Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کتابخانه ها، عناصری که برنامه نویسی پایتون را ساده تر می کنند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı کتابخانه ها، عناصری که برنامه نویسی پایتون را ساده تر می کنند
نویسنده موضوع meysam9698
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan meysam9698

meysam9698

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 19, 2021
ارسالی‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

5203686436372480-min.jpg


کتابخانه یا همان library، مجموعه کدهایی هستند که در راستای انجام کاری مشخص، از قبل نوشته شده و در یک جایی ذخیره شده‌اند. به طوری که هر برنامه‌نویس برای استفاده از کدهای موجود در هر کتابخانه، فقط باید آن‌ها را در درون کدهای خود فراخوانی نماید. این کار با نوشتن دستورهای مشخص در درون کد صورت می‌گیرد. این کتابخانه ها برنامه نویسی پایتون را ساده تر می کنند.

به عبارتی ساده‌تر، کتابخانه‌ها آن دسته از کدهایی هستند که توسط توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان خبره نوشته شده و به پکیج‌های محیط‌های برنامه‌نویسی اضافه شده‌اند تا برنامه‌نویسان دیگر در حین کدنویسی قادر به استفاده و به کارگیری آن‌ها باشند.

شاید بتوان گفت (( یکپارچگی )) ، اولین ویژگی است که به هنگام صحبت در خصوص محبوبیت زبان برنامه نویسی پایتون به ذهن ما خطور می کند. یکپارچگی ذاتی ، خوانایی و شی گرایی از مهم ترین علل تمایز زبان برنامه نویسی پایتون با دیگر زبان ها می باشد که سبب تبدیل این زبان به انتخابی مناسب برای مبتدیان برنامه نویسی شده است .

کتابخانه پایتون

Scrapy
یک کتابخانه محبوب پایتون برای web scraping است. از این کتابخانه برای ساخت خزنده استفاده می‌ شود. در ابتدا از این کتابخانه تنها برای scraping استفاده می‌ شد.

یک کتابخانه متن باز پایتون است که می‌ تواند به جای ‌Numpy استفاده شود. همچنین کارایی بالایی برای ساخت شبکه‌ های عصبی عمیقی را ارائه می‌ دهد. همزمان با این می‌ توانید برای توسعه کارایی از scipy, Cypthon و
numpy استفاده کنید.

معروف ترین کتابخانه های پایتون را در ادامه بشناسید

8 مورد از بهترین و پرکاربرد ترین کتابخانه ها در برنامه نویسی پایتون - هایپر کیوسک
 
بالا پایین