Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دستگاه نوروفیدبک

  • نویسنده موضوع signco
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرشیو گفتگوی آزاد و سرگرمی
Konu Başlığı دستگاه نوروفیدبک
نویسنده موضوع signco
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan signco

signco

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 9, 2020
ارسالی‌ها
22
پسندها
5
امتیازها
3

اعتبار :

دستگاه نوروفیدبک یا بازخورد عصبی دستگاهی است که برای بیماران مبتلا به اختلالات خاص دستگاه عصبی مرکزی (CNS) طراحی گردیده است. کارکرد دستگاه نوروفیدبک به این صورت است که اطلاعات عصبی به بیماران بازخورد داده می شود تا یاد بگیرند به چه طریقی کارکرد مغز خود را اصلاح نموده و بهبود ببخشند. از جمله بیماری هایی که می توان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک درمان نمود اختلال کم توجهی ، بیش فعالی ، اختلالات اضطرابی ، افسردگی ، میگرن ، صرع ، هراس ، سندرم تورت ، اختلالات خواب ، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد ، استرس و ... می باشد.

دستگاه نوروفیدبک فقط محدود به درمان بیماری های عصبی نیست بلکه برای بهبود عملکرد مغز نیز می توان از آن بهره برد. برای مثال ارتقاء عملکرد ورزشی در ورزش هایی که نیاز به تمرکز بالا دارند مانند شطرنج و تیراندازی و همچنین بهبود عملکرد موسیقی و ...



فروش دستگاه نوروفیدبک




دستگاه نوروفیدبک چیست

همانطور که گفتیم دستگاه نوروفیدبک دستگاهی برای تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات عصبی است. نحوه انجام نوروفیدبک با دستگاه نوروفیدبک به این صورت است که پس از گرفتن شرح حالی از بیمار، وی را روی یک صندلی راحت و در جایی آرام نشانده و سه عدد الکترود متصل می کنند. دو الکترود روی گوش ها و الکترود دیگر روی قسمتی از سر با توجه به نوع بیماری قرار می گیرند. پس از آن از بیمار خواسته می شود که به مانیتور روبروی خود نگاه کند. در مانتیور برنامه ای اجرا می شود که همانند بازی های کامپیوتری است با این تفاوت که در این برنامه بیمار باید با استفاده از نیرو و توانایی مغز خود بازی را هدایت کند. در هر مرحله که بیمار سعی کند در جهت بهبود عملکرد مغز خود پیش رود جایزه می گیرد که این امر بیمار را به ادامه بازی تشویق می کند.



نوروفیدبک چیست؟



تعداد جلسات برای درمان با دستگاه نوروفیدبک باید حداقل دو جلسه در هفته باشد. زمان جلسات حدودا 45 دقیقه به طول می انجامد. پس از بهبودی و قطع درمان فاصله جلسات بیشتر شده و به دوهفته یک بار و ماهی یک بار می رسد.



خرید دستگاه نوروفیدبک

همان طور که در بخش قبل توضیح دادیم بسیاری از بیماری ها و اختلالات را می توان با دستگاه نوروفیدبک درمان نمود. از جمله بیماری ها و اختلالات دیگری که قابلیت درمان با دستگاه نوروفیدبک را دارند موارد زیر هستند:

درمان اوتیسم با نوروفیدبک

درمان اختلال یادگیری با نوروفیدبک

درمان اختلالات روانی با نوروفیدبک

درمان اعتیاد با نوروفیدبک

درمان سکته مغزی با نوروفیدبک

درمان پارکینسون با نورورفیدبک

درمان مشکلات خواب با نوروفیدبک

درمان اختلالات اشتها با نوروفیدبک

درمان دردهای مزمن با نوروفیدبک

درمان آسیب های مغزی مانند آنوریسم یا ضربه مغزی با نورورفیدبک



مراکز فروش دستگاه نوروفیدبک

بهبود عملکرد مغز تنها به دو روش استفاده از دستگاه نوروفیدبک و دارو امکانپذیر می باشد. بدیهی است که استفاده از داروها در بلند مدت نه تنها کمکی به بدن نمی کند بلکه ممکن است باعث ضرر و زیان ها و اختلالات دیگری نیز گردد. بنابراین برای افرادی که در پی درمان بیماری های عصبی و یا بهبود عملکرد مغز خود بدون هیچ عوارضی هستند این روش به شدت توصیه می گردد.

گروه تخصصی Healthy8 یکی از مراکز فروش و آموزش نوروفیدبک در شیراز می باشد که می توانید به این منظور با شماره 09010580038 تماس حاصل نمایید.



نوروفیدبک و اضطراب

همان طور که گفتیم یکی از بیماری هایی که با دستگاه نوروفیدبک قابل درمان است، اضطراب می باشد. تحقیقات نشان داده که 80 تا 90 درصد از اختلالات اضطراب توسط دستگاه نوروفیدبک درمان می شوند. درمان اضطراب با نوروفیدبک به صورتی انجام می شود که به بیمار یاد خواهد داد که موقعیت های سخت و چالش برانگیز از دید دیگری مشاهده کرده و واکنش متفاوتی با قبل به آنها نشان دهد.



عوارض دستگاه نوروفیدبک

این مساله بدیهی است که هر دستگاهی عوارض مخصوص به خود دارد. اما دستگاه نوروفیدبک هیچ عوارضی ندارد. چرا که هیچ اشعه و سیگنالی را وارد بدن نمی کند و تنها سیگنال های زیستی بیمار را ثبت می کند. در واقع دستگاه نوروفیدبک برای برطرف کردن عوارض های ناشی از مصرف داروهای عصبی ساخته شده و عوارضی ندارد.



فروش دستگاه نوروفیدبک

فروش دستگاه نوروفیدبک در شیراز در مرکز تخصصی Healthy8 هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط امکانپذیر می باشد. لازم به ذکر است که فروش اقساطی دستگاه نوروفیدبک بدون سود می باشد. همچنین در این مرکز دستگاه نوروفیدبک به صورت نو و کارکرده قابل ارائه است برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.



قیمت دستگاه نوروفیدبک

لطفا برای اطلاع از قیمت دستگاه نوروفیدبک با شماره های 09010580038 و 09361098675 تماس گرفته و یا به آدرس شیراز، سینما سعدی، معدل شرقی ، ساختمان شاهپرک ، طبقه 3 ، مرکز مشاوره مهراز اندیشه مراجعه نمایید.



دستگاه نوروفیدبک دست دوم

خرید دستگاه نوروفیدبک دست دوم نیز از دیگر خدمات گروه تخصصی Healthy8 می باشد. به منظور اطلاعات بیشتر در این باره با ما در تماس باشید.



دستگاه نوروفیدبک کارکرده

اگر قادر به خرید دستگاه نوروفیدبک نیستید، پیشنهاد ما خرید دستگاه نوروفیدبک کارکرده است که تفاوتی زیادی با دستگاه نوروفیدبک نو ندارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09010580038 تماس حاصل نمایید.



مدیریت : محمد اژدرلو
 
بالا پایین