Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین راه برای پیشگیری از کرونا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بهداشت کار و محیط
Konu Başlığı بهترین راه برای پیشگیری از کرونا
نویسنده موضوع signco
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan signco

signco

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 9, 2020
ارسالی‌ها
22
پسندها
5
امتیازها
3

اعتبار :

شست و شوی مداوم دست ها بهترین راه برای پیشگیری از انواع بیماری های ویروسی از جمله کرونا​


تولید کننده مواد شوینده در شیراز و جنوب کشور



شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز با بیش از دو دهه تجربه در خدمت بهداشت و سلامت جامعه می باشد تولید و پخش عمده محصولات شوینده بهداشتی خانگی و صنعتی استاندارد در شیراز و جنوب کشور می باشد که شامل مایع ظرفشویی، انواع مایع دستشویی، فوم دستشویی، مایع سفید کننده، مایع جرم گیر، جرمگیر بدون بو و بدون اثر خورندگی، مایع شیشه پاکن و مایع چند منظوره، شامپو ماشین و فوم حفاری است.

مایع دستشویی شیراز

در میان محصولات متنوع شست و شو مثل مایع دستشویی در شیراز انتخاب یک محصول منحصر به فرد بسیار سخت شده است. اما ما به شما اطمینان می دهیم که مایع دستشویی موژان یک محصول فوق العاده و ایده آل برای شماست. شرکت پاکسایه با در نظر گرفتن معیارهای بسیار زیادی از دید مشتری اقدام به تولید مایع دستشویی در شیراز کرده است. فاکتورهای اصلی تولید مایع دستشویی در کارخانه تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز عبارت اند از: کیفیت پاک کنندگی استثنائی با مصرف مقدار کمی از مایع دستشویی، حفظ سلامت و نرمی طبیعی پوست، رایحه ی خوب، قیمت مناسب محصول و ...



مایع دستشویی در جنوب کشور

کارخانه تولیدی مواد بهداشتی پاکسایه به صورت انبوه به تولید و عرضه ی مایع دستشویی در شیراز و هم در جنوب کشور می پردازد. خرده فروشان و بنک داران می توانند برای ثبت سفارش محصولات بهداشتی از جمله مایع دستشویی در شیراز که در بسته بندی هایی با اندازه ی دلخواه تولید می شود با ما در ارتباط باشند.



فروش مایع دستشویی در شیراز

مایع دستشویی تولید شده در کارخانه پاکسایه جزویکی از برترین برندهای مایع دستشویی در شیراز است. با رایحه های متنوع و خوش بو شادابی را برای شما به ارمغان می آورد. مایع دستشویی موژان با خاصیت پاک کنندگی بالا آلودگی را از دستان شما می زداید و باعث طراوت و نرمی پوست دستان شما می شود.



قیمت مایع دستشویی در شیراز

شرکت پاکسایه با در نظر گرفتن شکل ظاهری مناسب و کارآمد برای مایع دستشویی در شیراز و هم چنین حفظ کیفیت و فرمولاسیون قوی بر این هدف است که محصول را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. شما مشتریان عزیز می توانید اطلاع از قیمت ها با شماره های 17-32605111-071 و09175554250 تماس حاصل نمایید.



خرید مایع دستشویی در شیراز

در هنگام خرید مایع دستشویی در شیراز باید بسیار وسواس به خرج دهید زیرا یک مایع دستشویی مناسب سلامت دستان شما را حفظ کرده و حتی الامکان دستان شما را از استفاده از انواع کرم های نرم کننده بی نیاز می سازد و پوست دستان شما را پاکیزه و نرم می سازد.


فوم دستشویی شیراز



فوم دستشویی موژان با ترکیبات ویژه و فرمولاسیون قوی علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا دستان شما را نرم و لطیف می‌کند . فوم دستشویی دستان شما را معطر و مرطوب می‌کند و آلودگی و میکروب را از پوست دستان شما می‌زداید.

برخی ویژگی های فوم دستشویی های تولیدی پاکسایه عبارتند از:

  • فوم دستشویی مناسب با پوست های حساس و شکننده فرموله شده است که باعث طراوت و سرزندگی پوست دستان شما می شود.
  • فوم دستشویی با ترکیبات فوق العاده ی خود نسبت به مایع دستشویی باعث کاهش مشکلات پوستی نظیر خشک شدن و پوسته پوسته شدن دستان می شوند.
  • ساختار فوم دستشویی تولید شده در شرکت پاکسایه شیراز به گونه ای ست که هم بهداشت دستان شما و هم سلامت پوست شما را به طور کامل تامین می کند.
  • فوم دستشویی موژان پوست دستان شما را از کرم های مرطوب کننده بی نیاز می سازد.

فوم دستشویی در شیراز

فوم دستشویی در شیراز با رایحه های خوشبو و فرمولاسیون قوی با خاصیت ضد حساسیت در شرکت شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز تولید و عرضه می شود. شرکت بهداشتی پاکسایه برای محافظت و اطمینان از سلامت پوست دستان شما با تولید فوم دستشویی در شیراز به صورت استاندارد عمل می کند.

فوم دستشویی در شیراز در شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه در اندازه ها، رایحه ها و بسته بندی های متفاوتی تولید و عرضه می شود. فوم دستشویی موژان در بسته بندی های زیبا و متنوع در اندازه های 500 گرمی برای مصارف خانگی، بسته بندی 10000گرمی(10 لیتری) و 20000گرمی (20 لیتری) برای مصارف خدماتی مانند هتل ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها و ... قابل عرضه و توزیع می باشد.



خرید مایع دستشویی فوم

خرید مایع دستشویی فوم به صورت عمده با قیمت مناسب و باورنکردنی در اندازه و بسته بندی های متفاوت توسط شرکت پاکسایه عرضه میگردد. خرید مایع دستشویی فوم از شرکت پاکسایه با تحویل فوری و مطمئن صورت می گیرد. فوم دستشویی موژان با بوی ملایم و مطبوع طراوت و شادابی را برای دستان شما به ارمغان می آورد. برای خرید مایع دستشویی فوم موژان می توانید به آدرس کیلومتر 14 اتوبان شیراز - اصفهان، باجگاه، جنب بیمارستان استاد محرری مراجعه نموده و یا برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

تلفن همراه: 09175554250

تلفن کارخانه: 14-32605111-71-98
 
بالا پایین