Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دانلود فیلم Another Round

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود فیلم
Konu Başlığı فیلم Another Round
نویسنده موضوع keyvan5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan keyvan5280

keyvan5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2021
ارسالی‌ها
58
پسندها
15
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
وب سایت
technology.b88.ir
تخصص
نرم افزار
دل نوشته
هی روزگار
بهترین اخلاقم
صبورم
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

در این فیلم 115 دقیقه‌ای ما داستان چهار معلم که از دوران دانشگاه با هم رفیق بوده‌اند را دنبال می‌کنیم، مارتین(Mads Mikkelsen)، نیکولای، پیتر و تامی که هر کدام از آنها زندگی موفقی دارند اما وجه اشتراک آنها این است که همگی در یک مدرسه مشغول آموزش به دانش آموزان هستند. هر چهار نفر در میان سالی قرار دارند و تقریباً نمی‌توانند با دانش‌آموزان خود رابطه‌ای خوب برقرار کنند و نحوه تدریس آنها هم کسالت آور است. این مشکل زمانی برایشان دردسر می‌شود که بدانید آنها در زندگی خصوصی خود نیز دارای همین روزمرگی و کسالت آور بودن نیز هستند. همه به ظاهر در زندگی‌هایشان موفق‌اند و دارای شغل‌های آبرومندنی هستند. اما در عمل زندگی آنها کند و بی‌رمق و بدون هیچ احساسی پیش می‌رود. حتی در زندگی زناشویی نیز هیچ انرژی دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد روح زندگی‌هایشان خشکیده است! ارتباطات زندگی حتی در حد یک ارتباط چشمی ساده هم نیست و انگار با گروهی طرف هستیم که کاملا نادیده گرفته شده‌اند نه همسرانشان و نه فرزندانشان و نه شاگردانشان بودن آنها را نمی‌بینند.تا جایی که مارتین (Mads Meikkelsen) از همسرش می‌پرسد؛ “به نظرت من خسته کننده‌ام؟”

وقتی برای نیکولای جشن تولد می‌گیرند، بحث به نظریه پیش می‌آید که در مورد الکل و تبعات اجتماعی آن است. آنها با هم تصمیم می‌گیرند این نظریه را آزمایش کنند تا ببینند مصرف الکل در هنگام کار چه تاثیراتی در کار و زندگی آنها می‌گذارد. این نظریه می‌گوید اگر سطح الکل خونتان از 0.05 بیشتر شود ذهن شما خلاق‌تر، ایدآل‌تر و بدن شما سرزنده‌تر می‌شود. مارتین اولین کسی است که این نظریه را در محل کارش امتحان می‌کند و در مدرسه الکل مصرف می‌کند. کم کم بقیه هم به او می‌پیوندند و در شروع این نظریه با موفقیت رو به رو می‌شوند.



کنش و واکنش​

هر عمل ما تبعاتی در آینده دارد که حتی می‌تواند بر دیگران نیز اثر بگذارد. مارتین که معلم تاریخ است این موضوع را بهتر از بقیه می‌داند اما باز برای اینکه در زندگی‌اش تغییری ایجاد کند تن به نوشیدن الکل می‌دهد آنهم در محل کارش بدون اینکه به تبعاتش بیاندیشد. تقریباً 20 دقیقه اول (به جز مسابقه شروع فیلم) فیلم کسالت‌آور است و این عمل از سوی کارگردان عمدی است زیرا تمام کاراکترهای ما نیز کسالت آور و خسته کننده هستند و بیننده نیز باید همان حس را درک کند! کارگردان به خوبی این بی‌حوصلگی را نشانمان می‌دهد. درست بعد از آنکه این چهار معلم تصمیم می‌گیرند الکل را وارد کارشان کنند ناگهان فیلم به جنب و جوش می‌افتد. مارتین نه تنها از درس تاریخ، کلاسی بسیار جذاب خلق می‌کند بلکه در زندگی شخصی‌اش با همسرش نیز بهتر از قبل رابطه برقرار می‌کند.

آنها شروع به خوردن مشروبات‌ الکی و بالا بردن الکل خونشان می‌کنند. درصد الکل خونشان بارها در فیلم روی صفحه نمایش داده می‌شود. در ابتدا به شکل جدی این مصرف روی آنها تاثیراتی مثبت می‌گذارد و آنها در شغلشان و زندگی شخصی‌شان تحولی جدی می‌بینند اما این تنها الکل نیست که روی آنها تاثیر گذاشته چراکه بعضی وقتها درصد خون آنها صفر نشان داده می‌شود اما آنها بواسطه اعتماد به نفسی که گرفته‌اند پرانرژی‌تر از همیشه هستند. اما این انتهای داستان نیست و کم‌کم تاثیرات منفی مصرف بی‌رویه الکل شروع می‌شود و الکل روی اعتیاد آور و سیاهش را به آنها نشان می‌دهد. سرخوشی و اعتماد به نفس زودگذر تبدیل به فراموشی، بی‌حسی و جنون می‌شود. دیگر آنها نیستند که کنترل الکل را در دست دارند بلکه الکل افسارشان را به دست می‌گیرد و به هرکجا که دلش می‌خواهد می‌برد و در این راه یک اتفاق بسیار تلخ کمی آنها را به خودشان می‌آورد…
دانلود فیلم دور دیگر
 
بالا پایین