Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
نویسنده موضوع اخبار پزشکی
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan دکتر نقیب افشار

اخبار پزشکی

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
13
پسندها
2
امتیازها
3

اعتبار :

لب های شما بعد از عمل به احتمال زیاد متورم می شوند. همچنین ممکن است در محل های تزریق مقداری قرمزی یا کبودی مشاهده کنید که طبیعی است. اکثر عوارض جانبی جزئی خواهد بود و شما می توانید بیشتر فعالیت ها را پس از انجام عمل از سر بگیرید.

✔ به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ژل لب و یا سایر مواد پرکننده پوستی، از ورزش شدید خودداری کنید. افزایش فشار خون و ضربان قلب در اثر ورزش ممکن است تورم یا کبودی را بدتر کند.

✔ میوه ها و سبزیجات مرطوب کننده زیادی بخورید و سعی کنید از سدیم اضافی که باعث بدتر شدن تورم می شود خودداری کنید.

✔ از پزشک خود بپرسید که کدام مسکن در روزهای بعد از درمان مناسب است. به طور معمول تیلنول خوب خواهد بود، اما داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن نه.

✔ سعی کنید سرتان را روی بالش بلند قرار دهید تا تورم شما کاهش یابد. روی صورت نخوابید.

✔ تا ۲۴ ساعت بعد از آرایش لب های خود خودداری کنید.

✔ از مصرف الکل خودداری کنید: الکل عامل رقیق کننده خون است و حداقل به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل لب از مصرف آن اجتناب کنید. الکل می تواند باعث التهاب شود، احتمال کبودی را افزایش داده و تورم را بدتر کند. همچنین بهتر است چند روز قبل از تزریق ژل از مصرف الکل خودداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
https://majidzadeh.doctor/1516
 

دکتر نقیب افشار

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2021
ارسالی‌ها
52
پسندها
4
امتیازها
8
وب سایت
mehrzadclinic.com
تخصص
دکترای حرفه ای

اعتبار :

تزریق ژل لب یکی از متداول ترین مصارف ژل های زیبایی است.
بلافاصله بعد از تزریق ژل ممکن است کمی قرمزی، کبودی، تورم، حساسیت به لمس یا خارش در مجاورت محل‌های تزریق احساس کنید. از خاراندن، ماساژ دادن و دست زدن به نواحی تزریق خودداری کنید. این عوارض طبیعی هستند و معمولاً طی چند ساعت یا حداکثر چند روز برطرف می‌شوند. اگر علایم ذکر شده بیش تا ۳ روز برطرف نشدند، با کلینیک تماس بگیرید.

معمولاً بعد از تزریق ژل احساس درد نمی‌کنید یا درد بسیار خفیف است. برای تسکین درد نباید از داروهایی مانند آسپیرین یا داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی مانند ایبوپروفن یا ژلوفن استفاده کنید. این داروها موجب خونریزی و کبودی می‌شوند. به جای آن‌ها می‌توانید از استامینوفن استفاده کنید.

  • برای رفع کبودی از کمپرس آب سرد استفاده کنید : معمولا تزریق ژل یک درمان کم عارضه است؛ اما همچون سایر درمان های زیبایی در این درمان نیز بیمار برخی عوارض را مشاهده خواهد کرد. کبودی یکی از این عوارض است. کمپرس سرد به کاهش کبودی کمک زیادی می کند. علاوه بر این، معمولا کرم ها و پمادهای حاوی عصاره گیاه آرنیکا یا مکمل بروملائین نیز در کاهش کبودی موثر هستند. استفاده از عصاره آرنیکا برای رفع کبودی در سراسر دنیا مرسوم است و بدون نسخه نیز در داروخانه ها به فروش می رسد.
 
بالا پایین