Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دوره های ترمیک بزرگسالان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب قدیمی انجمن
Konu Başlığı دوره های ترمیک بزرگسالان
نویسنده موضوع iraneurope01
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan iraneurope01

iraneurope01

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 31, 2021
ارسالی‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

دوره های ترمیک بزرگسالان حاصل سال ها تحقیق و تلاش گروه بزرگی از اساتید، کارشناسان زبان انگلیسی موسسه ایران اروپا هستند.

در این دوره در کنار تدریس هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی شامل Reading، Writing، Listening، Speaking و زیر مهارت های Vocabulary،Grammar،Pronunciation تاکید بسیار ویژه ای بر ارتقا مهارت مکالمه وجود دارد به طوری که زبان آموزان بتوانند پس از طی هر ترم به راحتی از تمامی ساختارها و لغات نو آموخته خود در مکالمات روزمره استفاده نمایند.

به علاوه زیر مهارت های زبانی نیز از قبیل دستور (Grammar)، واژگان (Vocabulary)، تلفظ (pronunciation)، هم آیی (Collocation) و کار گفت ها (Speech acts) نیز در دوره مورد هدف قرار گرفته و تقویت می شوند.

از آنجا که تاکید موسسه در کنار ارتقاء کلیه مهارت های زبانی دانشجویان بر پیشرفت مهارت گفتاری آن ها می باشد، تعداد نفرات کلاس 6 تا 8 نفره بسته شده که این تعداد نفرات محدود به استاد این اجازه را خواهد داد که زمان کافی را برای تک تک زبان آموزان صرف کند و به دانشجویان نیز فرصت کافی برای مکالمات ارایه دهد.

زبان آموزان به راحتی می توانند به صورت گروهی یا دو نفره در مباحث کلاس حضور داشته باشند و مکالمه آنها به سرعت ارتقا یابد.

از آنجایی که بر اساس اصول آموزشی زبان آموز محور (learner-centered teaching) دانشجو در کانون توجه قرار خواهد گرفت، پژوهش ها نشان می دهند که متغیرهای شخصی زبان آموزان از قبیل متغیرهای شخصیتی (Personality variables)، تفاوت های فردی (Individual differences) و مهارت های فردی (Personal skills) تاثیر بسزایی بر میزان پیشرفت زبان اموزان در زبان دوم دارند و جدا از مهارت های زبانی، زبان آموزان به تقویت مهارت های فرا زبانی نیز نیاز دارند تا بتوانند از زبان نو آموخته به نحو احسن استفاده کنند. این موارد جزء مسائلی است که در دوره آموزش زبان بزرگسالان مد نظر قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که علاوه بر موارد فوق، دوره آموزش زبان ایران اروپا ارتقا مــهارت های متــعددی از جــمله Critical Thinking (تفکر انتقادی)، Reflective Thinking (تفکر انعکاسی)، Autonomy (خود گردانی)، Self-efficiency (خود کارآمدی)، Accountability (مسئولیت پذیری)، Motivation (انگیزش)، Self-evaluation (خود ارزیابی) و غیره در دستور کار خود قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های مهم این دوره، آماده‌سازی زبان آموزان برای شرکت در آزمون های بین المللی مانند IELTS ، iBT و … می‌باشد. به عبارت دیگر، زبان آموزان پس از گذراندن سطوح لازم بر اساس نمره مورد نیاز خود (طبق چارت آموزشی) می‌توانند در دوره های آمادگی آزمون های بین المللی شرکت نمایند.

کتاب های دوره
منابع آموزشی دوره‌های ترمیک بزرگسالان در موسسه زبان ایران اروپا، کتاب‌های Four Corners و Passages از دانشگاه کمبریج هستند که با اهداف بالا مطابقت کامل داشته و زبان آموزان می‌توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین بازدهی به اهداف خود برسند.

تعداد نفرات
نظر به اهمیت تقویت مهارت مکالمه و اختصاص زمان کافی به زبان آموزان برای صحبت کردن، تعداد نفرات هر کلاس به صورت 6 تا 8 نفره می‌باشد تا اساتید بتوانند با فراغ بال به تک تک زبان آموزان رسیدگی کافی را داشته باشند.

تعداد جلسات
تعداد جلسات دوره های ترمیک بزرگسالان بسته به سطح بین 20 الی 24 جلسه 90 دقیقه ای می باشد، البته این تعداد جلسات به غیر 20 جلسه کلاس های جانبی رایگانی هستند که موسسه در اختیار شما قرار خواهد داد.

ویژگی های دوره های ترمیک بزرگسالان
تعداد نفرات محدود (6 تا 8 نفر)
برگزاری بالغ بر 15 عنوان کلاس جانبی رایگان (بیش از70 ساعت در هفته)
امکان انتخاب روز و ساعت توسط زبان آموزان
استفاده از مجرب‌ ترین استادان آموزش زبان انگلیسی
آموزش مکالمه زبان انگلیسی (Speaking)
مشاوره‌های منظم و پشتیبانی آموزشی مستمر در طول دوره به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری توسط کارشناسان موسسه
آماده‌سازی زبان‌آموزان برای شرکت در آزمون‌ های بین المللی
استفاده از به روز ترین منابع آموزشی
بهره بردن از کتاب‌های کمک آموزشی تالیف شده توسط گروه آموزشی ایران اروپا
کلاس‌ها و خدمات رایگان جانبی
اولین و مهم ترین شعار موسسه دوری از کارکرد با اهداف بیزنس محور و ارائه بالاترین خدمات با بهترین کیفیت ممکن می‌باشد. به خود می بالیم که همواره بر شعار و سیاست های خود پایبند بوده و هستیم و در این راستا توانستیم بیش از 15 عنوان کلاس جانبی با بیش از 70 ساعت در هفته را به صورت کاملا رایگان اختیاری مختص زبان آموزان ایران اروپا برگزار نماییم. به جرات میتوان گفت آموزشگاه زبان ایران اروپا تنها آموزشگاه زبان در کشور است که اینگونه کلاس هایی را ارائه می‌دهد.

اساتید به کارگرفته شده در این کلاس ها همگی از اساتید برتر ایران اروپا و کشور بوده و به راحتی اهداف آموزشی کلاس را پیاده‌سازی می‌کنند.

این کلاس ها یکی از بزرگترین نقاط قوت ایران اروپا می باشد که باعث شده میزان پیشرفت زبان آموزان در مهارت‌های مختلف علی الخصوص مهارت مکالمه چندین برابر گردد.

زبان آموزان دوره‌های ترمیک میتوانند به ازای هر ترم 20 جلسه از این کلاس ها استفاده نمایند.

جهت آشنایی با این سر فصلهای کلاس های جانبی ایران اروپا کلیک کنید:

آشنایی با کلاس های جانبی رایگان موسسه
استادان دوره های ترمیک بزرگسالان
استادانی که در آموزشگاه زبان ایران اروپا مشغول آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان هستند، از جمله برترین و موفق‌ ترین استادان زبان کشور هستند که مهر تایید به کارنامه علمی آنها زده شده است.

تمامی استادان دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در گرایش‌های زبان انگلیسی (صرفاً آموزش و ادبیات انگلیسی) بوده و دارای یکی از مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی و حداقل 3 سال سابقه تدریس حرفه‌ای و مکتوب زبان انگلیسی می‌باشند.

همه استادان آموزشگاه ایران اروپا، دارای مدارک بین المللی و داخلی آموزش زبان انگلیسی از جمله CELTA , DELTA ,TKT و TTC هستند و تماما دوره های روانشناسی تدریس را سپری نموده‌اند.

نحوه تعیین سطح و ثبت نام
از انجا که 10 نفر سوپروایزر به صورت تمام وقت در شعبه مرکزی مشغول به فعالیت هستند، تعیین سطح و مشاوره رایگان همه روزه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9:30 صبح تا 20:30 شب به صورت شفاهی و رایگان انجام شده و پس از تعیین سطح، زبان آموزان می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

در آزمون‌های تعیین سطح موسسه، 12 مولفه زبانی زیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند:

توان درک سوالات آزمون گیرنده (Understanding)
قابلیت تفکر انتقادی درباره سوالات (Critical Thinking)
میزان روان صحبت کردن زبان آموز (Fluency)
میزان رعایت ساختارهای دستوری و انتخاب صحیح واژگان (Accuracy)
دامنه ساختار های دستوری و واژگان مورد استفاده زبان آموز (Lexical and Grammatical Range)
سطح اضطراب زبان آموز هنگام استفاده از زبان دوم (L2 Anxiety)
میزان چسبندگی جملات تولیدی توسط زبان آموز از لحاظ مکانیک زبانی (Cohesion)
میزان پیوستگی در جملات تولیدی (Coherence)
میزان دقت در ارائه پاسخ هایی که مرتبط با سوال باشند (Task Achievement)
درصد استفاده از ساختار های طبیعی در زبان دوم (Attestedness)
میزان تلاشی که شنونده نیاز دارد تا منظور زبان آموز را درک کند (Listener’s Effort)
تاثیر کلی ارائه زبان آموز بر ممتحن (Overall Impression)
12 مولفه بالا، اصلی ترین پارامترهای سنجش کیفیت مکالمه زبان انگلیسی هستند و از ترکیبی از روبریک های آزمون های IELTS، TOEFL (iBT) ، FCE ، Michigan Test ، Chicago English Aptitude Test به دست آمده‌اند.

آزمون گیرندگان بر روی 4 پارامتر از 12 پارامتر بالا تمرکز می‌کنند. سوالات مطرح شده در آزمون تعیین سطح نیز به صورت کاملا تصادفی (Random Sampling) از بانک سوالات موسسه استخراج شده و هر سوال به صورت هدفمند 2 یا 3 متغیر را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

پس از اتمام آزمون تعیین سطح، کارشناسان آموزشی ما درک بسیار جامع و شفافی از آناتومی زبان آموزان خواهند داشت.

دوره های ترمیک بزرگسالان
قوانین دوره های ترمیک بزرگسالان
هر زبان آموز بیش از 3 جلسه در هر ترم مجاز به غیبت نیست.
زبان آموزان متعهد به حضور در کلاس ها راس ساعت مقرر هستند.
شرکت در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم الزامی است. در غیر اینصورت، موسسه از پذیرش زبان آموزان غایب در امتحان برای ترم های بعدی معذور خواهد بود.
زبان آموزان متعهد به تسویه شهریه قبل از شروع کلاس ها هستند.
شرط حداقلی حضور در کلاس‌های آموزشی بزرگسالان، داشتن 18 سال تمام و مدرک دیپلم به بالا است.

امتحانات دوره های ترمیک بزرگسالان:
در این دوره یک آزمون میان ترم و یک آزمون پایان ترم از زبان آموزان گرفته می شود:

آزمون میان ترم: این آزمون به صورت شفاهی توسط یکی از سوپروایزرین موسسه در نیمه ترم برگزار شده و نقاط قوت و ضعف زبان آموزان به صورت انفرادی به ایشان گزارش داده می شود. این امتحان به زبان آموزان این فرصت را می دهد که نه تنها سطح علمی خود را محک بزنند بلکه بتوانند مشاوره انفرادی با سوپروایزرین موسسه داشته باشند.

آزمون پایان ترم: این آزمون هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی برگزار می گردد. آزمون شفاهی مجددا توسط سوپروایزرین موسسه برگزار می گردد و امتحان کتبی نیز در زمان مقرر شده در سالن امتحانات موسسه برگزار خواهد شد و پس از پایان ترم زبان آموز گزارش دقیقی از نقاط قوت و ضعف خود از سوپروایزر مربوطه دریافت خواهد کرد.


پشتیبانی آموزشی:
موسسه در کنار سوپروایزرین خود از چندین کارشناس خبره زبان انگلیسی به عنوان پشتیبان آموزشی نیز بهره می برد. وظیفه اصلی پشتیبان آموزشی بر طرف کردن نقاط ضعف زبان آموز می باشد که در امتحانات توسط سوپروایزرین گزارش شده است. به عبارت دیگر پس از امتحان میان ترم و پایان ترم سوپروایزرین لیست زبان آموزانی که نیاز به پشتیبانی و بر طرف کردن نقاط ضعف خود دارند را به پشتیبان های آموزشی ارائه خواهند داد و پشتیبان مربوطه تا برطرف شدن کامل مشکلات زبان آموزان در کنار ایشان خواهد بود.



ثبت نام کلاس آنلاین زبان انگلیسی
 
بالا پایین