Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ماجرای کت و شلوارهای آنگلا مرکل چیست؟

  • نویسنده موضوع tata
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی مد و لباس
Konu Başlığı ماجرای کت و شلوارهای آنگلا مرکل چیست؟
نویسنده موضوع tata
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan anoosh

tata

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 19, 2021
ارسالی‌ها
1
پسندها
2
امتیازها
1
محل سکونت
تهران
وب سایت
manomode.com
تخصص
مد و فشن روز
دل نوشته
سعی میکنم براتون بهترین موضوعات رو انتخاب کنم و مطلب بذارم.

اعتبار :

استایل آنگلا مرکل یکی از حاشیه‌های جذاب درباره این سیاستمدار برجسته به‌حساب می‌آید. ما در من‌ومد این‌بار سراغ استایل آنگلا مرکل رفته‌ایم و نگاهی داریم به کت و شلوارهای آنگلا مرکل.
استایل آنگلا مرکل یکی از موضوع‌هایی‌ است که بارها کارشناس‌های مد سراغش رفته‌اند و گاهی هم در مصاحبه‌ها از او سوال پرسیده‌اند. شکی نیست که او استایل ویژه‌ خودش را دارد و اهمیتی به مد نمی‌دهد. کت و شلوارهای آنگلا مرکل، صدراعظم محبوب کنونی آلمان، همیشه توجه را به خودش جلب می‌کند. دلیل این جلب توجه مدل خاص لباس‌های او نیست. بلکه تنوع رنگ و تکرار مدل‌ لباس است که استایل آنگلا مرکل را شکل می‌دهد. آیا او توجهی به نظر دیگران درباره استایل شخصی‌اش دارد؟

استایل آنگلا مرکل و نگاه خاص او به فشناستایل آنگلا مرکل


آنگلا مرکل یا آن‌طور که انگلیسی‌ها می‌گویند، آنجلا مرکل، در ۲۰۰۵ کارش را در این سمت آغاز کرد. او چندین سال با همان استایل دانشگاهی خودش سر کار می‌آمد. چراکه سال‌ها شیمی کوانتومی در دانشگاه درس داده بود. در حدود ۲۰۱۵ بود که کت‌ و شلوارهای آنگلا مرکل انتخاب‌های رنگی‌تری به خود دیدند. در آن سال او کت آبی روشن را با شلوار تیره ست کرد. با این کار شاید دری تازه به روی زنان سیاستمدار باز کرد.
او هیچ قصد نداشت نگاهی محافظه‌کارانه به مد داشته باشد. چه کسی گفته عمل‌گرایی به کت و شلوار مونوکروم یا تک‌رنگ وابسته است؟ او هر رنگی را بخواهد به تن می‌کند، از سبز پسته‌ای تا قرمز گوجه‌ای.استایل آنگلا مرکل

قدرتمندترین زن آلمان و البته اروپا به انتخاب استایل راحت خودش ادامه داد. البته انتخاب‌های او گاهی باعث سردرگمی رسانه شده. در ۲۰۰۸ که برای مراسمی در خانه اپرای ملی نروژ در اسلو شرکت کرده بود، با لباس تیره رنگ یقه باز که مناسب همان مراسم بود، ظاهر شد. روز بعد عکس او با گردن‌بند مروارید در صفحه‌ اول روزنامه‌های مختلف خودنمایی می‌کرد. شاید دلیل این همه توجه به پیراهن مجلسی او، وفاداری همیشگی‌اش به کت وشلوارهایی‌ است که تمایز و نشانه‌های زنانه نداشتند.


استایل مرکل در اپرای نروژ، این تصویر بنا به قوانین انتشار عکس در جمهوری اسلامی ایران کمی تغییر کرده است.
او در مصاحبه با شبکه ZDF در توضیح پیراهنی که در نروژ به تن داشت، با لبخندی گفته بود همه این حرف‌ها به خاطر این است که یک زن صدراعظم آلمان است! هرگز و در هیچ مراسمی درباره انتخاب لباس یک آقا صحبت نمی‌شود و کسی از او سوالی نمی‌پرسد. او بارها به این نکته اشاره کرده و این همه نظر دادن کارشناسان مد و رسانه را درباره استایل شخصی خود قابل‌قبول نمی‌داند.استایل آنگلا مرکل

رسانه دیگری با چاپ عکس او در تعطیلات، به خوانندگان گوشزد کرده بود خانم مرکل در چند تعطیلات با یک لباس ظاهر شده. بلوز چهارخانه قرمز، شلوار و کلاه بژ، و بوت قهوه‌ای رنگ.

نقد طراح مد شانلاستایل آنگلا مرکل​

در ۲۰۱۴ کارل لاگرفلد، طراح برجسته‌ برند شانل، با ظرافت از استایل آنگلا مرکل انتقاد کرده بود. او لباس صدراعظم را در دیدار با باراک اوباما صرفا «خوب» توصیف کرد و توضیح داد قد شلوار او بلند بوده.

ناخن‌های مرکل هم از تیغ نقد در امان نمانده‌اند. استایلیست‌ها فکر می‌کنند چون او زیاد با دستش حرف می‌زند، مانیکور یکی از بایدهای استایل او به‌حساب می‌آید. به‌نظر نمی‌رسد اعتراض مرکل به نگاه جنسیت‌زده رسانه‌های اروپایی، اثری بر آنها داشته باشد.

مرکل می‌گوید روی کار تمرکز کنیم و نه حاشیه​

استایل آنگلا مرکل همیشه با انتقاد روبه‌رو شده. او انتقاد به استایل و سبک لباس پوشیدنش را نشانه‌ وجود استاندارد دوگانه برای سیاستمدارها می‌داند. او در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ای گفته بود اگر آقایی کت و شلوار سرمه‌ای خود را صد بار بپوشد، مشکلی پیش نمی‌آید. اما اگر او چهار بار در طی دو هفته یک کت بلیزر زنانه را به تن کند، کار به اعتراض شهروندان می‌کشد.

خانم صدراعظم پس از اینکه پیراهن سرمه‌ای خودش را دو بار در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به تن کرد،‌ با انتقاد روبه رو شد. حتا از شباهت مدل مو و گردن‌بند او انتقاد شد. اگرچه به‌نظر نمی‌رسد مرکل به این واکنش‌های رسانه‌ای هرگز توجه ویژه‌ای نشان دهد. او باور دارد که باید روی کار تمرکز کرد، نه حاشیه.استایل آنگلا مرکل

او در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود مرکل مهم‌ترین الگوی زنان در دنیاست، پاسخ داده بود این حرف کمی مبالغه‌آمیز است. او به نقش برجسته‌ زنانی مانند هیلاری کلینتن، ترسا می و مارگارت تاچر اشاره کرد. همچنین مرکل کمد لباس و استایل ملکه بریتانیا را در سطح متفاوتی ارزیابی کرده و خودش را هم بخشی از این اثرگذاری دانست.
برای مطالعه ادامه مطلب به سایت منو مد مراجعه کنید.

 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

شما که اینهمه زحمت کشیدید
یه تحقیق هم در مورد کاپشن احمدی نژاد بکنید . قربونت . فدات . :D :D
 

anoosh

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 22, 2021
ارسالی‌ها
18
پسندها
46
امتیازها
13

اعتبار :

شما که اینهمه زحمت کشیدید
یه تحقیق هم در مورد کاپشن احمدی نژاد بکنید . قربونت . فدات . :D :D
راستش یک سال تلویزیون نشون میداد پرزیدنت احمدی نژاد ازمکه مکرمه برگشته بود رفته بود تو مجلس با نمایندگان دیدنی کنه یه شلوار خاکستری و یه کاپشن چرکولی که یخه دور گردنش سیاه شده بود تنش بود و میگفت در تمام مدت حج اینا تنش بوده و به کعبه و مقام ابراهیم و هجر اسماعیل و حجر الاسود و کوه صفا و مروه و مسجد النبی و قبرستان بقیع مالیده و در صحرای عرفات و مشعر و منا با اینها رفته و سنگ به شیطون زده و این لباس و کاپشن بسیار متبرک شده و نماینده ها دست به کاپشنش میمالیدند و بصورتشون میکشیدند تا تبرک شوند و با حاج محمود عکس سلفی میگرفتند و چند بار کاپشنش را داد به نماینده ها پوشیدند باهاش عکس گرفتند و یک بار حاج آقا یه لیوان آب خوردند نصفش موند یه نماینده ها دوید اومد بقیه اش رو خورد گفت شفا میده
حالا اون کاپشن مقدس رو هنوز مرتب تنش میکنه

فکر نکنید از خودم داستان سرائی کردم لینک زیر منبع این تحقیق است

لینک
 
آخرین ویرایش:

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

پس لباس احرام تغییر کرده بود و ما بی خبر . :D
بعد اونوقت از این نما بنده های ( نماینده که نداریم همشون نما بنده هستند ) کله پوک یکی نپرسید که با شلوار و کاپشن چطوری طواف کردی ؟ :laughting: :laughting:
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

anoosh

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 22, 2021
ارسالی‌ها
18
پسندها
46
امتیازها
13

اعتبار :

پس لباس احرام تغییر کرده بود و ما بی خبر . :D
بعد اونوقت از این نما بنده های ( نماینده که نداریم همشون نما بنده هستند ) کله پوک یکی نپرسید که با شلوار و کاپشن چطوری طواف کردی ؟ :laughting: :laughting:

چرا استاد میشه . من یه بار رفتم
اولین طواف باید با احرام باشه که طواف واجبه
بعد از اون از احرام خارج میشند و طواف مستحب با لباس معمولی بارها انجام میدهند
 
بالا پایین