Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شوگر ددی کیست و رابطه داشتن با این افراد چه مزایا و چه معایبی دارد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı روانشناسی بالینی و مشاوره
Konu Başlığı شوگر ددی کیست و رابطه داشتن با این افراد چه مزایا و چه معایبی دارد؟
نویسنده موضوع mosTafa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mosTafa

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

1614897703319.png


این روزها شاید زیاد در مورد شوگر ددی (Sugar daddy) و شوگر مامی (Sugar mummy) شنیده باشید که به معنی مرد مسن و زن مسن پولدار هستند که با پسر و یا دختر کوچکتر از خود وارد رابطه می شوند. پسر و دختری که با آنها وارد رابطه می شود هم شوگر بیبی نامیده می شود.

این روزها رابطه های بسیار پیچیده و متنوع شده اند و فقط شاید نامهایشان متنوع شده است. مثلا یکی از انواع رابطه با جنس مخالف و رل زدن با شوگر ددس است، این نوع رابطه چند سالی است که سر زبان ها افتاده است و بعضی از دختران جوان خواستار این چنین رابطه ای هستند. پسران جوان هم بیکار ننشسته اند و به دنبال رابطه با شوگر مامی می باشند.

اختلاف سنی در این نوع رابطه ها بیش از 25 سال است. رابطه هایی که مشکل بتوان آنها را از رابطه عاطفی نامید و بیشتر در رابطه ای مالی و یک راه کسب درآمد می باشد

ارتباط با شوگر ددی چه مزایا و معایبی دارد؟

شاید دختری از لحاظ جذابیت جنسی هیچ کم و کسری نداشته باشد ولی با مشکل مالی روبرو باشد، ممکن است بخواهد که برای خودش شوگر ددی دست و پا کند. این کار دارای مزایا و معایب خاصی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

مزیت‌ها: هدف اصلی این نوع رابطه کسب درآمد می باشد. بسته به میزان تعهدات، یک مرد مسن ثروتمند که هدایای گرانبها برای دختران جوان می خرد و او را به مسافرت های خارجی می برد، مزین محسوب می شود و برای بعضی از دختران یک رویا است. یکی دیگر از مزایای ارتباط با شوگر ددی کسب تجربه، رشد و تکامل شخصیتی و عاطفی می باشد. دختر جوان می تواند تجربه های زندگی شوگر ددی را از او یاد بگیرد و در رابطه های عاطفی بعد موفق تر عمل کند. شوگر ددی از لحاظ سنی به اصطلاح سرد و گرم چشیده است، درک بالاتری از خواسته های، تمایلات جنسی و رفتار دختر دارد.
 
بالا پایین