Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خانم های لاغر چه مانتویی بپوشند؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات مد و لباس
Konu Başlığı خانم های لاغر چه مانتویی بپوشند؟
نویسنده موضوع mahshad
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mahshad

mahshad

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 4, 2021
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

سبک شیک برای زنان لاغر عالی است ، آنها فقط باید چند نکته را به سبک مشاهده کنند که لاغر بودن آنها قابل مشاهده نباشد.

اگر به این صفحه رسیده اید ، به این معنی است که می خواهید شیک و جذاب تر باشید. برای این منظور ، نکاتی را در این مقاله آورده ایم که شاید تعداد کمی از مردم از آنها اطلاع داشته باشند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین مانتو را انتخاب کنید. تعلل نکنید و با خونسردی ادامه مطلب را بخوانید.

کت های تنگ برای زنان لاغر
متأسفانه کت های تنگ برای شما مناسب نیستند زیرا باعث می شود لاغرتر به نظر برسید ، بنابراین بهتر است از این کت ها چه بلند و چه کوتاه دوری کنید.

کت های بسیار گشاد برای خانم های قد بلند
مانتوهای بسیار گشاد و باد شده مناسب نیستند ، خصوصاً اگر این مانتو کوتاه باشد. کت های بلند و گشاد برای افراد لاغر مناسب است ، به شرطی که فقط یک اندازه از اندام اصلی گسترده تر باشد.

سایز مانتو برای افراد لاغر
اگر قد بلندی دارید می توانید از کت های بلند و همچنین کت های زیر زانو استفاده کنید. توجه داشته باشید که کت کوتاه پا را نشان می دهد و در نتیجه اندام شما را کشیده و لاغرتر نشان می دهد.

البته توجه داشته باشید که کت های بسیار بلند مناسب استایل شما نیستند. اگر قد کوتاه دارید می توانید از کت های کوتاه و بلند استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که مانتو بین زانوها و مچ پا نباشد.

پاهای باریک شما باعث خطای دید می شود و بلندتر به نظر می رسد.
مانتو مناسب افراد لاغر
در اینجا چند کت برای بدن لاغر آورده شده است:

مانتو مخصوص سبک ورزشی

برای سبک اسپرت پیشنهاد می کنم از لباس های مردانه شطرنجی استفاده کنید. البته یک مربع بزرگ انتخاب کنید زیرا این مانتو باعث بزرگ نشان دادن شما می شود.

مانتوهای چین دار

در حال حاضر ، شانه ها و کمر خود را بهتر نشان دهید. از کت هایی استفاده کنید که روی شانه ها و کمر چین یا چین خورده است. ایجاد چین و چروک یا برآمدگی در این مناطق باعث بهتر دیده شدن آن می شود.

البته اگر قد کوتاهی دارید ، مقدار این چین خوردگی ها را در ناحیه شانه در نظر بگیرید و ارتفاع مانتو را زیاد انتخاب کنید.

مانتو کلوش برای افراد لاغر

برای افراد لاغر و قد بلند بهتر است که دور کمر کت را بچرخانید. ای مانتوها هم سبک عروسکی دارند. بهتر است از خطوط افقی برش پرس در قسمت بالاتنه آن استفاده نشود و برش آن باید عصا باشد.

برش عصا از حلقه آستین شروع می شود و از روی سینه عبور می کند و به خط کمر می رسد. این برش مخصوص اندامهایی است که پستانهای کوچکی دارند.

رنگ مانتو برای افراد لاغر

رنگ های تیره باعث نازک شدن فرد و رنگ های روشن باعث چاق شدن فرد می شود. رنگ های مناسب افراد لاغر شامل سفید ، صورتی روشن ، آبی روشن ، زرد و قرمز روشن است.

بنابراین کت های تک رنگ و تیره برای افراد لاغر و قد بلند مناسب نیست. مانتویی را انتخاب کنید که طرح شلوغی داشته باشد و این طرح ها باعث بزرگ جلوه دادن بدنه شود. مانتوهای راه راه افقی برای افراد لاغر نیز مناسب است اما برای افراد کوتاه قد این سبک توصیه نمی شود زیرا قد کوتاه آنها را نشان می دهد.

توجه داشته باشید که قانون طراحی های شلوغ این است که از هر قسمت از بدن که لاغر است باید در آن طرح شلوغ استفاده شود.
مانتوهای ساده برای اندام لاغر

اگر عاشق کت های ساده و باز هستید و نمی خواهید کت های طرح دار یا چهار خانه بپوشید ، پیشنهاد ما به شما انتخاب کت هایی است که یقه های بزرگی دارند.

کت هایی با یقه یقه هفت نقطه ای و بالاتنه گسترده و بزرگ ، مناسب کسانی است که شانه های باریکی دارند.
 
بالا پایین