Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فرق هودی و دورس چیست؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات انجمن
Konu Başlığı فرق هودی و دورس چیست؟
نویسنده موضوع سپنتا
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سپنتا

سپنتا

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 15, 2021
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

هودی و دورس از جملبه های مناسب هواس خنک هستند که در فصولی زمستان و پایییز و ایام خنک بهار مورد استفاده قرار میگیرنند. که در این ایام مردم بی شک برای تامین گرمای بدن خود دست به خرید هودی زنانه یا خرید هودی مردانه و یا خرید دورس زنانه یا دورس مردانه خواهند پرداخت.

هودی و سویشرتتقریبا چند سالی است که به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و در صنعتمد و فشن، در طرح و رنگ‌های متفاوت، مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان در تمام سنین قرار گرفته است.
با این حال ممکن است خیلی ها تفاوت هودی و دورس را ندانند و در اکثر مواقع این لباس ها را به اشتباه نام ببرند.این امر در مورد خرید اینترنتی بیشتر شما را سردرگم می کند.در این مطلب سعی داریم تفاوت هودی ،سویشرت و دوروس را برایتان توضیح دهیم.

هودی چیست ؟​


هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد ، با این تفاوت که شامل کلاه است . معمولا جنس هودی از نخ و پنبه میباشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است . با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود . هودی به صورت جلو بسته ، زیپ‌دار یا دکمه‌دار در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی ، کلاه است که آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند.
این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان ، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد که معمولا افرادی که به لباس اسپرت و ورزشی علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل ، مانند استایل رپ را دنبال می‌کنند ، به هودی توجه ویژه‌ای دارند.

دورس چیست؟

پارچه‌ی نخی است که با الیاف پنبه بافته می‌شود و نسبت به دیگر پارچه‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر بوده و دارای انواع دو نخ و سه نخ است که از آن برای دوخت البسه‌ی گرم کن ورزشی استفاده می‌کنند. این پارچه ضخیم تر بافته شده با ماشین های گردباف است که پشت پارچه به صورت تارهای نخ و روی آن دارای تراکم و ضخیم است و معمولا نخ های نگهدارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت است .
درواقع دورس جز پارچه های گرم است که بیشتر برای پوشاک زمستانی و پاییزی استفاده می شود ولی بعضی به اشتباه سويشرت ،هودی یا ژاکت را دورس می نامند.


دلیل محبوبیت هودی

فرم این لباس بسیار جذاب است و نسبتا ارزان است، شست و شو و انتخاب سایز آن بسیار راحت است، سبک آن خیابانی کلاسیک است و می‌توانید آن را در خیابان یا هر جای دیگری که خودتان می‌خواهید بپوشید و همیشه احساس آرامش و راحتی داشته باشید.
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین