Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی فیلم Baby Driver

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود فیلم
Konu Başlığı معرفی فیلم Baby Driver
نویسنده موضوع keyvan5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan keyvan5280

keyvan5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2021
ارسالی‌ها
59
پسندها
16
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
وب سایت
technology.b88.ir
تخصص
نرم افزار
دل نوشته
هی روزگار
بهترین اخلاقم
صبورم
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

فیلم بیبی راننده (Baby Driver) یکی دیگر از دسته بندی های فیلم های ژانر اکشن جنایی است که در سال 2017 با کارگردانی Edgar Wright به نمایش درآمد. این فیلم با وجود انتقاد های متعددی که به آن وارد بود اما یکی از آثار موفق در رسانه به شمار می‌‌رود که با بودجه 34 میلیون دلار موفق به فروش 226.3 میلیون دلار در گیشه شد. نویسندگی “بیبی راننده” توسط خود کارگردان اثر انجام شده که یکی از آثار مورد علاقه ادگار وایت محسوب می‌شود و نزدیک به دو دهه در دست ساخت بوده است. شرکت های سرمایه گذاری فیلم بیبی راننده سه کمپانی از قبیل رسانه رایتس کاپیتال، بیگ تالک پروداکشنز، و ورکینگ تایتل فیلمز هستند و شرکت پخش کننده آن نیز ترایستارز پیکچرز بوده است.

فیلم بیبی راننده 115 دقیقه ای همچنین موفق به کسب امتیاز 7.6 از نظر کاربران در وب سایت های رسمی مانند آی ام دی بی(IMDB) شده است و جوایزی از جمله جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی یا موزیکال در هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب، دو جایزه بفتا، دو جایزه گزینش منتقدان به آن تعلق گرفته است. علاوه بر این، در نودمین دوره جوایز اسکار در سه رشته بهترین تدوین صدا، میکس صدا، و تدوین فیلم شده است.

ادگار رایت (Edgar Wright) اطمینان داده که اگر فیلم Baby Driver 2 « فیلم بیبیِ راننده ۲» ساخته شود، او تنها کسی است که آن را کارگردانی خواهد کرد. سال گذشته اولین بار پس از سال 2013 بود که فیلمی به کارگردانی ادگار رایت به روی پرده‌ی سینماها رفت. رایت پس از جدایی از استودیوی مارول بر سر مسائل ایجاد شده در فیلم Ant-Man «مرد مورچه‌ای»، تمام تلاش خود را روی پروژه‌ی شخصی و جاه‌طلبانه‌ی دیگری مانند فیلم بچه راننده 2 معطوف کند؛ فیلم Baby Driver «بیبیِ راننده»، فیلمی که رایت در آن تعقیب‌و‌گریز ماشین‌ها را با موسیقی در می‌آمیزد. امیدواریم که فیلم بیبی درایور 2 ساخته بشه.
دانلود فیلم Baby Driver
 
بالا پایین