Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

احترام به زنان را از کودکی به پسران‌تان آموزش دهید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خانواده
Konu Başlığı احترام به زنان را از کودکی به پسران‌تان آموزش دهید
نویسنده موضوع mosTafa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mosTafa

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

آموزش احترام به زنان

گزارش‌های تکان‌دهنده از آزار جنسی، تجاوز، نابرابری و تبعیض نسبت به زنان در سراسر جهان ما را وامی‌دارد که این بازی را با آموزش پسران تغییر دهیم.

آموزش پسران زیر ۵ سال

اگر احترام بگذاریم، احترام را آموزش داده‌ایم. این به آن معناست که ما با احترام گذاشتن را به فرزندان خود آموزش می‌دهیم. یعنی نباید زنان و دختران را با الفاظ بد و تحقیرکننده بخوانیم، هرگز نباید زنی را مورد خشونت فیزیکی قرار دهیم و تهدیدش کنیم. معنایش این است که به حرف زنان و دختران گوش می‌کنیم و به نظرات‌شان احترام می‌گذاریم.

صحبت مهربانانه

خیلی ابتدایی به نظر می‌رسد اما در این سن، صحبت مهربانانه بهترین راه آموزش احترام است. از کلماتی مانند لطفاً و تشکر می‌کنم استفاده کنید. هرگز از کلماتی مانند چُپ باش یا گم شو استفاده نکنید، چه خطاب به یک کودک، چه خطاب به یک فرد بزرگ‌سال و فارغ از جنسیت‌شان. صحبت محترمانه، رفتار محترمانه را آموزش می‌دهد.

مفید باشید

کودکان پسر و البته تمام کودکان باید یاد بگیرند که وقتی کسی نیاز به کمک دارد چطور باید به آن فرد کمک کنند.

آموزش پسران ۵ تا ۱۲ ساله

تمام ایده‌هایی که درباره‌ی پسران زیر ۵ سال گفته شد، برای پسران بزرگ‌تر هم صادق است. به علاوه به این توصیه‌ها هم توجه کنید:

رصد رسانه‌ها

رسانه‌های مروج خشونت روبه‌رو افزایش و رواج دهنده و اثر غیرقابل انکاری بر مخاطبان خود دارند. یک کودک ۵ ساله از تماشای خشونت لذتی نمی‌برد اما در ۹ و ۱۰ سالگی، پسران از خشونت خوش‌شان می‌آید. تماشای یک بازی خشن با یک کودک شش ساله رفتار خشن را به او آموزش می‌دهد. تماشای گیم‌ آو ترونز به همراه پسران هم خشونت را برای‌شان عادی می‌کند. بازی‌های خشنی مانند کال آو دیوتی و گرند تف آوتو و کونتز استرایک، خشونت را تخسین می‌کنند و خشونت علیه زنان هم در آنها وجود دارد.
 
بالا پایین