Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

هزینه درمان و عمل جراحی شقاق مقعدی یا فیشر با لیزر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı پزشکی تخصصی
Konu Başlığı هزینه درمان و عمل جراحی شقاق مقعدی یا فیشر با لیزر
نویسنده موضوع laleeeee
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan laleeeee

laleeeee

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 20, 2020
ارسالی‌ها
28
پسندها
1
امتیازها
3
وب سایت
darmantehran.com

اعتبار :

هزینه عمل شقاق با لیزر در مرکز درمان تهران کاملا منصفانه و مورد تایید ﻧﻈﺎم ﺗﻌﺮﻓﻪ ﮔﺬاري ﺧﺪﻣﺎت ﺗﺸﺨﯿﺼﯽ و درﻣﺎﻧﯽ ﮐﺸﻮرمان اﯾﺮان است. اما امکان تعیین اینکه دقیق مقدار آن، بدون مراجعه حضوری یا تلفنی وجود ندارد!



زیرا هزینه درمان لیزری بسته به نوع شقاق (حاد یا مزمن) و همین طور نوع لیزری (کم توان یا پرتوان) که برای درمان استفاده میشود، متفاوت است. بنابراین اگر می خواهید دقیقا این مبلغ را بدانید می توانید حضوری یا تلفنی با کلینیک ما در ارتباط باشید.

در ضمن در صفحه درمان شقاق با لیزر با طور اختصاصی به بررسی نحوه درمان و چگونگی انجام لیزر پرداخته شده است.

هزینه عمل جراحی شقاق چقدر است؟
هزینه جراحی شقاق نیز بسته به فاکتور های مختلفی تعیین میشود. به طور مثال فاکتورهایی مثل نوع بیمارستانی که قرار است جراحی را در آن انجام دهید، نوع بیماری فیشر، دستمزد جراح، تعداد روزهایی که قرار است در بیمارستان بستری شوید، شهری که جراحی در آن انجام میشود و … همگی در تعیین قیمت اثرگذار هستند.

مقایسه قیمت لیزر شقاق با جراحی سنتی
مقایسه لیزر شقاق و جراحی سنتی
آنچه که در مورد این دو روش مسلم است، پیروز بودن لیزر در مقایسه با جراحی سنتی است. چرا که لیزر از همه جهات از اثربخش درمان گرفته تا حذف کامل درد و خونریزی از جراحی سنتی بهتر است. البته به صرفه بودن قیمت لیزر نیز از این قاعده مستثنا نیست.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا هزینه های پرداختی لیزر از عمل سنتی کمتر است.

حذف هزینه های بستری : مرکز درمان تهران یک مجهز به بهترین دستگاه های لیزر است. لیزر فیشر در این مطب سرپایی و در کمتر از نیم ساعت انجام میشود. در حالی که برای انجام جراحی در بهترین حالت باید یک روز قبل و یک روز بعد از درمان را در بیمارستان سپری کنید.
حذف هزینه های بیهوشی : با توجه به اینکه داروهای بیهوشی وارداتی است و مبلغ سنگینی بابت آن تقبل میشود. پس خیلی طبیعی است که هزینه های عمل جراحی را تا حد چشمگیری افزایش دهد. برای انجام لیزر نیازی به دریافت داروی بیهوشی نیست (بی حسی تزریق میشود.) بنابراین نه تنها مبالغ پرداختی کاهش می یابد، بلکه نیازی به تحمل عوارض داروی بیهوشی هم نیست.
حذف درمان های مجدد : تجربه نشان داده میزان اثربخشی جراحی های سنتی کمتر از لیزر است. بنابراین ممکن است حتی در صورتی که جراحی انجام دهید بیماری شما مجددا عود کرده و یا عفونت کند. پس بیمار مجبور میشود مجددا جراحی انجام داده و یا از سایر روش ها برای درمان استفاده کند. و این یعنی دو برابر شدن مبالغ!
حذف مدت زمان از کار افتادگی : وقتی عمل جراحی انجام می شود، ناچاراً باید یک سری آزمایشات و تست ها انجام دهید و حداقل دو سه روزی را مهمان بیمارستان خواهید بود. پس از مرخص شدن از بیمارستان نیز باید یک الی دو هفته ای را در منزل به سر ببرید. همین این موارد هزینه ای به طبع سنگین تر از عمل جراحی را بر دوش شما قرار میدهد. ولی در مقابل لیزر سرپایی و در کمتر از یک ساعت انجام شده و بعد از آن نیز می توانید به محل کار خود بازگردید.
مزیت های لیزر تنها به کاهش هزینه های پرداختی ختم نمیشود. بلکه با انجام لیزر از درد و خونریزی جراحی و عوارض بعدی آن نظیر عفونت؛ بی اختیاری در کنترل مدفوع و … نیز در امان خواهید بود.

آیا بیمه مبلغ لیزر را پرداخت می کند؟
واقعیت این است که پاسخ این سوال را باید از شرکت بیمه ای خود بپرسید. در حالت کلی بیمه ها هزینه جراحی های سرپایی و بدون بیهوشی که کمتر از 6 ساعت به طول بیانجامد را پرداخت نمی کنند. البته معمولاً بیمه های تکمیلی این مبلغ را تقبل می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شرکت بیمه ای خود و نیز کلینیک ما از طریق شبکه های اجتماعی، شماره تماس ها و یا مراجعه حضوری در ارتباط باشید.
مرکز درمان تهران
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین