Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درمان لبخند لثه ای

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı درمان لبخند لثه ای
نویسنده موضوع اخبار پزشکی
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan اخبار پزشکی

اخبار پزشکی

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
13
پسندها
2
امتیازها
3

اعتبار :

لبخند یکی از مشخصه های بارز در چهره فرد است، اما وقتی ویژگی هایی را نشان می دهد که جذاب نیستند، لبخند می تواند باعث دوری از اجتماع شود.

علت لبخند لثه ای​

گامی اسمایل به دلیل فاکتور های ژنتیکی بسیاری از جمله کوتاه بودن لب بالایی، بافت لثه اضافی یا دندان های کوچک ایجاد می شود. در بیشتر موارد، لبخند لثه ای زمانی رخ می دهد که ماهیچه ی مسئول حرکت لب بالایی بیش از حد فعالیت داشته باشد.

این فعالیت بیش از حد باعث می شود لب بالایی بالاتر از حد طبیعی برود. زمانی که این اتفاق می افتد، هنگام لبخند زدن بیشتر بافت لثه در معرض دید قرار می گیرد، از این رو نام لبخند لثه ای را به آن داده اند.

درمان لبخند لثه ای​

اگرچه لبخند لثه ای به عنوان یکی از حالات طبیعی آناتومی انسان در نظر گرفته می شود، اما بسیاری از افراد از خجالت و عزت نفس پایین رنج می برند و نسبت به نحوه دیده شدن خود بسیار خودآگاه هستند. افراد با لبخند لثه ای اغلب اوقات از زمان کودکی لبخند خود را دوست ندارند و آرزو می کنند کاری بکنند که بتواند آن را تغییر دهد و بنابراین به دنبال درمان گامی اسمایل خود هستند.
در گذشته ، جراحی گسترده و پرهزینه دهان تنها گزینه برای درمان گامی اسمایل بود، اما اکنون یک راه حل سریع، آسان و مقرون به صرفه وجود دارد. اصلاح لبخند لثه ای با بوتاکس روشی بسیار موثری است.
برای اطلاعات بیشتر درباره ی درمان لبخند لثه ای با بوتاکس به این مطلب مراجعه نمایید.
 
بالا پایین