Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی گوشی گلکسی A51 سامسونگ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سامسونگ
Konu Başlığı طراحی گوشی گلکسی A51 سامسونگ
نویسنده موضوع keyvan5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan keyvan5280

keyvan5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2021
ارسالی‌ها
58
پسندها
15
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
وب سایت
technology.b88.ir
تخصص
نرم افزار
دل نوشته
هی روزگار
بهترین اخلاقم
صبورم
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

اولین نکته‌ای که در رابطه با خرید گوشی گلکسی A51 سامسونگ وجود دارد این است که طراحی آن در مقایسه با نسخه قبل یعنی ای 50 کاملاً فرق می‌کند. طراحی گوشی a51 در مقایسه با مدل قبلی خود بسیار ساده است. برخلاف گلکسی A50 که دارای نمایشگر Infinity-U بود، a51 سامسونگ از نمایشگر Infinity-O بهره برده است. هول-پانچ دوربین جلو که در وسط نمایشگر جای داده شده باعث شده که حاشیه بالا باریک‌تر شود. جنس این نمایشگر دقیقاً مشابه به سایر گوشی‌های سری A سامسونگ بوده که تاکنون ساخته شده است. جنس مواد سازنده بدنه هم بسیار با‌کیفیت بوده و به نظر نمی‌رسد که از جنس پلاستیک ساخته شده باشد. از طرفی دیگر نیز a51 به هیچ عنوان لغزنده نبوده در نتیجه گوشی به خوبی به دست چسبیده و خطر سقوط آن کاهش می‌یابد. خطوط منحنی استفاده شده در پنل عقب نیز باعث می‌شود که در استفاده طولانی مدت به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. این انحنا ارگونومی آن را بالا برده و به خوبی در دست جای می‌گیرد. یکی از وجه تمایزات گوشی a51 سامسونگ با نسخه قبل، بکارگیری ماژول دوربین متفاوت است. لنز‌های دوربین در آن به صورت حرف L قرار گرفته‌اند.

الگوی استفاده شده در پنل عقب گوشی Samsung Galaxy A51 2020 همانند انعکاس یک منشور بوده و نسبت به پرداخت‌های گرادیانت نسخه‌های قبلی جذاب‌تر به نظر می‌رسد. در واقع این نوع پوشش جلوه خاص و زیبایی را به این گوشی میان‌رده سامسونگ داده است. ماژول گوشی گلکسی A51 سامسونگ دوربین مستطیلی شکل بوده و زوایای آن منحنی است. در حالی که نسبت به پنل عقب رنگ متفاوتی نیز دارد. در پنل عقب به غیر از ماژول دوربین و لوگو سامسونگ مشخصه دیگری به چشم نمی‌خورد و همین امر جذابیت الگوی استفاده شده روی بدنه را دوچندان کرده است. جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C در لبه پایین جای گرفته است. یکی از انتقاداتی که بر این نوع طراحی‌ها وارد بوده این است که (گرچه به ندرت اتفاق می‌افتد؛ اما) ممکن است زمانی که در حالت لنداسکیپ از گوشی خود استفاده می‌شود، سهواً پنجره اسپیکرها پوشیده شود. تمام دکمه‌های فیزیکی این مدل همانند نسخه‌های قبلی سامسونگ a51 در سمت راست آن واقع شده است.

در مجموع سه دکمه فیزیکی در گوشی گلکسی A51 سامسونگ به چشم می‌خورد. زمانی که گوشی موبایل روشن است، به صورت پیشفرض اگر دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید، بیکسبی فعال می‌شود؛ اما از قسمت تنظیمات می‌توانید عملکرد آن را سفارشی کنید. در مجموع کیفیت ساخت گوشی سامسونگ a51 عالی است، همان طور که گفته شد a51 سامسونگ از بدنه پلاستیکی استفاده کرده در حالی که فریم آن آلومینیومی بوده که مقاومت آن را دوچندان کرده است. این گوشی وزنی برابر با 172 گرم داشته و ابعاد آن 158.5× 73.6× 7.9 میلی‌متر است. همچنین آپشن‌های رنگی آن نیز شامل منشور، مشکی، سفید، آبی و صورتی است.
 
بالا پایین