Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین دکتر جراحی فیستول و کلینیک تخصصی در تهران

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش پزشکی و سلامت
Konu Başlığı بهترین دکتر جراحی فیستول و کلینیک تخصصی در تهران
نویسنده موضوع laleeeee
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan laleeeee

laleeeee

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 20, 2020
ارسالی‌ها
28
پسندها
1
امتیازها
3
وب سایت
darmantehran.com

اعتبار :

برای درمان فیستول به چه پزشکی مراجعه کنیم؟​

برای تشخیص این بیماری می توانید از پزشک عمومی یا متخصص گوارش کمک بگیرید. همچنین می تواند همین حالا عکس فیستول خود را به این شماره واتساپ ارسال کنید تا کارشناسان ما در کلینیک نوین در اسرع وقت تشخیص خود را به شما اعلام نمایند.
بهترین جراح فیستول چه ویژگی هایی دارد؟
وقتی به فیستول از روی پوست نگاه می کنیم، یک زخم عمیق می بینیم. ولی در باطن این بیماری به شدت پیچیده است و همین امر هم موجب شده تا درمان این بیماری به همین نسبت سخت و پیچیده شود.

انتخاب روش درمان مناسب بیمار، پیدا کردن مسیر دقیق فیستول و اینکه دقیقا عفونت به کدام بخش نفوذ کرده است، تنها بخشی از چالش هایی است که یک متخصص هنگام درمان با آنها مواجه میشود. جراحی فیستول عمل بسیار حساسی است و هر اشتباهی از سوی دکتر می تواند به آسیب عضله مقعدی و در نتیجه ی آن بی اختیاری در کنترل مدفوع و گاز روده بیانجامد.

بنابراین قبل از انتخاب دکتر برای جراحی حتما از مهارت و تجربه پزشک مطمئن شوید. در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، می تواند به شما در تصمیم گیری در انتخاب پزشک کمک کند.

داشتن مدرک پزشکی مرتبط با بیماری شما مهم است اما کافی نیست! پزشکی که قرار است فیستول شما را جراحی کند باید بار ها و بار ها چنین عملی را انجام داده و تجربه کافی را نیز داشته باشد. اگر می خواهید از تجربه و مهارت پزشک مطمئن شوید می توانید از بیمارانی که قبلا چنین عملی را انجام داده اند، پرس و جو کنید.
دکتر متخصص شما باید به دانش روز دنیا مسلط و از جدیدترین روشهای درمان استفاده نماید. تجربه نشان داده جراحی به روش سنتی نمی تواند در درمان این عارضه موثر باشد و بیشتر از ۸۰ درصد بیمارانی که با این روش درمان شده اند، مجبور به تکرار جراحی هستند. در حال حاضر جراحی سنتی فیستول، به دلیل ریسک عود مجدد و نیز خطر بی اختیاری به ندرت تجویز می شود.
دکتر فیستول باید در کار با ابزار های پزشکی تسلط و مهارت کافی را داشته باشد. هر اشتباهی در کار با لیزر می تواند آسیب های جدی را به همراه داشته باشد.
دکتری را انتخاب کنید، که زمان کافی را برای شما داشته باشد و درمان را به چند ماه آینده موکول نکند! زیرا هر مقدار بیشتر در درمان تاخیر اندازید، عفونت گسترش یافته و فرآیند درمان هم به همین نسبت پیچیده تر خواهد شد.
بهتر است درمان را در کلینیک انجام دهید، در شرایطی که کرونا به اوج خود رسیده، مراجعه به بیمارستان می تواند خطرناک باشد.
بهترین دکتر جراحی فیستول و کلینیک تخصصی در تهران | کلینیک نوین
 
بالا پایین