Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اگر از تزریق چربی پشیمان شدیم چه کار کنی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı جراحی های زیبایی
Konu Başlığı اگر از تزریق چربی پشیمان شدیم چه کار کنی
نویسنده موضوع دکتر نقیب افشار
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan دکتر نقیب افشار

دکتر نقیب افشار

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2021
ارسالی‌ها
52
پسندها
4
امتیازها
8
وب سایت
mehrzadclinic.com
تخصص
دکترای حرفه ای

اعتبار :

افرادی که می خواهند تزریق چربی انجام دهند که اگر تزریق چربی مورد رضایت آنها نبود چه اتفاقی می افتد و تخلیه چربی صورت به چه شکل انجام می شود؟

تزریق چربی به صورت چگونه انجام می گیرد؟​

این روش طی چند مرحله انجام خواهد شد که به اختصار بیان می‌کنیم:

  1. استخراج چربی از قسمت‌هایی که دارای چربی زیادی هستند.
  2. خالص‌سازی چربی به دست آمده از طریق سانتریفیوژ
  3. تزریق چربی به قسمت‌های هدف در صورت
معمولا وقتی تزریق پایان می‌گیرد، کمی تورم باقی می‌ماند که با استفاده از کیسه یخ این عارضه خیلی زود برطرف می‌گردد. در مورد این تورم‌ها جای نگرانی نیست و به زودی رفع خواهند شد. گرچه در ناحیه لب‌ها به خاطر وضعیت خاصی که دارند، میزان تورم و التهاب بالاتر است ولی با این حال باز هم نباید نگران این وضع باشید. معمولا بنا به احتیاط، ناحیه مورد نظر را پانسمان می‌کنند که یک روز بعد می‌توان آن را باز کرد.

نحوه تخلیه چربی تزریق شده به صورت​

به منظور تخلیه‌ چربی تزریق شده به صورت بهتر است که فرد به پزشکی حاذق در زمینه انتقال چربی مراجعه نموده و از او مشورت بخواهد. در واقع تخلیه‌ چربی از صورت با بی‌حسی موضعی شروع می‌شود. این بی‌حسی می‌تواند توسط تزریق مواد بی‌حسی صورت گیرد و یا در صورت لزوم از کرم‌های بی‌حسی در این ناحیه استفاده شود. روش انتخابی به حساسیت یا عدم حساسیت فرد نسبت به بی‌حسی موضعی بستگی دارد که باید با پزشک مطرح شود و به هر حال این بی‌حسی با توجه به سوابق پزشکی شما انجام می‌شود تا واکنش‌های آلرژیک را پس از عمل به دنبال نداشته باشد.
پس از بی‌حسی پزشک متخصص، ناحیه‌ مناسب برای تخلیه‌ چربی صورت شما را انتخاب خواهد کرد و در نهایت اقدام به تخلیه‌ چربی می‌کند. این روش با ایجاد سوراخ‌های بسیار ریز در صورت همراه خواهد بود. البته باید بیان کرد که جای نگرانی در مورد این سوراخ‌ها وجود نداشته و همه‌ آن‌ها پس از گذشت دوره‌ای کوتاه از بین خواهند رفت.
 
بالا پایین