Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ابزارهای کاربردی در آموزش دیزاین تجربه کاربری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب آموزشی
Konu Başlığı ابزارهای کاربردی در آموزش دیزاین تجربه کاربری
نویسنده موضوع aye.pkn
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan vistaapp.ir

aye.pkn

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 17, 2021
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

دیزاین تجربه کاربری یا User experience به تجربه های کاربران در زمان استفاده از یک وب سایت، اپلیکیشن یا بازی های کامپیوتری گفته می شود.

در دیزاین تجربه کاربری به دنبال این هستیم، تا بهبود قابلیت استفاده ((usability و سهولت در استفاده (accessibility) را برای کاربران محقق سازیم.

هدف اصلی دیزاین تجربه کاربری، ایجاد حس خوشایند در کاربران و تعامل بیشتر کاربران با یک محصول است.

اهمیت زیاد این حوزه باعث شده است تا متخصصان، ابزارهای طراحی مختلفی برای آن در نظر بگیرند. در یادداشت زیر با 18 ابزار کاربردی حوزه ی آموزش طراحی تجربه کاربری آشنا خواهیم شد.
 

vistaapp.ir

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 18, 2023
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

سلام وقت شما بخیر

من مقاله‌تون رو مطالعه کردم. در رابطه با دیزاین تجربه کاربری و اهمیتی که برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی داره سوالی رو میخواستم مطرح کنم. من اخیرا یه شرکت خدماتی ثبت کردم که تصمیم دارم برای یکپارچه کردن و پوشش مخاطب بیشتر، یه نرم‌افزار اختصاصی برای کارم سفارش بدم. تو چند ماه گذشته در رابطه با اینکه چطور می‌تونم برنامه موبایلی کسب و کارم رو راه اندازی کنم مطالعه کلی داشتم و می‌دونم که نیازهای خدمات شرکت رو فقط اپلیکیشن اختصاصی می‌تونه پوشش بده. حتی در این مورد با دوتا از معروف ترین شرکت های طراحی نرم‌افزار کشور هم تلفنی مشورت کردم و نهایتاً نتیجه این شد که باید پروژه نرم‌افزارم رو به یه تیم توسعه برون سپاری کنم. از طرف دیگه از هزینه‌های این کار و بودجه‌ای که نیاز داره هم مطلع هستم. میخواستم ازتون سوال کنم که اقدام درست برای اینکه یه اپلیکیشن با طراحی اختصاصی اصولی و مناسب داشته باشم و بهترین نتیجه رو با توجه به هزینه‌ای که می‌کنم بگیرم دقیقاً چیه؟ اگه باید اپلیکیشن رو از جایی سفارش بدم، شرکتی میشناسین که به صورت تخصصی تیم UI/UX داشته باشه و بتونه ظاهر اختصاصی اپلیکیشن رو برام طراحی کنه؟ من هدفم این هستش که برنامه ای که برام میسازن به هیچ عنوان مشابه برنامه های موجود نباشه و ظاهر اپلیکیشن از صفر طراحی بشه. اگر که شرکت یا تیم مطمئنی میشناسین که بتونه اینکار رو انجام بده خیلی ممنون میشم معرفی کنید.
 
بالا پایین