Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

محتوایار طراحی سایت تولید محتوا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اطلاعات عمومی
Konu Başlığı محتوایار طراحی سایت تولید محتوا
نویسنده موضوع mohtavayar
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mohtavayar

mohtavayar

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 6, 2021
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
1
وب سایت
mohtavayar.org

اعتبار :

از آنجائیکه سئو و بهینه سازی کردن سایت موضوع مهمی محسوب می‌شود. ما بیشتر مقالات خود را به این موضوع و همچنین راهکارهای آن اختصاص می‌دهیم. اکثر افرادی که با ما تماس برقرار می‌کنند دارای تصورات غلط در مورد سئو و همچنین درک درستی از مفهوم سئو و بهینه سازی کردن سایت نیستند. و یا آشنایی اندکی با این موضوع دارند.

زمانی که ما برای آنها در مورد اهمیت سئو و بهینه سازی کردن سایت صحبت می‌کنیم. تنها صحبت‌های ما را با لبخند تأیید می‌کنند برخی از آنها نیز از ما درخواست می‌کنند تا وضعیت وب سایتشان را بررسی و ارزیابی کنیم.

اما از طرف دیگر ممکن است با عده‌ای از افراد در ارتباط باشیم که درک درستی از مفهوم سئو داشته باشند. و همچنین کاملاً از از اهمیت آن باخبر باشند. ولی اطلاعاتی که در این زمینه دارند تا حد زیادی اشتباه و نادرست باشد. این افراد به مفهوم سئو و بهینه سازی سایت مانند یک افسانه نگاه می‌کنند. همیشه به این موضوع تاکید می‌کنند که سئو موضوع این نیست که شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ بتوانند آن را به درستی ارائه دهد. و در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

البته این موضوع را باید عنوان کرد که فعالیت‌های اسپم گونه تعداد زیادی از کارشناسان سئو و تجربیات بدی که اینگونه فعالیت‌ها برای مشتریان به همراه داشتند در به وجود آوردن چنین طرز فکری بی تأثیر نبوده است.
آموزش دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی محتوا
آموزش سئو
بازاریابی محتوا
تولید محتوا
 
بالا پایین