Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکاتی برای خرید لباس زمستانه مردانه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی مد و لباس
Konu Başlığı نکاتی برای خرید لباس زمستانه مردانه
نویسنده موضوع مونا موسوی
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan مونا موسوی

مونا موسوی

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2021
ارسالی‌ها
15
پسندها
1
امتیازها
3

اعتبار :



نکاتی برای خرید لباس زمستانه مردانه

زمستان یکی از فصل‌های مورد علاقه استایلیست‌ها و طراحان مد و فشن است، چرا که در این فصل طراحی و رنگ لباس‌ها متنوع‌تر از هر زمان دیگری است. در این صورت تعداد لباس‌هایی که به تن می‌کنید بیشتر است و اگر به مد و فشن علاقه‌ دارید، ترکیب لباس زمستانه مردانه کمی چالش برانگیز می‌شود. به نظر شما برای داشتن یک استایل مردانه جذاب زمستانه، چه لباسی مورد نیاز است و پیش از خرید لباس مردانه چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

1. کاپشن مردانه برای روزهای سرد زمستان:​

یکی از لباس‌های ضروری زمستانه، کاپشن مردانه است تا از شما در برابر سرما محافظت کند. در واقع یک کمد لباس زمستانه بدون کاپشن معنایی ندارد. از این رو پیش از خرید کاپشن مردانه باید نکاتی را در نظر بگیرید تا یک خرید به‌صرفه و ماندگار داشته باشید.
معمولا رویه کاپشن نازک است و به تنها از شما در برابر سرما محافظت نمی‌کند. از این رو عایق داخلی کاپشن مردانه نقش مهمی را در گرما و کیفیت این لباس زمستانه ایفا می‌کند.

پَر، الیاف مصنوعی و الیاف ترکیبی از انواع عایق تشکیل‌دهنده کاپشن است. این سه عایق داخلی باعث حبس گرما و افزایش کیفیت کاپشن می‌شود و شما از سرما در امان خواهید ماند.

2. بوت مردانه استایل شما را جذاب می‌کند:​

مدل بوت مردانه انواع مختلفی دارد که پیش از خرید نیم بوت مردانه باید به استایل خود توجه کنید. از این رو چند مدل بوت و نیم‌بوت را معرفی می‌کنیم تا یک انتخاب درستی پیش از خرید بوت مردانه داشته باشید.
  1. بوت مردانه چلسی یک بوت مقاوم است که نسبت به بوت‌های دیگر، عمر بالایی دارد و شما می‌توانید سال‌ها از آن در مهمانی، مراسم و قرارهایتان استفاده کنید.
  2. بوت مردانه کویر یا چوکاس یک مدل نیم‌بوت مردانه چرم، از جنس نبوک است. این کفش استایل نیمه رسمی دارد و رنگ قهوه‌ای تیره آن محبوبیت ویژه‌ای در میان آقایان دارد.
  3. وُرک بوت یا بوت کار، جنس بسیار محکمی دارد و مناسب فصل سرد زمستان است، چرا که از پای شما در برابر سرما محافظت می‌کند. بر خلاف نام این مدل بوت، مناسب محیط کار نیست و اگر به استایل کژوال علاقه دارید، بوت ورک انتخاب مناسبی است.
  4. بوت کوهنوردی وزن سنگین‌تری نسبت به بوت‌های اسپرت دارد. با این حال، کف این مدل بوت عایق مخصوصی دارد که از شما در برابر زمین یخ زده و سُر، محافظت می‌کند.

3. پلیور مردانه استایل شما را کامل می‌کند:​


پلیور مردانه لباس مناسب فصل پاییز و زمستان است که از سال‌های گذشته، در میان آقایان بسیار محبوب بوده است. در واقع خرید پلیور مردانه در این فصل، یکی از لباس‌های پرفروش محسوب می‌شود، چرا که از بدن دربرابر سرما محافظت می‌کند و تاثیر بسزایی در جذابیت استایل مردانه دارد. از این رو توصیه می‌کنیم پیش از خرید پلیور مردانه به چند نکته توجه کنید:
  1. پشم گوسفند یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین جنس پلیور مردانه است. پلیور پشمی از شما دربرابر سرمای شدید محافظت می‌کند. پلیور پشمی وزن سنگینی دارد و توصیه می‌کنیم لباس سبکی زیر این مدل پلیور به تن کنید.
  2. جنس پلیور کشمیر از پشم بز است. وزن کشمیر سبک است و از پوست بدن در برابر سرما محافظت می‌کند. اگر می‌خواهید یک پلیور مقرون به‌صرفه تهیه کنید، پلیور کشمیر، یک انتخاب مناسب و مناسب است.
  3. پلیور پنبه‌ای، گرمای کمتری نسبت به پلیور پشمی و کشمیر دارد. از این رو پلیور پنبه‌ای را در فصل‌های خنک مانند فصل بهار و پاییز به تن کنید. یکی از مزیت‌های پلیور پنبه‌ای مردانه این است که باعث خارش و حساسیت پوستی نمی‌شود و می‌توانید این لباس را بدون زیرپوش به تن کنید.

4. کلاه را فراموش نکنید:​

کلاه یک اکسسوری گرم و شیک است و اگر می‌‌خواهید از سرمای هوا در امان بمانید، توصیه می‌‌کنیم خرید کلاه بافت یا پشمی لیست خود قرار دهید. در واقع گرمای بدن از ناحیه سر خارج می‌شود و ما احساس سرما می‌کنیم. در این صورت اگر می‌‌خواهید دمای بدن خود را حفظ کنید، خرید کلاه گرم را فراموش نکنید.
مدل کلاه مردانه به استایل شما بستگی دارد. اگر استایل رسمی دارید می‌توانید یک کلاه پشمی لبه‌دار انتخاب کنید. در صورتی که به استایل اسپرت علاقه دارید، یک کلاه بافت یا پشمی، استایل غیررسمی‌تان را جذاب می‌کند.
 
بالا پایین