت می گیرد
اما در روش اموزش آنلاین به دو صورت می توان نوازندگی ویولن را شروع کرد:

  • آموزش بصورت زنده و همزمان بین استاد و هنرجو صورت می گیرد و در همان لحظه اگر سوالی برای هنرجو پیش بیاید از مدرس می پرسد.
  • اما در روش دوم اموزش بصورت دوره های اموزشی می باشد که در قالب فیلم ضبط شده می باشد که پس از مشاهده فیلم ها و اجرای آموزش ها اگر سوال یا ابهامی باشد از استاد می پرسید و مدرس در سریع ترین زمان پاسخگوی شما خواهد بود.

ویولن student


ویولن student یکی از مدل های ویولن tf می باشد و همانطور که از نامش پیداست به ویولن دانش آموزی معروف است. ویولن student برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده و همه ی گروه های سنی از نوجوان تا بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند. جنس ویولن student مانند ویولن tf از چوب های افرا ، صنوبر و آبنوس می باشد و به همین دلیل از کیفیت خوب و دوام بالا برخوردار است.

خرید ویولن student

ویولن student در اندازه 4/4 ارائه شده است و مناسب برای همه ی افراد از کودکان تا افراد مسن جهت یادگیری ویولن می باشد. شما می توانید برای خرید ویولن student و برخورداری از مشاوره ی رایگان خرید ویولن با شماره 09054669814 تماس بگیرید.

فروش ویولن student

سیستم صدای آکوستیک و ظاهر زیبا و جذاب ویولن student باعث شده تا از فروش خوبی در بین خریداران ویولن برخوردار باشد. اگر شما هم تصمیم دارید از ویولن student برای شروع یادگیری ویولن استفاده کنید، به منظور راهنمایی و استفاده از خدمات ویولن student با ما در تماس باشید.

قیمت ویولن student

قیمت ویولن student نسبت به سایر ویولن های هم رده ی خودش بسیار مناسب می باشد. برای اطلاع از قیمت ویولن student با ما از طریق شماره تماس 09054669814 در ارتباط باشید.


ویولن amati


ویولن amati ویولنی است که برای افراد مبتدی طراحی شده ولی افراد نیمه حرفه ای و در حد متوسط نیز می توانند از آن استفاده نمایند. ویولن amati از جمله ویولن هایی است که برای شروع یادگیری ویولن بسیار مناسب می باشد. جنس ویولن amati در قسمت روی صفحه ی ساز از چوب کاج، در قسمت پشت صفحه ی ساز از چوب کلاف و در قسمت دسته از چوب افرا می باشد.



خرید ویولن amati

بسیاری از افراد مبتدی تا سطح متوسط برای یادگیری ویولن، ویولن amati را انتخاب می کنند. چرا که این ویولن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و همچنین دوام، استحکام و زیبایی ظاهری آن نیز از عواملی است که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. برای خرید ویولن amati با ما در تماس باشید.

فروش ویولن amati

ویولن amati یکی از معروف ترین برند ها در فروش ویولن است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. استفاده از چوب های مرغوب در ساخت ویولن amati از جمله عوامل پر فروش بودن این ساز می باشد. در ساخت گوشی ها و چانه گاه این ویولن نیز از چوب آبنوس استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش ویولن amati با ما در ارتباط باشید.

فروش ویولن آماتی 220

ویولن آماتی 220 یکی از مدل های پر فروش در ویولن amati می باشد که هم مناسب افراد مبتدی و هم متوسط است. سایز ویولن amati نیز معمولا 4/4 بوده که برای نوجوانان تا بزرگسالان قابل استفاده است. برای دریافت مشاوره رایگان فروش ویولن آماتی 220 با ما تماس بگیرید.

قیمت ویولن amati

ممکن است ویولن amati به دلیل کیفیت بسیار بالایی که نسبت به ویولن های هم رده ی خود دارد از قیمت بالاتری برخوردار باشد. برای اطلاعات دقیق تر در رابطه با قیمت ویولن amati و همچنین دریافت مشاوره خرید و فروش ویولن با شماره 09054669814 در تماس باشید.
 
بالا پایین