Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چه برندی برای بوتاکس خوبه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش پزشکی و سلامت
Konu Başlığı چه برندی برای بوتاکس خوبه
نویسنده موضوع دکتر نقیب افشار
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan دکتر نقیب افشار

دکتر نقیب افشار

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2021
ارسالی‌ها
52
پسندها
4
امتیازها
8
وب سایت
mehrzadclinic.com
تخصص
دکترای حرفه ای

اعتبار :

برای استفاده از بوتاکس شما ممکن است بوتاکس ایرانی و یا خارجی را انتخاب کنید. در ادامه با هریک از بوتاکس ها آشنا می شوید. یکی از مهمترین موضوعاتی که در حیطه تفاوت بوتاکس مسپورت و دیسپورت مخاطبان باید بدانند آن است که دیسپورت ساخت کشور انگلیس می باشد و با بوتاکس مسپورت که ساخت کشور ایران میباشد، تفاوت‌هایی دارد البته لازم به ذکر است که بوتاکس مسپورت نیز عملکردی مشابه با دیسپورت دارد و در مقایسه با محصولات فیک و غیر استاندارد بسیار با کیفیت تر بوده و توانسته اعتماد مصرف کنندگان داخلی را کسب کند. علاوه بر آن ، به دلیل قیمت مناسب و کیفیتی مشابه با دیسپورت، بوتاکس مسپورت در بازارهای جهانی نیز صادر می شود.

بوتاکس دیسپورت چیست؟​

بوتاکس دیسپورت یکی از معروف‌ترین مارک‌های بوتاکس خارجی است که استفاده از آن در کشور ما بسیار رایج است. این بوتاکس ازنظر شرایط نگهداری و ترکیبات کمی با دیگر انواع بوتاکس متفاوت است. به‌ عنوان‌ مثال دمای نگهداری آن بین 2 تا 8 درجه بوده و به شکل پودری عرضه می‌شود. همچنین این نوع بوتاکس حاوی لاکتوز است. بنابراین استفاده از آن برای افرادی که به شیر آلرژی دارند ممنوع است. با توجه به اینکه این نوع بوتاکس از کشورهای خارجی وارد می‌شود، قیمت بالایی دارد اما نسبت به دیگر نمونه‌های خارجی نظیر آلرگان قیمت آن مناسب‌تر است..

بوتاکس مسپورت چیست؟​

این نوع بوتاکس یک محصول کاملا ایرانی است که شباهت‌های زیادی با بوتاکس دیسپورت دارد. در میان انواع بوتاکس ایرانی موجود در ایران این نوع بوتاکس به دلیل ماندگاری بالاتر و عوارض کمتر طرفداران بیشتری دارد و استفاده از آن توسط بیشتر پزشکان متخصص نیز توصیه می‌شود. این نوع بوتاکس از نظر کیفیت و کارایی کاملا با نمونه‌های خارجی قابل رقابت بوده و به دلیل اینکه در داخل کشورمان تولید می‌شود
دارای قیمت کمتری است.



اصلی‌ترین تفاوت این دو نوع بوتاکس را می‌توان در سرعت عملکرد آن‌ها یافت. بوتاکس دیسپورت برای اینکه جذب شده و چهره شما را به حالت طبیعی دربیاورد حداکثر به یک روز نیاز دارد. اما در بوتاکس مسپورت این زمان به 3 تا 10 روز افزایش می‌یابد.
 
بالا پایین