Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فریم ورک در برنامه نویسی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı فریم ورک در برنامه نویسی
نویسنده موضوع meysam9698
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan meysam9698

meysam9698

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 19, 2021
ارسالی‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

فریم ورک قانون ها و چارچوب هایی است که برای برنامه نویسان وضع شده است و برنامه نویسان باید از آنها استفاده کنند. مثلا در زبان برنامه نویسی PHP یکی از فریمورک های آن لاراول میباشد یا یکی از معروفت ترین فریم ورک ها، دات نت مربوط به شرکت مایکروسافت میباشد.
در واقع هر زبان برنامه نویسی در دنیا، کتابخانه های زیادی و متنوعی دارد که کدنویسی را برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان کمتر میکند.
در واقع فریم ورک ها واسطه ای میان سیستم عامل و برنامه نویسی میباشند. برنامه نویسان علاوه بر کار با زبان های برنامه نویسی با فریم ورک ها هم درگیر هستند. در این فریم ورک ها کدهایی از قبل آماده شده است و نوشته شده است و باعث میشود که برنامه نویسان کمتر کدنویسی کنند و در زمان آنها صرفه جویی شود. پایتون یک زبان برنامه نویسی پویا و‌چند منظوره می باشد که برروی بسیاری از پلتفرم ها نظیر ویندوز، مک و لینوکس قابل استفاده است. برنامه نویسان بسیاری در سراسر جهان در حال یادگیری پایتون هستند و‌شرکت های بسیار بزرگی نظیر گوگل ، ((Google )) فیسبوک ((Facebook)) ، ناسا((Nasa )) ، یوتیوب (( YouTube )) و دراپ باکس (( Dropbox )) از یادگیری پایتون ، حداکثر استفاده را می برند. توسعه دهندگان این زبان برنامه نویسی پس از یادگیری پایتون ، برای استفاده بهتر و راحت تر از این زبان به فریم ورک های آن نیاز دارند. برای مطالعه بیشتر می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید
6 تا از کاربردی ترین فریم ورک ها که پس از یادگیری پایتون به آن ها احتیاج خواهید داشت - هایپر کیوسک
 
بالا پایین