Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گوشی Huawei Y9a

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خرید و فروش گوشی
Konu Başlığı گوشی Huawei Y9a
نویسنده موضوع keyvan5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan keyvan5280

keyvan5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2021
ارسالی‌ها
59
پسندها
16
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
وب سایت
technology.b88.ir
تخصص
نرم افزار
دل نوشته
هی روزگار
بهترین اخلاقم
صبورم
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

کاملاً با طراحی‌های قبلی میان ‌رده‌های این خط تولید متفاوت است و بیشترین تغییر مربوط به ماژول دوربین‌هاست. در نگاه اول این طراحی شما را به یاد گوشی پرچمدار سال گذشته یعنی هوآوی میت 30 پرو می‌اندازد که یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها در زمان خودش محسوب می‌شد. ماژول مدور بکار رفته در پنل عقب در بردارنده چهار دوربین بوده و فلش خارج از آن به چشم می‌خورد؛ اما اثری از سنسور اثر‌انگشت در پنل عقب نیست.

ابعاد این محصول 163.5×76.5×9 میلی‌متر و وزنی برابر با 197‌گرم دارد. از‌این‌رو اگر به دنبال یک گوشی موبایل ارگونومی و سبک وزن هستید، y9a هواوی یک گزینه عالی را پیش روی شما قرار خواهد داد. از نظر آپشن‌های رنگی هم گفته می‌شود که در سه رنگ صورتی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد. هوآوی سنسور اثر‌انگشت را در لبه این گوشی درست همان جایی که انگشت دست قرار می‌گیرد، جای داده است. در رابطه با پنل روبه‌رو نیز گفته می‌شود که هوآوی یک پنل تمام صفحه را در اختیار کاربر قرار داده، به این دلیل که از دوربین پاپ-آپ استفاده کرده، می‌توان گفت که نمایشگر این گوشی کاملاً بدون حاشیه طراحی شده است. همان طور که اشاره شد تمام گوشی‌هایی که از این سازنده می‌بینید هم در کلاس پرچمدار و هم در کلاس میان رده تماماً با طراحی خاص و منحصر به فرد و رنگ‌های جذاب به بازار می‌آیند. گوشی هوآوی وای 9 ای هم طراحی زیبایی داشته به طوری که شکل و شمایل پرچمداران این برند را در ذهن تداعی می‌کند.

وقتی صحبت از طراحی گوشی‌های موبایل به میان می‌آید آپشن‌های چند رنگ در این روزها حرف اول را می‌زند و گوشی Huawei Y9a نیز از همین فلسفه طراحی پیروی کرده است؛ برای مثال یکی از آپشن‌های آن طیف آبی-صورتی است که می‌تواند رنگ مورد علاقه بسیاری از جوان‌ها باشد. هوآوی تصمیم گرفته که در گوشی هوآوی Y9a با بکارگیری دوربین پاپ آپ از شر بریدگی نمایشگر خلاص شود؛ اما ممکن است این نگرانی وجود داشته باشد که اگر در هنگام عکسبرداری گوشی سقوط کند چه اتفاقی خواهد افتاد. در این موقع پاپ آپ دوربین به طور خودکار غیر فعال می‌شود و پاپ آپ پایین می‌رود و پیامی می‌دهد مبنی بر اینکه دوباره سلفی را فعال کنید و از این طریق از دوربین محافظت می‌کند.

این گوشی هوآوی 197 گرم وزن داشته و 9 میلی‌متر نیز ضخامت دارد. لبه‌های آن به صورت منحنی طراحی شده است که به ارگونومی بودن محصول کمک زیادی کرده است. جک 3.5 میلی‌متری هدفون در کنار ماژول پاپ‌آپ دوربین سلفی جای داده شده و در لبه چپ دستگاه نیز هیچ مشخصه‌ای به چشم نمی‌خورد. کلید‌های تنظیم صدا دکمه پاور هم در هوآوی وای 9 ای در لبه راست دستگاه جای داده شده است.

همان طور که گفته شد در گوشی Huawei Y9a سنسور اثر انگشت آن هم با دکمه پاور یکی شده و در لبه راست دستگاه جای داده شده است. جای دادن سنسور اثر انگشت در این قسمت دسترس‌پذیری آن را راحت‌تر کرده است به این دلیل که شما به طور طبیعی گوشی خود را در دست می‌گیرید. در لبه یا فریم یک گودی می‌بینید که به تشخیص دکمه هوم بدون اینکه به آن نگاه کنید کمک می‌کند. گفته می‌شود که عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی هوآوی وای 9‌ ای نیز سریع بوده و در کثری از ثانیه قفل گوشی شما باز می‌شود. درگاه سیم کارت نیز در کنار درگاه شارژ Type-C و در لبه راست جای د
 
بالا پایین