Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تاریخچه زبان انگلیسی را میدانید؟!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تاریخ جهان
Konu Başlığı تاریخچه زبان انگلیسی را میدانید؟!
نویسنده موضوع mohsenkeshavarzi
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mohsenkeshavarzi

mohsenkeshavarzi

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 30, 2021
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

بسیاری از شما فکر می کنید که مطالعه زبان انگلیسی بیش از هر چیز دیگر یک دستور زبان است. گرچه دستور زبان انگلیسی درگیر دوره هایی برای بهبود زبان انگلیسی به طور کلی است ، اما این بخش کوچکی از برنامه درسی عمومی است که در آن فرد خود را در تاریخ غرق می کند ، بخشی از افسانه ها ، جنگ ها و افسانه ها از یک طرف تحت تأثیر قرار می گیرد و محل زندگی روزمره است. . عملکرد طبقات مختلف اجتماعی آنها از سوی دیگر.

با توجه به دایره المعارف .dia ritannica ، خود زبان انگلیسی با حمله به بریتانیای کبیر در قرن 5 واقعاً شکوفا شد. سه قبیله ژرمن ، جوت ، ساکسون و انگلیسی ، برای تسخیر به دنبال سرزمین های جدیدی بودند و از دریای شمال عبور کردند. لازم به ذکر است انگلیسی که امروزه از طریق دوره های مختلف انگلیسی می شناسیم و می خوانیم هنوز ایجاد نشده بود زیرا انگلیسی ها با گویش های مختلف سلتی زندگی می کردند.

در طول تهاجم ، بریتانیایی های بومی به سمت شمال و غرب رانده شدند ، جایی که ما اکنون اسکاتلند ، ایرلند و ولز می نامیم. کلمه انگلیسی و انگلیسی از کلمه انگلیسی قدیمی Engla-land گرفته شده است که به معنای واقعی کلمه به معنی "سرزمین زاویه ها" است که انگلیسی در آن صحبت می شد.

انگلیسی قدیم (قرن 5 تا 11)

آلبرت بوگ ، استاد برجسته زبان انگلیسی در دانشگاه پنسیلوانیا ، در میان آثار منتشر شده خود اشاره می کند [1] که حدود 85٪ از انگلیسی قدیم دیگر استفاده نمی شود. با این حال ، عناصر باقی مانده اساس انگلیسی مدرن را تشکیل می دهند.

انگلیسی قدیمی را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

ماقبل تاریخ یا اوایل [2] (قرن 5 تا 7): ادبیات یا اسناد موجود با اشاره به این دوره به جز چند نمونه از رونزهای آنگلوساکسون در دسترس نیست.
اوایل انگلیسی (قرن 7 و 10): این دوره شامل اولین شواهد مستند در مورد زبان انگلیسی است که نویسندگان و شاعران برجسته ای مانند سینولوف و آلدم را که از چهره های برجسته ادبیات آنگلوساکسون بودند ، آشکار کرد.
انگلیسی اواخر قدیم (سده های 10 تا 11): می توان آن را آخرین مرحله از زبان انگلیسی قدیم دانست که با حمله نورمن ها به انگلستان آغاز شد. این دوره با تکامل تدریجی از انگلیسی به انگلیسی اولیه اولیه آغاز شد.

انگلیسی میانه

در این دوره بود که زبان انگلیسی و به ویژه دستور زبان انگلیسی با توجه ویژه شروع به تکامل کردند. نحو "ترتیب کلمات و عبارات برای ایجاد جملات خوب در یک زبان" است ، و ما متوجه می شویم که در حالی که دولت بریتانیا و شهروندان ثروتمند آن زبان را می خوانند ، تأثیرات نورمن و فرانسوی تا قرن 14 غالب بود.

یک واقعیت جالب توجه این است که این دوره به از دست دادن انتهای حروف نسبت داده می شود ، که در نهایت منجر به جایگزینی نشانگرهای عطف با ویژگی های پیچیده تر زبان شد. نتیجه گیری مورد "یک پسوند به اسم ، ضمیر یا صفت است که عملکرد دستوری آن را نشان می دهد."

تاریخ زبان انگلیسی

چارلز لارنس باربر می گوید: "از دست دادن و تضعیف هجاهای بدون استرس در پایان کلمات ، بسیاری از انحرافات متمایز انگلیسی قدیم را حذف می کند."

به طور مشابه ، جان مک وورتر [4] اشاره می کند که در حالی که نورمان ها و همتایان انگلیسی آنها قادر به درک یکدیگر در سبک صحبت کردن بودند ، ناتوانی نورتون ها در تلفظ پایان کلمات مختلف در نهایت منجر به از بین رفتن مصدر شد. تبدیل می شود.

این باعث می شود یکی از همکارانم را به خاطر بسپارم و می پرسم: اگر چند صد سال پیش بود و ما در بریتانیا قرون وسطی بودیم ، آیا می توانستیم تصور کنیم که نقص گفتاری تغییرات شگفت انگیزی را ایجاد کند که تاریخ مدرن اکنون به گذشته نگاه می کند.

منبع: www.englishdon.ir
 
بالا پایین