Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین چاپگر لیزری 2021

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات سخت افزاری
Konu Başlığı بهترین چاپگر لیزری 2021
نویسنده موضوع odinkala
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan odinkala

odinkala

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2021
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
1
محل سکونت
تهران
وب سایت
odinkala.com
دل نوشته
تشکر از وب سایت خوب Biya2Forum

اعتبار :

اکنون چاپگرهای لیزری با کارتریج حرفه ای به یک نیاز فوری تبدیل شده اند ، زیرا چاپ سریع و با کیفیت بالایی را ارائه می دهند. بنابراین اگر در فکر تهیه بهترین چاپگر لیزری جدید یا برای استفاده در منزل یا دفتر هستید ، به مکان مناسب رسیده اید.

تفاوت چاپگرهای لیزری با چاپگرهای سنتی در این است که چاپگرهای لیزری مدرن به طور کلی قادرند اسناد را بسیار سریعتر تولید کنند ، دارای چرخه عملکرد بالا هستند و توانایی چاپ سریع و کارآمد آنها غیر قابل بحث است.

بنابراین ، تیم بررسی Tech بر اساس مجموعه ای از معیارها مانند بررسی کاربران و تولیدکنندگان خبره این چاپگرها ، جستجوی جامع در مورد بهترین چاپگرهای لیزری رنگی و غیر رنگی را انجام دادند. ما لیستی از 10 نوع چاپگر برتر در سال 2020 را تهیه کرده ایم. موردی که باعث صرفه جویی در وقت و وقت شما می شود و به شما کمک می کند بهترین تصمیم خرید مناسب خود را بگیرید.

چاپگر لیزری خودکار بی سیم All-in-One 415 Ink Tank ، Black 1. Brother HL-L2335D


61V3l7xyvoL._AC_SL1500_.jpg


با این چاپگر بهره وری خود را هم در محل کار و هم در دانشگاه ها بهبود ببخشید. این برنامه می تواند به سرعت عکس یا محتوا را چاپ ، اسکن و کپی کند. سرعت چاپ مونو 8 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ رنگی 5 صفحه در دقیقه این چاپگر HP به این معنی است که شما می توانید در طی چند دقیقه نسخه های مورد نظر خود را دریافت کنید. نکته عده ای جوهر اپسون 673 رو با جوهر این دستگاه ترکیب می کنند و این کار به چاپگر آسیب می رساند.

علاوه بر این ، حداکثر ظرفیت این چاپگر حداکثر 60 برگ و ظرفیت خروجی تا 25 برگ است. با استفاده از فناوری جوهر افشان حرارتی ، چاپ کم سرعت را با سرعت بالا دریافت می کنید. به لطف سرعت پردازنده 360 مگاهرتز و مصرف برق 10 وات ، این چاپگر رنگی بسیار کم مصرف است.

چاپگر لیزری اتوماتیک Brother HL-L2335D 2 طرفه

item_XXL_42400595_93c277c0ff862.jpg

بیایید با یکی از چاپگرهای برادر شروع کنیم که آمازون برای مدتی در میان پر فروشترین چاپگرها قرار گرفته است. اگر یک دفتر کار کوچک داشته باشید ، چاپگر لیزری سیاه و سفید HL-L2350DW کم حجم است. این می تواند با Wi-Fi سرعت چاپ حداکثر تا 32ppm را فراهم کند که آن را به یکی از بهترین چاپگرهای لیزری تبدیل می کند. این چاپگر دارای گزینه های قابل انعطافی برای کار با کاغذ است که شامل یک سینی کاغذ 250 برگ به همراه یک اسلات خوراک دستی است.


چاپگر لیزری کامپکت HL-L2365DW


Brother-HL-L2365DW-Wireless-Mono-Laser-Printer.jpg



محصول دیگری از Brother که شایسته توجه است. نصب این چاپگر لیزری جمع و جور آسان است ، شبکه بی سیم و دوبلکس شدن خودکار را ارائه می دهد. چاپ سریع و خوب با هزینه کمتری را برای شما فراهم می کند. دقیقاً مانند محصول قبلی Brother ، برای دفتر خانه کوچک شما نیز ایده آل است. Brother HL-L2340DW ساده است و با در نظر گرفتن استفاده های کوچک از دفتر و خانه. همراه با طراحی دفتر شیک ارائه می شود.

چاپگر بی سیم HP LaserJet Pro M15w


51z2jm11rOL._AC_SL1500_.jpg





یکی دیگر از بهترین چاپگرهای لیزری که راحتی را در یک محیط کوچک دفتر کار در منزل به ارمغان می آورد. این محصول با طراحی صرفه جویی در فضا ارائه می شود و خروجی با کیفیت حرفه ای را در یک رد پای کوچک ارائه می دهد. شناخته شده است که تعهدی بدون سازش به قابلیت اطمینان ، پشتیبانی و خدمات محصول ارائه می دهد. کار کاغذ در سینی 250 برگ با سینی چند منظوره 1 برگ پوشانده شده است. برای تجهیز آن به چاپگر ، این چاپگر لیزری می تواند حداکثر 8000 صفحه در ماه پشتیبانی کند حتی از کارتریج 91 اچ پی پلاتر بیشتر

چاپ در حال حرکت به شما امکان می دهد انواع مختلف فایل ها ، صفحات وب و عکس ها را با استفاده از دستگاه تلفن همراه سازگار خود در حال حرکت چاپ کنید.


چاپگر HP LaserJet Pro All-in-One - M281fdw

HP-Color-LaserJet-Pro-MFP-M281fdw.jpg


حال بیایید درباره چاپگر لیزری صحبت کنیم که توانایی چاپ رنگی را دارد. این چاپگر همچنین برای مشاغل کوچک یا دفاتر خانگی ایده آل است. این چاپگر لیزری HP برای تیمهای 1-5 کاربره طراحی شده است. شما از عملکرد بالا و کارهای بیشتری که این چاپگر جمع و جور می تواند انجام دهد شگفت زده خواهید شد. علاوه بر این ، مجهز به کارتریج های جوهر HP اصلی به همراه JetIntelligence است که ابزارهای مناسبی را برای انجام کار در اختیار شما قرار می دهد. صرف نظر از اینکه فضای کار شما چقدر کوچک است ، این طرح اکنون 40٪ کمتر از مدل قبلی این شرکت است که به شما اطمینان می دهد چاپگر در فضای کاری باریک تری وجود دارد.

خلاصه

در واقع تمام محصولات موجود در این لیست ارزش خرید را دارند. با این حال ، باید بیشتر وقت خود را صرف کنید تا خریداری کنید که واقعاً نیاز شما را برآورده می کند. این مقاله قصد دارد تا شما را در مورد بهترین و قابل اعتمادترین چاپگرهای لیزری موجود در حال حاضر بینش و برجسته سازد. علاوه بر این ، اگر کسی هستید که به قیمت اهمیت می دهید ، باید بدانید که هزینه چاپگرهای جوهر افشان بیشتر از چاپگرهای لیزری است.
 
بالا پایین