Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

راهکار قطعی رفع ریزش مو و ابرو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı پوست و مو
Konu Başlığı راهکار قطعی رفع ریزش مو و ابرو
نویسنده موضوع دکتر نقیب افشار
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan دکتر نقیب افشار

دکتر نقیب افشار

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2021
ارسالی‌ها
52
پسندها
4
امتیازها
8
وب سایت
mehrzadclinic.com
تخصص
دکترای حرفه ای

اعتبار :

کاشت مو طبیعی با پایان نامه آقای دکتر دیفن باخ در آلمان در سال 1822 با موضوع پیوند مو در حیوانات شروع شد. در دهه 1950 پزشکان ژاپنی برای نخستین بار اقدام به برداشت مو از نواحی گوناگون بدن و کاشت آن در مناطق طاس نمودند.
درسال 1959 دکترنورمن اورنتریخ متخصص پوست آمریکایی اولین بار برای رفع طاسی مردانه تکنیک برداشت مو از پشت سر و پیوند آن در نواحی طاس جلوی سر را توضیح داد. نظر به اینکه هیچکدام از پزشکان قبل از دکتر اورنتریخ متوجه اثر درمانی این روش برای طاسی مردانه نشدند و وی اولین کسی بود که کاشت مو را برای رفع طاسی مردانه انجام داد لذا در حال حاضر دکتراورنتریخ را پدر کاشت موی طبیعی می دانند. کاشت موی طبیعی در ابتدا با استفاده از گرافت های درشت 5-4 میلیمتری (دارای 15-20 تار مو) انجام می شد.
بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که تاتو و هاشور بهترین روش برای پر کردن ابروها و فرم دهی به آن‌ها است. این موضوع معمولا ناشی از عدم شناخت کافی از هریک از روش‌های زیبایی و مزیت‌ها و معایب آن است. باید بدانید که این دو روش موقتی هستند و ظاهری طبیعی به ابروهای فرد نمی‌بخشند. رنگ تاتو و هاشور شیمیایی بوده و با موهای طبیعی ابرو تفاوت دارند. همچنین بعد از مدت کوتاهی باید برای تمدید آن اقدام شود. در هر بار تمدید نیز باید درد و زخم‌های ناشی از آن را تحمل کرده و در نهایت نیز ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید.
در مقابل این روش‌ها کاشت ابرو یکی از روش‌هایی است که زیبایی را به‌صورت دائمی به شما هدیه می‌دهد. در فرایند کاشت ابرو، موها از نواحی اطراف سر یا کناره‌های گوش برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می شوند. به همین دلیل نتیجه‌ای کاملا نچرال و طبیعی خواهند داشت. روش‌های مختلف کاشت ابرو تقریبا با روش‌های کاشت مو یکسان است و می‌توان آن را نوعی کاشت مو در ناحیه ابروها دانست. در این فرایند علاوه بر موها، ارگان‌های کوچک تولیدکننده مواد موردنیاز برای رشد تار موها نیز منتقل می‌شوند. همین موضوع است که باعث می‌شود نتایج کاشت ابرو برای همیشه باقی بمانند و ابروهایی طبیعی حتی بهتر از روز اول را به شما هدیه دهند. موهای کاشته شده کاملا شبیه به موهای طبیعی هستند و رشد می‌کنند؛ بنابراین بعد از کاشت ابرو شما نیاز به اصلاح ابروها و کوتاه کردن موها نیز خواهید داشت.
 
بالا پایین